Тақырыбы:
|
Мен
сегіздемін.
|
Күні
:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып
2
|
Қатысып
отырғандары:
|
Келмегендер
саны:
|
Осы сабақта қол жеткізілетін
оқу мақсаттары
|
2.1.3.1. тыңдаған мәтінге
мұғалімнің көмегімен иллюстрация/ суреттер/ сызбалар таңдау және
қарапайым сұрақтарға жауап беру
2.2.2.1.сюжетті сурет
негізінде өз ойын айту
2.3.1.1. мәтінді мәнерлеп және
қатесіз дауыстап оқу
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлығы: қарапайым сұрақтарға жауап
береді
|
Көбі: мәтінді мәнерлеп және
қатесіз дауыстап оқиды
|
Кейбірі: сюжетті сурет негізінде өз
ойын айтады
|
Күтілетін
нәтиже
|
Сурет бойынша әңгімелеуді
үйренеді. Достарымен сөйлеседі.
|
Жаңа
сөздер
|
Нешедесің, жетідемін,
сегіздемін, жақсы көремін.
|
Сабақта қолд.
мат.
|
Интерактивті тақта, слайдтар,
суреттер, смайликтер
|
Оқыту
әдістері
|
Түсіндіру,сұрақ-жауап, талдау,
қайталау , сергіту жаттығуы, «Ішкі және сыртқы
шеңбер»
|
Дереккөздері
|
Әдістемелік құрал,
дидактикалық материалдар, сөздік.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі.
Шеңберге
тұрғызамын.
Біз мектепке барамыз Қолға
қалам аламыз
Кітапты да оқимыз Суретті де
саламыз.
|
Мұғаліммен бірге әнді
айтады.
|
Өткен сабақты
тексеру
|
Сөздерді қайталатамын:
Нешінші, екінші, үшінші, қабатта, жақсы
көремін.
Сұрақтар қоямын: Сен нешінші
сыныпта оқисың? Т.б
Ойыншықтар суреті бойынша
жұмыс жүргіземін.
-Бұл қандай ойыншық? Сенің
қандай ойыншығың бар?

|
Сұрақтарға жауап
береді
Сурет бойынша ойыншықтарды
атайды.
Өз ойыншығы туралы айтып
береді.
|
Қызығушылықты
ояту
|
Бейнежазба арқылы сандарды
қайталатамын «Санамақ».
-Сандар не үшін
керек?
Оқушыларға А4 парағы мен
маркерлер таратамын. Өздері туралы кластер
құрғызамын.
|
Сандарды
қайталайды.
Сұраққа жауап
береді
Кластер
құрайды
|
Мағынаны
тану
|
1. Сөздік жұмысы. Тыңдалым.
Оқылым. Айтылым.
Жаңа сөздермен таныстырамын,
оқимын, қайталау жұмыстарын жүргіземін:
нешедесің, жетідемін,
сегіздемін, жақсы көремін.
2. Сурет бойынша жұмыс.
Айтылым.
8-бет
-Сен
нешедесің?
3. Мәтінмен жұмыс.
Тыңдалым. Оқылым. 7-бет
Мәтінді оқимын, оқушылармен
бірігіп талдаймыз
Саша нешеде? Ол нешінші
сыныпта оқиды? Саша нені жақсы көреді?
4. Дәптермен жұмыс.
Жазылым. -бет
Берілген тапсырманы
орындатамын:
5.Сергіту
сәті
|
Жаңа сөздерді тыңдайды,
қайталайды, оқиды.
Сурет бойынша
айтады
Сұраққа жауап
береді
Мәтінді тыңдайды, сұрақтарға
жауап береді.
Дәптердегі тапсырманы
орындайды
Сергіту жаттығуын
жасайды
|
Ой
толғаныс
|
4-тапсырма бойынша жұмыс
жасатамын
|
Диалогті
толықтырады.
|
Бекіту
|
Айтылым.
5-тапсырманы
орындатамын
«Сен нешедесің?» ойынын
өткіземін.
|
Шеңберге тұрып, диалог
құрастырады.
|
Бағалау
|
Формативті
бағалау.
|
«Ішкі және сыртқы
шеңбер»
|
Үйге
тапсырма
|
7-9-бет , сөздерді жаттау,
мәтінді оқу.
|
|
Рефлексия
|
Түрлі смайликтер таратып
беремін
|
Сабақтан алған әсерлерін
смайликтерді көрсету арқылы көңіл күйлерін
білдіреді.
|