Сабақтың
басы
|
«Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру.
Әлем халықтарының қалай
амандасатынын сұрау. Соның ішінде Иран,Түркия,әзірбайжан,тәжіктер
халықтарының қалай амандасатынын көрсету.
Үй жұмысын
тексеру. «Ыстық орындық» әдісі бойынша
балалар өткен сабақтағы меңгерген білімдерін еске түсіріп, сұрақ
қояды. Қалған оқушыларды «Kahoot» арқылы
тексеру.
|
Оқушылар бір-бірімен
амандасады.
«Бәйге» әдісі арқылы
өздерін бағалайды
2
балл
|
Слайд
«Kahoot»
/тест/
Интербелсенді
тақта
|
Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
|
Тақырыпты
ашу.
(7саны,апта күндері,
суреттер)
Наурыз қай күні
кірсе...
1.Сөздікпен
жұмыс.
Жаңа сөздермен таныстырады,
оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен
жұмыс.
Ойтүрткі
1-тапсырма
Сұрақтарға жауап бер. «Миға
шабуыл» әдісі
Жеке
жұмыс
2-тапсырма.
1-ші мәтінмен
жұмыс.
Апта күндерін үш тілде
айту.
Тақтада
сәйкестендіру.
Жұптық
жұмыс.
4-тапсырма.
2-ші мәтінмен
жұмыс.
Топтық
жұмыс
Жазылым
Тапсырма орындауда
«Аяқталмаған сөйлем» әдісі
қолданылады.
Сабақты
бекіту.
Айтылым.
Жеке
жұмыс.
Spin
Wheel
|
Тақтадағы суреттерге қарап
сабақтың тақырыбын анықтайды.
Тыңдалым,айтылым
Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады. Аудармасын мұғалімнің көмегімен
айтып шығады.
Ырыздық-доля,удел
Барынша-максимально
Айтылым.Әртүрлі дереккөздерді
пайдаланып, төмендегі сұрақтарға
жауап
бер.
1. Қазақта қай күн «сәтті күн»
деп есептеледі?
2.
Қай күн қасиетті саналады? Не себепті?
3.
Өзің қай күнді сәтті деп санайсың?
4.
Өз ұлтыңда апта күндеріне қатысты қандай сенім, дәстүрлер
бар?
Мәтінді оқиды, тірек
сөздерді табады. Айтылым.Мәтінді оқы. Әр күнге
байланысты наным-сенімді күнделікті тіршілішімен тығыз байланысты
болған.
Киелі күндер — қазақ халқының
дәстүрлі дүниетанымындағы аптаның қасиетті саналатын
күндері.
Апта күндерін еске
түсіру.
Тыңдалым.
Айтылым. Мәтін мазмұнын кластер түрінде
жинақтап жаз. Түсіндір
Мәтінді
тыңдайды.
Мәтіннің стилін
анықта.
Мәтіндегі негізгі тірек
сөздерді кластерге түсір.
.
Кластерді
қорғайды.
Оқушылар екі топқа
бөлінеді.
«Адасқан сөздер»
сөйлемдерді дұрыс құру.
Әр топқа тапсырмалар
таратылады. (әр топ бір- бірінің жұмысын тексереді
,бағалайды)
Оқушылар мәтіннен оқыған
ақпараттарымен бөліседі.
|
«Шапалақ»
Дескриптор
-
балл
-Таныстырады
-Талқылайды
Дескриптор
2
балл
-Түсіндіреді
-Топтастырады
Дескриптор
3
балл
-Толықтырады
-Түсіндіреді
|
Оқулық
сөздік
слайд
АКТ,портрет, суреттер, тірек
сызбалар
Оқулық
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
Оқулық
слайд
Spin
Wheel
|