|
Күні: 18.10.2018 |
Мектеп: Бұланды орта мектебі |
||||
|
Бөлім атауы |
4-бөлім: Менің елім-Қазақстан |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тәуелсіз Қазақстан |
||||
|
Уақыты: |
Мұғалімнің аты – жөні: Жунусова Қ.Т. |
||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың оқу мақсаттары |
Мәтіннің мазмұнын түсіну, дұрыс оқу, қайталау |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: Мәтінді оқи алады, түсінеді, қайталайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: ту-байрақ -елтаңба |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Тыңдалым материалы негізінде сөйлемдерді талқылауға қатыса алады; Дыбыс үндестігіне сәйкес айтылым жасай алады; Қыстырма сөздерді орнымен қолданады; |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
АКТ, тарих |
||||
|
АКТ –ны қолдану дағдылары |
Таныстырылым, |
||||
|
Құндылықтарды игерту |
• Ынтымақтастық; • Жауапкершілік |
||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді пысықтау сабағы |
||||
|
Алдыңғы білім |
Жазғы демалыс |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Кезеңдер |
Жоспарланған жаттығулар |
Дерек көздері |
|||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу. «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы сабақ барысы мен сыныпқа сәттілік тілеу. Шарты: ешкім ешкімді қайталамау керек. Оқушылар үйге берілген«ЖАЗҒЫ ДЕМАЛЫС » туралы әңгіме жазуға тапсырылады. Әр оқушының 2 ақпарат тыңдалады. « Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағаланады. |
|
|||
|
Негізгі бөлім |
Өткен тақырыпты қайталау.
Оқушылар суретке қарап, әңгімелейді. 2-тапсырма. Диалогты оқу. -Қазақстан қандай мемлекет? -Қазақстан-тәуелсіз мемлекет. -«Тәуелсіз»деген сөз қандай мағына береді? -«тәуелсіз» деген сөз «еркін» деген мағына береді. 3 тапсырма. Кесте бойынша айт Қазақастан тәуелсіз мемлекет. Қазақстан еркін мемлекет. Сергіту сәті (оқушылар көңілді би билейді) 4 тапсырма.кесте бойынша сөйлесу. Оқушылар кестемен танысады, сөйлейді. 5 тапсырма. Тыңда. Оқы. Диск арқылы тыңдайды.Қайталайды. Диалогті үлгі бойынша сөйлесу. Оқушылар бір-бірімен сөйлеседі. Сөздік жұмысы. Буынға бөліп оқиды, буынның түрлерін анықтайды. |
оқулық
суреттер
музыка
|
|||
|
Қорытынды Үйге тапсырма |
Кері байланыс 1.Бүгінгі тапсырмаларда не қиындық тудырды?Неге? 2.Орындауда оңай болған жұмыс. Неліктен? 3.Әлі де үйренуім керек... «Роунд-робин» әдісі бойынша сезімін 1 сөйлеммен беру арқылы қорытындыланады. №5 тапсырма. Оқу. Қайталау. |
|
|||
|
Қосымша мәлімет |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Сыныпта қандай ахуал қалыптасты? Уақыт бойынша үлгердім бе? Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге? |
|
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағалау. Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?
Қандай екі жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?
Жалпы сынып немесе жеке оқушылар жайлы мен не білдім? Келесі сабақтарға дайындалу барысында бұл мәлімет қандай көмегін бере алады? |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі ҚМЖ (4 сынып)
Қазақ тілі ҚМЖ (4 сынып)
|
Күні: 18.10.2018 |
Мектеп: Бұланды орта мектебі |
||||
|
Бөлім атауы |
4-бөлім: Менің елім-Қазақстан |
||||
|
Сабақ тақырыбы |
Тәуелсіз Қазақстан |
||||
|
Уақыты: |
Мұғалімнің аты – жөні: Жунусова Қ.Т. |
||||
|
Сынып: 4 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Сабақтың оқу мақсаттары |
Мәтіннің мазмұнын түсіну, дұрыс оқу, қайталау |
||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: Мәтінді оқи алады, түсінеді, қайталайды. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика мен терминология: ту-байрақ -елтаңба |
||||
|
Бағалау критерийлері |
Тыңдалым материалы негізінде сөйлемдерді талқылауға қатыса алады; Дыбыс үндестігіне сәйкес айтылым жасай алады; Қыстырма сөздерді орнымен қолданады; |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
АКТ, тарих |
||||
|
АКТ –ны қолдану дағдылары |
Таныстырылым, |
||||
|
Құндылықтарды игерту |
• Ынтымақтастық; • Жауапкершілік |
||||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа білімді пысықтау сабағы |
||||
|
Алдыңғы білім |
Жазғы демалыс |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Кезеңдер |
Жоспарланған жаттығулар |
Дерек көздері |
|||
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу. «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы сабақ барысы мен сыныпқа сәттілік тілеу. Шарты: ешкім ешкімді қайталамау керек. Оқушылар үйге берілген«ЖАЗҒЫ ДЕМАЛЫС » туралы әңгіме жазуға тапсырылады. Әр оқушының 2 ақпарат тыңдалады. « Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағаланады. |
|
|||
|
Негізгі бөлім |
Өткен тақырыпты қайталау.
Оқушылар суретке қарап, әңгімелейді. 2-тапсырма. Диалогты оқу. -Қазақстан қандай мемлекет? -Қазақстан-тәуелсіз мемлекет. -«Тәуелсіз»деген сөз қандай мағына береді? -«тәуелсіз» деген сөз «еркін» деген мағына береді. 3 тапсырма. Кесте бойынша айт Қазақастан тәуелсіз мемлекет. Қазақстан еркін мемлекет. Сергіту сәті (оқушылар көңілді би билейді) 4 тапсырма.кесте бойынша сөйлесу. Оқушылар кестемен танысады, сөйлейді. 5 тапсырма. Тыңда. Оқы. Диск арқылы тыңдайды.Қайталайды. Диалогті үлгі бойынша сөйлесу. Оқушылар бір-бірімен сөйлеседі. Сөздік жұмысы. Буынға бөліп оқиды, буынның түрлерін анықтайды. |
оқулық
суреттер
музыка
|
|||
|
Қорытынды Үйге тапсырма |
Кері байланыс 1.Бүгінгі тапсырмаларда не қиындық тудырды?Неге? 2.Орындауда оңай болған жұмыс. Неліктен? 3.Әлі де үйренуім керек... «Роунд-робин» әдісі бойынша сезімін 1 сөйлеммен беру арқылы қорытындыланады. №5 тапсырма. Оқу. Қайталау. |
|
|||
|
Қосымша мәлімет |
|||||
|
Рефлексия Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Сыныпта қандай ахуал қалыптасты? Уақыт бойынша үлгердім бе? Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге? |
|
||||
|
|
|||||
|
Қорытынды бағалау. Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?
Қандай екі жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?
Жалпы сынып немесе жеке оқушылар жайлы мен не білдім? Келесі сабақтарға дайындалу барысында бұл мәлімет қандай көмегін бере алады? |
|||||
шағым қалдыра аласыз













