Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады
Ұстаздарға арналған вебинар: Тақырыбы: X, Y және Z ұрпақтарының ерекшеліктері. Қалай тіл табысуға болады
Толығырақ: https://ust.kz/webinar

Қазақ тілі пәнінен ашық сабақ: "Көне түркі жазуы"

Автор:Кулмаканова Марьяш Капаровна
Бағыты: Қазақ тілі
Бөлімі: Ашық сабақ
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-16

Материал туралы қысқаша түсінік

9-сынып, "Қазақ тілі" пәні бойынша бірінші оқу модулінің "Көне түркі жазу" тақырыбына арналған ашық сабақ. Қысқа мерзімді сабақ жоспары орыс тілді мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдеріне көмегі тиер деген үміттемін.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: Қазақ тілі мен әдебиеті, 3- сабақ

Мектеп: «Дарын» мектеп-лицейі» КММ
Күні: 07.03.2019 ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Кулмаканова Марьяш Капаровна
СЫНЫП: 9 «А»Қатысқандар: 16 Қатыспағандар: 0
Сабақ тақырыбы:Көне түркі жазуын зерттеушілер

Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары: 9.1.1. Тыңдалатын мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылай отырып, тақырып пен көтерілетін мәселені болжау. 9.2.6. Кесте, диаграмма, шартты белгілер мен сызбаларда берілген ақпараттарды өзара салыстырып бағалау.
Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:
  • мәтіндегі фразалар мен дәйексөздерді талқылайды;
  • кестемен жұмыс жасайды.


  • Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
  • көтерілген мәселе бойынша сұрақтарға жауап береді;
  • диаграммадағы ақпараттарды толықтырады.


  • Кейбір оқушылар орындай алады:
  • тақырып пен көтерілетін мәселені болжайды;
  • графикалық органайзердегі ақпараттарды салыстырып бағалайды;
  • өз көзқарастарын білдіреді.
  • Жетістік критерийлері:Фразалар мен дәйексөздерді талқылайды.Тақырып пен көтерілетін мәселені болжайды. Ақпараттарды өзара салыстырып баға береді.

    Тілдік мақсаттары:

    Оқушылар орындай алады: - талқылайды;- болжайды;- өзара салыстырып баға береді;- өз көзқарастарын білдіреді.


    Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жан-жақты, әліпбилік, зерделе, үңіл.


    Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: көне түркі жазуы, көне әліпби, жазбалар, зерттеулер.


    Талқылауға арналған сұрақтар:
  • Көне түркі жазуы туралы не білесіңдер?
  • Көне түркі жазуына қандай ескерткіштер жатады?


  • Не себепті, құпия жазуы бар құлпыстастарды зерттеу қажет деп ойлайсыңдар?
  • Орхон жазбаларын қандай ғалымдар зерттеді?
  • Көне түркі жазуын зерттеген қазақ ғалымдарынан кімдерді білесіңдер?
  • Құндылықтарға баулу:Мәңгілік Ел - тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.
    Пәнаралық байланыс:Тарих, орыс тілі, информатика.


    ишара: қолдау, қолпаштау.
    Алдыңғы оқу:Орхон-Енисей ескерткіштері. Құлпытастар.
    Жоспар
    Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар


    Сабақтың басы5 минут









































    Сабақтың ортасы30 минут

    5минут





    8 минут



























    8 минут







































    Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Жағымды тілектер алқасы» әдісі.





    Топтарға бөлу. «Ашықхат қиындылары» тәсілі.1-топ – «Көне түркі жазбалары».2-топ – «Көне ескерткіштер».3-топ - «Зерттеушілер».

    Қызығушылық ояту. Ой шақыру сұрақтары.-Көне түркі жазбалары қай жерлерден табылды?-Көне түркі жазбаларын кімдер зерттеді?-Көне түркі жазба ескерткіштері не үшін қажет?

    Сөздікпен жұмыс. «Кім жылдам?» ойыны арқылы сөздердің аудармасын табу. Жан-жақты - Әліпбилік -Зерделе -Үңіл –



    1-тапсырма. Мәтінді тыңда. «Түртіп алу» тәсілімен фразалар мен дәйексөздерді жазып, жоспар құрастырыңдар. Жеке жұмыс.

    Қ/Б: «Бір ауыз сөз» әдісі арқылы бірін-бірі бағалау.





    2-тапсырма. «Үш жақты күнделік толтыру» әдісі арқылы төменде берілген кестені толтырыңдар. ЖЖ



    Қ/Б: «Бір + плюс», бір – минус» стратегиясы.

    3-тапсырма. Тыңдаған, оқыған мәтіндерді салыстырып, диаграммаларды толықтырыңдар. «Графикалық органайзер» (Венн диаграммасы) әдісі.ТЖ.

    1-топ – «Көне түркі жазбалары».Құпия жазуы бар құлпытастар мен түркі жазуларының қандай байланысы бар?2-топ – «Көне ескерткіштер». В.Томсен мен В.Радлов қандай жаңалықтар ашты?3-топ - «Зерттеушілер». Л.Н.Гумилев пен Ә.Марғұлан жазба ескерткіштерін қалай бағалады?





    Саралау

    БО: ақпараттарды салыстырады, сызбаны толықтырады;КО: ақпараттарды талқылайды, өз көзқарастарын айтады;КО: өмірден мысал келтіреді, өз көзқарастарын білдіріп, жұмыстарын қорғайды.

    Қ/Б: «Интервью» әдісі бойынша топтар бір-бірінің жұмысын бағалайды.





    Оқушы санына сай ұзын (70 см) және түрлі-түсті қысқа (10см) жіптер, әуен.Суреттер









    Интербелсенді тақта



















    Аудиомәтін





    Стикерлер





    9-сынып «Көкжиек» баспасы, 10-11 бет,(6-тапсырма) кестелер.

















    Флипчарттағы графикалық органайзерлер, мәтіндер.

































































    Сабақтың соңы5 минут«Аквариум» әдісі. Ақпарат көздерінен көне түркі жазбаларын зерттеушілер туралы мәлімет жинап, кластер түрінде көрсетіңдер. ЖЖ.

    Бағалау критерийлері:-тақырыптың ашылуы;-ақпараттың жаңашылдығы;-ойдың жүйелілігі;-таныстырылымның сауаттылығы.

    Рефлексия. «Төрт сөйлем» тәсілі арқылы жаңа тақырып бойынша берілген ақпаратты талқылайды және салыстырып бағалайды.Пікір.Дәлел.Мысал. Қорытынды.


    Қосымша ақпарат:



    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?



    Сабақтың мақсаттары, мұғалімнің қолдау көрсетуі және әр деңгейлі балаға саралау жүргізілді. Саралап оқыту тәсілі арқылы оқушылардың жеке қабілеттерін ескеру мақсатында әр түрлі нысандар ұйымдастырылды.БО: ақпараттарды салыстырады, сызбаны толықтырады;КО: ақпараттарды талқылайды, өз көзқарастарын айтады;КО: өмірден мысал келтіреді, өз көзқарастарын білдіріп, жұмыстарын қорғайды.Төмен деңгейдегі оқушыға қандай көмек көрсетілді?ТД: сөздік берді, тірек сөздер берілді.ОД: тірек сөздер.ЖД: қосымша ақпарат берілді.


    Бағалау – оқушы білімін қалай тексеруді қалай жоспарлайсыз?















    Оқушылардың алған білімі мен түсінгенін келесі қалыптастырушы бағалаулар арқылы тексердім: «Бір ауыз сөз», «Бір + плюс, бір - минус» стратегиясы, «Интервью» әдісі.

    Сабақта оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас ортасын қалыптастыруда жұптық, топтық жұмыс түрлерін өткізіп, «Түртіп алу», «Үш жақты күнделік толтыру», «Графикалық органайзер», «Аквариум», «Төрт сөйлем» әдістері арқылы түрлендірдім.


    Пәнаралық байланыс. Денсаулық пен қауіпсіздік. Құндылықтармен байланыс (тәрбие мақсаттарын көрсету керек).







    Тарих пәнімен байланыс: Орхон-Енисей ескерткіштері, түркі халықтарының мәдениеті.

    Орыс тілімен байланыс: жаңа сөздермен жұмыс, орыс ғалымдарының көне түркі жазуларын зерттеулері.Информатика пәні: АКТ-мен байланыс. Интербелсенді тақта, электронды сөздіктер.Құндылықтар: тарих пен мәдениет, тілдің біртұтастығы. Ұлттық құндылықтарды жаңғырту.


    Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері толық жүзеге асырылды. Сабақ жақсы деңгейде өтті. Жоспарланған саралау жақсы іске асты (тапсырмалар сәйкес).Уақытты тиімді пайдалана алдым.
    Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)
  • Тапсырмаларды түрлі әдіс-тәсілдер арқылы орындау.
  • Оқушылардың қалыптастырушы бағалау кезінде өз ойын еркін жеткізуі.
  • Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді?
  • Сабақта қосымша АКТ құралдарын қолдану.
  • Сабақ барысында жүзеге асқан топтық жұмыс тапсырмалары.
  • Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
  • Қосымша ресурстарды БАҚ қызықты мәліметтерді көбірек алу.
  • Тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың сауатты сөйлеулеріне назар аудару.






  • Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.