Материалдар / Қазақ тілі мен әдебиетінен мұғалімдерге арналған аттестация тесті
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілі мен әдебиетінен мұғалімдерге арналған аттестация тесті

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен әдебиетінен мұғалімдерге арналған аттестация тесті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Наурыз 2024
460
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1. Д.Бабатайұлының өлең-жырларының басты тақырыбы

  1. Мейірімділік, талапшылдық, еңбекқорлық

  2. Қазақ даласындағы отаршылдыққа қарсы күрес

  3. Сабырлық, досқа адалдық

  4. Замандастар бейнесі әр қырынан танылады

  5. Заман келбеті, жастардың ғылымға көңіл бөлуі


2. «О,Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңінің авторы

  1. Дулат Бабатайұлы

  2. Мұрат Мөңкеұлы

  3. Майлықожа Сұлтанқожаұлы

  4. Кердері Әубікір

  5. Шортанбай Қанайұлы


3. Белоктарға құрамында азоты бар органикалық заттар жатады.

Стиль түрі

  1. Ресми ісқағаздар

  2. Көркем әдебиет

  3. Публицистикалық

  4. Ауызекі сөйлеу

  5. Ғылыми


4. Алып Ер Тұңғаның өз заманындағы мәртебесі

  1. Түркілер сарбазы

  2. Түркілер жырауы

  3. Түркі елінің билеушісі

  4. Түркілер жыршысы

  5. Түркілер ақыны


5. Абай нәр алған үш рухани арна

  1. Өз халқының тілі, азия әдебиеті , солтүстік елінің рухани қазынасы

  2. Өз халқының тәрбиесі, азия әдебиеті, шығыс елінің рухани қазынасы

  3. Өз халқының мәдени мұрасы, шығыс әдебиеті, батыс елдерінің рухани қазынасы

  4. Өз халқының діні, азия әдебиеті, шығыс елінің рухани қазынасы

  5. Өз халқының тарихы, азия әдебиеті , оңтүстік елінің рухани қазынасы


6. Күлдіргі ертегілер қатары

  1. «Тоғыз тоңқылдақ, бір шіңкілдек», «Ұр,тоқпақ», «Қаңбақ шал» т.б.

  2. «Ақсақ құлан », «Ұр, тоқпақ», «Қаңбақ шал» т.б.

  3. «Білгір адам», «Ұр, тоқпақ», «Кесір хан мен тазша бала» т.б.

  4. «Нар идірген», «Ұр, тоқпақ», «Қаңбақ шал» т.б.

  5. «Қарт пен тапқыр жігіт», «Ұр, тоқпақ», «Үш ауыз сөз» т.б.


7. С.Торайғыровтың «Шығамын тірі болсам, адам болып» өлеңінің ұйқас түрі

Шығамын тірі болсам адам болып,
Жүрмеймін бұл жиһанда жаман болып,
Жатқаным көрде тыныш жақсы емес пе,
Жүргенше өмір сүріп, надан болып...

  1. Ерікті ұйқас

  2. Шалыс ұйқас

  3. Шұбыртпалы ұйқас

  4. Қара өлең ұйқасы

  5. Егіз ұйқас


8. Қой аузынан шөп алмас жуас, құлағының сәл мүкiсi бар, бала болып көп ойнамайтын жасқаншақ едi. Бәрiмiзден гөрi ерекшелiгi, таңертеңнен кешке дейiн бас алмай кiтап оқи беретiн. – деген үзіндіге сәйкес кейіпкер

  1. Садық

  2. Тортай

  3. Ораш

  4. Серік

  5. Аян


9. Арқаға қарай көшермін ,

Алашыма ұран десермін,

Ат құйрығын кесермін, - жырдағы көркемдеу

  1. Ассонанс

  2. Аллитерация

  3. Эпифора

  4. Анафора

  5. Теңеу


10. « Өз бәлгенің – өзіне, өз білгенім – өзіме», « Кісі ақылымен бай болғанша, өз ақылыңмен жарлы бол»,- деген нақыл сөздер қамтылған Абайдың қарасөзі

  1. Сегізінші

  2. Он жетінші

  3. Жетінші

  4. Бірінші

  5. Отыз бірінші


11. Қараңғы қазақ көгіне,

Өрмелеп шығып, күн болам!

Қараңғылықтың кегіне,

Күн болмағанда кім болам? – деген С.Торайғыровтың үзіндісінен өлең құрылысы

  1. 5 буын, шұбыртпалы ұйқас

  2. 8 буын, шалыс ұйқас

  3. 9 буын, аралас ұйқас

  4. 7 буын, егіз ұйқас

  5. 6 буын, ерікті ұйқас


12. Түн жазылған сай ішін жан-жарык Ай таң аткандай ағартып барады. «Құлыным-ай»- деген ана-дауыс еміреніп келіп, сай ішін жағалап кетті. Сол-ақ екен, тып-тыныш бір элем орнады да, көкірегі каре айырылып, Ана-бейне дауыс салды. «Сен кұрсақта жатканда Дегелең тауынын түбінен жер астын дүмпiлетiп, жарылыс болып жатушы еді, сол басылды ма? Інгәлап бесікте жаткан сен талай рет сол жарылыстан коркып, шыр етіп, қолды-аякка түрлі бетінеп кетуші еді. Сол әдетін с бігенше қалмап еді. Сен Шынгыс тауының етегінен көтерілген ауадағы кып-кызыл,саныраукұлақ іспетті далудап тұрған алауға кылығын, жүгіре жөнелетін елін, казір ше? «Апа, тау жактагы әуеде қалықтан пратынсаныраукұлақ бүгін тагы да түсіме кірді», – дейтін ен. Сонда әжең жарыктык: «О, каргатайым-ау! Сен де кұдай жеткізсе, сол саныраукұлақсиякты кұрттын көзінің жауын алып, даулап тұратын боласың», - деп мейірленіп, зиндавыннан сүюші еді. «Қазір кайдасын? Қайда кетіп қалғансын?» «Шіркін-ай, шіркін-ай десейші! Менен басқаның бәрі де бакытты, бәрі де көнілді. Бұл дүниенің бар бакыты – он екі мүшеннің саулыгында екен гой. Көпке киган бакыттын өзіне зар болған кандай сормлндай едім». Ләйлә той өтіп жаткан үйдің көнілді адамдарына кызыга карады. Бұршак-бұршлк болып төгілген көз жасын алсін-әлсін ел көзінен жасырып сүрте берді. «О,карғатайым-ау! Сен де кұдай жеткізсе, сол саныраукұлақ сиякты жұрттың көзінің жауын алып, алаулап тұратын боласың», - деген сөзді айткан....................... A) анасы


13. Еділ, Ойыл, Жайық атты атақонысымен қоштаса жырлаған жырау........ E) Қазтуған


14. М. Мақатаевтың «Аққулар ұйықтағанда» поэмасындағы метафора

E) аққу – бала, өмір – дария


15. Ш.Уәлихановтың «Ыстықкөл күнделігі» шығарма желісіне арқау болған халык

A) Орыс

В) Түркімен

С) Қытай

D) Қырғыз

E) Өзбек


16. Қорқыт бабаның тәрбиелік мәніндегі нақыл сөзі

Д) Қыз анадан көрмейінше үлгі алмас. Ұл атадан көрмейінше үгіт алмас.


17. М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасындағы тұтқын қыз

А) қалмақ қызы


18. Бауыржан Момышұлының «Ұшқан ұя» повесінің басталуы...

А) Бауыржанның дүниеге келіп, атасы Имаш қариядан бата алуы

В) Кавказды аралаған кезінде аспан астында түнегені

С) Әжесі Қызтумастың «сары кемпір» атануы

Д) Бауыржанның бабасы Имаштың тоқсан жасқа келіп, дүние салуы

Е) Әкесі Момыштың жиын, тойларда айтысқа түсуі


19. Жұманның қорлығына шыдамаған Жамалдың қашып шыққаннан кейінгі өмірі

А) бақытты өмір кешті

В) ауылдағы әкесі көмектесті

С) Ғалимен қосылды

Д) қалаға жетіп, жұмыс жасады

Е) боранда адасып, қаза тапты


20. Қожа Ахмет Ясауидің еңбегі

Д) «Диуани хикмет»


21. М.Мағауиннің «Шақан-Шері» романының шешімі

А) кек қуған Шақан

В) тұтқынға түскен Шері

С) отбасынан айырылған Шақан

Д) Шақанның қолға түсуі

Е) Шақанның бақытты отбасысы


22. «Жастарға» өлеңінің авторы

С) Ш.Құдайбердіұлы


23. Көп ішінде бір жалғыз

Көп мұңайып жылайды-

Күйбеңдескен көп жаман

Сөзі тигенге ұқсайды – берілген үзіндідегі ажарлаудың түрі

А) литота

В) сарказм

С) табу

Д) ирония

Е) аллитерация


24. М.Мағауин «Шақан-Шері» романының идеясына сәйкес мақал-мәтел

А) Нөсер алдында найзағай ойнайды.

В) Адам мен табиғаттың тілдескені – өмірдің үндескені

С) Жабық есік жолбарысты да жолатпайды.

Д) Өз көшесінде жаман ит те жолбарыс

Е) От-тілсіз жау.


25. Ш.Айтматовтың шығармалары

А) «Алғашқы ұстаз»

В) «Ақ кеме»

С) «Жәмила»

Д) «Біз түркілерміз»

Е) «Қош бол, Гүлсары»

F) «Өмірзая»


26. Түн жазылған сай ішін жан-жарык Ай таң аткандай ағартып барады. «Құлыным-ай»- деген ана-дауыс еміреніп келіп, сай ішін жағалап кетті. Сол-ақ екен, тып-тыныш бір элем орнады да, көкірегі каре айырылып, Ана-бейне дауыс салды. «Сен кұрсақта жатканда Дегелең тауынын түбінен жер астын дүмпiлетiп, жарылыс болып жатушы еді, сол басылды ма? Інгәлап бесікте жаткан сен талай рет сол жарылыстан коркып, шыр етіп, қолды-аякка түрлі бетінеп кетуші еді. Сол әдетін с бігенше қалмап еді. Сен Шынгыс тауының етегінен көтерілген ауадағы кып-кызыл,саныраукұлақ іспетті далудап тұрған алауға кылығын, жүгіре жөнелетін елін, казір ше? «Апа, тау жактагы әуеде қалықтан пратынсаныраукұлақ бүгін тагы да түсіме кірді», – дейтін ен. Сонда әжең жарыктык: «О, каргатайым-ау! Сен де кұдай жеткізсе, сол саныраукұлақсиякты кұрттын көзінің жауын алып, даулап тұратын боласың», - деп мейірленіп, зиндавыннан сүюші еді. «Қазір кайдасын? Қайда кетіп қалғансын?» «Шіркін-ай, шіркін-ай десейші! Менен басқаның бәрі де бакытты, бәрі де көнілді. Бұл дүниенің бар бакыты – он екі мүшеннің саулыгында екен гой. Көпке киган бакыттын өзіне зар болған кандай сормлндай едім». Ләйлә той өтіп жаткан үйдің көнілді адамдарына кызыга карады. Бұршак-бұршлк болып төгілген көз жасын алсін-әлсін ел көзінен жасырып сүрте берді.

Түн жазылған сай ішін жан-жарык Ай таң аткандай ағартып барады.

«Жап-жарық Ай», «таң атқандай ағартып барады» - тіркестеріне сәйкес қатар

А) теңеу, арнау

В) синекдоха, теңеу

С) анафора, эпитет

Д) метафора, эпитет

Е) эпитет, теңеу


27. А.С.Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңінде ақын жыр етті

А) атағының кеңге жайылғанын

В) тілек-мақсатын

С) арманын

Д) өз жайын

Е) байлықты

F) Сұлу жарды


28. М.Мақатаев «Аққулар ұйықтағанда» поэмасындағы оқиғаның өтетін жері мен ананы оқ атуға итерген күш

А) Жесіркөл

В) аналық махаббат

С) молданың сөзі

Д) тәуіп шал

Е) жылқышы шал

F) Жетімкөл

29. Түн жазылған сай ішін жап-жарык Ай таң аткандай ағартып барады. «Құлыным-ай»- деген ана-дауыс еміреніп келіп, сай ішін жағалап кетті. Сол-ақ екен, тып-тыныш бір элем орнады да, көкірегі каре айырылып, Ана-бейне дауыс салды. «Сен кұрсақта жатканда Дегелең тауынын түбінен жер астын дүмпiлетiп, жарылыс болып жатушы еді, сол басылды ма? Інгәлап бесікте жаткан сен талай рет сол жарылыстан коркып, шыр етіп, қолды-аякка түрлі бетінеп кетуші еді. Сол әдетін с бігенше қалмап еді. Сен Шынгыс тауының етегінен көтерілген ауадағы кып-кызыл,саныраукұлақ іспетті далудап тұрған алауға кылығын, жүгіре жөнелетін елін, казір ше? «Апа, тау жактагы әуеде қалықтап тұратын саныраукұлақ бүгін тагы да түсіме кірді», – дейтін ен. Сонда әжең жарыктык: «О, каргатайым-ау! Сен де кұдай жеткізсе, сол саныраукұлақсиякты кұрттын көзінің жауын алып, даулап тұратын боласың», - деп мейірленіп, маңдайыңнан сүюші еді. «Қазір кайдасын? Қайда кетіп қалғансын?» «Шіркін-ай, шіркін-ай десейші! Менен басқаның бәрі де бакытты, бәрі де көнілді. Бұл дүниенің бар бакыты – он екі мүшеннің саулыгында екен гой. Көпке киган бакыттын өзіне зар болған кандай сормлндай едім». Ләйлә той өтіп жаткан үйдің көнілді адамдарына кызыга карады. Бұршак-бұршлк болып төгілген көз жасын алсін-әлсін ел көзінен жасырып сүрте берді.

«Шіркін-ай, шіркін-ай десейші! Менен басқаның бәрі де бакытты, бәрі де көнілді. Кейіпкер арманы

А) көңілді адамдардың қарауы

В) төгілген көз жасының жанары

С) саңырауқұлақтың сыры

Д) он екі мүшенің саулығы

Е) той-думанның базары


30. Түн жазылған сай ішін жан-жарык Ай таң аткандай ағартып барады. «Құлыным-ай»- деген ана-дауыс еміреніп келіп, сай ішін жағалап кетті. Сол-ақ екен, тып-тыныш бір элем орнады да, көкірегі каре айырылып, Ана-бейне дауыс салды. «Сен кұрсақта жатканда Дегелең тауынын түбінен жер астын дүмпiлетiп, жарылыс болып жатушы еді, сол басылды ма? Інгәлап бесікте жаткан сен талай рет сол жарылыстан коркып, шыр етіп, қолды-аякка түрлі бетінеп кетуші еді. Сол әдетін с бігенше қалмап еді. Сен Шынгыс тауының етегінен көтерілген ауадағы кып-кызыл,саныраукұлақ іспетті далудап тұрған алауға кылығын, жүгіре жөнелетін елін, казір ше? «Апа, тау жактагы әуеде қалықтан пратынсаныраукұлақ бүгін тагы да түсіме кірді», – дейтін ен. Сонда әжең жарыктык: «О, каргатайым-ау! Сен де кұдай жеткізсе, сол саныраукұлақсиякты кұрттын көзінің жауын алып, даулап тұратын боласың», - деп мейірленіп, зиндавыннан сүюші еді. «Қазір кайдасын? Қайда кетіп қалғансын?» «Шіркін-ай, шіркін-ай десейші! Менен басқаның бәрі де бакытты, бәрі де көнілді. Бұл дүниенің бар бакыты – он екі мүшеннің саулыгында екен гой. Көпке киган бакыттын өзіне зар болған кандай сормлндай едім». Ләйлә той өтіп жаткан үйдің көнілді адамдарына кызыга карады. Бұршак-бұршлк болып төгілген көз жасын алсін-әлсін ел көзінен жасырып сүрте берді.

Шығармадағы негізгі кейіпкер

А) Раушан

В) Ләйлек

С) автор

Д) Ләйлә

Е) Шыңғыс


31. Түн жазылған сай ішін жан-жарык Ай таң аткандай ағартып барады. «Құлыным-ай»- деген ана-дауыс еміреніп келіп, сай ішін жағалап кетті. Сол-ақ екен, тып-тыныш бір элем орнады да, көкірегі каре айырылып, Ана-бейне дауыс салды. «Сен кұрсақта жатканда Дегелең тауынын түбінен жер астын дүмпiлетiп, жарылыс болып жатушы еді, сол басылды ма? Інгәлап бесікте жаткан сен талай рет сол жарылыстан коркып, шыр етіп, қолды-аякка түрлі бетінеп кетуші еді. Сол әдетін с бігенше қалмап еді. Сен Шынгыс тауының етегінен көтерілген ауадағы кып-кызыл,саныраукұлақ іспетті далудап тұрған алауға кылығын, жүгіре жөнелетін елін, казір ше? «Апа, тау жактагы әуеде қалықтап тұратын саныраукұлақ бүгін тагы да түсіме кірді», – дейтін ен. Сонда әжең жарыктык: «О, каргатайым-ау! Сен де кұдай жеткізсе, сол саныраукұлақсиякты кұрттын көзінің жауын алып, даулап тұратын боласың», - деп мейірленіп, зиндавыннан сүюші еді. «Қазір кайдасын? Қайда кетіп қалғансын?» «Шіркін-ай, шіркін-ай десейші! Менен басқаның бәрі де бакытты, бәрі де көнілді. Бұл дүниенің бар бакыты – он екі мүшеннің саулыгында екен гой. Көпке киган бакыттын өзіне зар болған кандай сормлндай едім». Ләйлә той өтіп жаткан үйдің көнілді адамдарына кызыга карады. Бұршак-бұршлк болып төгілген көз жасын алсін-әлсін ел кө

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!