|
Педагогтің аты-жөні |
Турсунбек Салтанат |
||||||||||
|
Күні: |
21.02.23 |
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
|
Сабақтың Тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: №90 -сабақ. Зат есімнің жіктелуі |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау. |
||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу Зерттейік Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|||||||
|
Ортасы |
«Мәтінді рөлге бөліп оқу» тәсілі бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Оқушылар рөлге бөлініп мәтінмен жүмыс жүргізеді.
Жаңа тақырыпты түсіну. Зат есімнің жіктелуі Оқулықтағы тапсырмаларды топта, жұпта, жеке орындау. Дескрипторы: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|||||||
|
Кері байланыс |
БББ кестесі
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Ашық микрофон»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон»
|
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ тілі қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қазақ тілі қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Педагогтің аты-жөні |
Турсунбек Салтанат |
||||||||||
|
Күні: |
21.02.23 |
||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
|
Сабақтың Тақырыбы |
Сабақ тақырыбы: №90 -сабақ. Зат есімнің жіктелуі |
||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.2.4.1 – мәтіннің тақырыбы мен мазмұнының өзара сәйкестігін анықтау және ондағы негізгі ойды тұжырымдау. |
||||||||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Жұмыс ережесін келісу Зерттейік Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
|
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|||||||
|
Ортасы |
«Мәтінді рөлге бөліп оқу» тәсілі бойынша жұмыс ұйымдастырылады. Оқушылар рөлге бөлініп мәтінмен жүмыс жүргізеді.
Жаңа тақырыпты түсіну. Зат есімнің жіктелуі Оқулықтағы тапсырмаларды топта, жұпта, жеке орындау. Дескрипторы: Тыңдалған материал бойынша өз пікірін білдіру, мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау, оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша жазба жұмыстары жүргізу арқылы оқушылардың тыңдалым, айтылым, оқылым, жазылым дағдылары жетілдіріледі. |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
|
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|||||||
|
Кері байланыс |
БББ кестесі
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Оқушыларға «Ашық микрофон»кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді. |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. |
«Ашық микро фон»
|
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













