Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі мен әдебиетінен тақырыптық -күнтізбелік жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Күнтізбелік жоспар
2018 – 2019 оқу жылы
Пәні: қазақ тілі мен әдебиеті
Сынып 6-орыс сыныбы
Сағат саны: 170
Аптасына: 5 сағат
Оқулық авторлары: Ф.Ш. Оразбаева, Ж.Т.Дәулетбекова, А.Қ.Рауандина, Р.С.Рахметова
Алматы:. «Көкжиек- Горизонт» 2018 жыл
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген оқу бағдарламасы, 5,7-сыныптарда Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 25 қазандағы № 545 бұйрығымен бекітілген «Негізгі орта білім беру деңгейінің «Қазақ тілі» пәнінен жаңартылған мазмұндағы үлгілік оқу бағдарламасы негізінде жасалды.
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәні 6-сынып (Т2)
Барлығы: 170 сағат, аптасына 5 сағат
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар / Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
Мерзімі |
|
І тоқсан – 40 сағат |
|||||
1. Отан отбасынан басталады. М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауы (үзінді) |
1.Отбасы күнін тойладық |
6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
3.09 |
|
2. Отбасы күнін тойладық |
6.1.5.1 - тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
4.09 |
||
3.Әке көрген оқ жонар... |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
5.09 |
||
4. Әке көрген оқ жонар... |
6.1.1.1 - тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау; 6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
6.09 |
||
5.Ана көрген тон пішер |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу, 6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу |
1 |
7.09 |
||
6. Ана көрген тон пішер |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу, 6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу |
1 |
10.09 |
||
7.Ата-анамды үлгі тұтамын |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу 6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
11.09 |
||
8. Ата-анамды үлгі тұтамын |
6.4.1.1 - мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, мінездеме жазу 6.5.1.1 - мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
12.09 |
||
9.Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту 6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постержасау; |
1 |
13.09 |
||
10. Мұхтар Әуезов – қазақтың ұлы жазушысы |
6.2.3.1 - ауызша мәтіндер құрауда хабарлы сөйлемдердің интонациялық ерекшелігін ескеріп айту 6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постержасау; |
1 |
14.09 |
||
11.М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауынан үзінді |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу, 6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау |
1 |
17.09 |
||
|
12. М.Әуезов «Абай жолы» Қайтқанда» тарауынан үзінді |
6.2.2.1 -тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу, 6.3.5.1 - қосымша ақпарат көздерінен тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама-қайшы ақпараттарды анықтау |
1 |
18.09 |
|
13. Нәтиже сабақ. БЖБ№1 |
6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (мінездеме); 6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постержасау; |
1 |
19.09 |
||
14. Мен не үйрендім? |
6.1.1.1.Тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау 6.2.2.1.Тақырып бойынша диалогті бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі мен сөйлеу этикеті формаларын білу |
1 |
20.09 |
||
2. Қазіргі қазақ ауылы мен қаланың тыныс-тіршілігі. Ә.Дүйсенбиев «Бәтеңке, Шұжық, Балқаймақ» өлеңі |
15. Ауылым –алтын бесігім |
6.5.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; 6.5.1.2 - лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
21.09 |
|
16. Ауылым –алтын бесігім |
6.5.2.1 - тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпараттарды анықтау; 6.5.1.2 - лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
24.09 |
||
17. Жайлаудың ауасы таза |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу 6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу |
1 |
25.09 |
||
18. Жайлаудың ауасы таза |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу 6.4.5.1 - жазба жұмыстарында сөзге қосымша жалғауда үндестік заңын ескеріп, орфографиялық нормаға сай дұрыс жазу |
1 |
26.09 |
||
19.Менің үйім таудың етегінде |
6.5.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру 6.5.1.2 - лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
27.09 |
||
20. Менің үйім таудың етегінде |
6.5.6.1 – тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде шынайы өмірмен байланыстырып жауап беру 6.5.1.2 - лексикалық мағынасы жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану |
1 |
28.09 |
||
21. Кім пайдалы? Кім мықты? |
6.2.4.1 - шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау; 6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік); |
1 |
1.10 |
||
22. Кім пайдалы? Кім мықты? |
6.2.4.1 - шағын көлемді мәтіндегі жеке эпизодтарды сипаттау және тілдік ерекшелігіне салыстыру жасау; 6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік); |
1 |
2.10 |
||
23. Қаланың қызу өмірі |
6.3.4.1 - мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру 6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік); |
1 |
3.10 |
||
24. Қаланың қызу өмірі |
6.3.4.1 - мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру 6.3.2.1 - ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік); |
1 |
4.10 |
||
770 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |