Материалдар / қазақ тілі "Синоним дегеніміз не?"

қазақ тілі "Синоним дегеніміз не?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жариялым арқылы синоним тақырыбын қызықты әрі түсінікті етіп түсіндіруге болады.
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Пән: Қазақ тілі

Мектеп: К.Мендалиев атындағы орта жалпы білім беретін мектебі



Бөлім

Тыңдалым және айтылым, оқылым

Бөлімше

2.2 Тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну.

1.1 Мәтіндегі лексикалық бірліктердің қолданылуын түсіну.

Ортақ тақырыбы

Сынып:2

"Дені саудың-жаны сау"



Сабақтың тақырыбы

Синоним дегеніміз не?


Оқу мақсаты



2.2.2.1 - синоним сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану

2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

Сабақ мақсаттары

1: Синоним сөздерді ажыратады, мәтіннен түсінбеген сөздерін белгілеп, сұрақтарға жауап береді.

2: Синоним сөздерді ажырата алады, мәтіннің ішінен таба алады. Мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

3: Синоним сөздерді ажырата алады, мәтіннің ішінен таба отырып, сөйлем құрайды, ережелер арқылы дәлелдейді

Бағалау критерилері

  • Мәтіннен түсінбеген сөздерін белгілеп, мағынасын анықтайды .

  • Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • Синоним, антоним, омоним сөздерді ажыратады.

  • Синоним, антоним, омоним сөздерді мағынасына қарай қолданады.

Тілдік мақсат


Терминдер: Синоним, Антоним

Талқылауға арналған сұрақтар:Синоним мен антонимді бір-бірінен қалай ажыратасың?

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтакстық-бір-бірінің сөзін тыңдауға,татулық,ауызбіршілік

еңбек пен шығармашылық-

құрмет-сабақ барысында бір-бірін тыңдау,көмектесу арқылы құрметтеу.

Пәнаралық байланыстар

Әдебиеттік оқу-теңеу сөздерді қолдану суреттен синоним сөздерді оқушыларға тапқызу

Дене шынықтыру-бейнетаспадан сурет көрсету.

АКТ қолдану дағдысы

Интерактивті тақта, электрондық оқулық

Алдыңғы меңгерілген білім

Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеп, мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қоя алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут









3 минут

Ұ. Ширату "Сипатта" әдісі

Төмендегі суреттерге қарап сандықша ішінен мағынасы жақын сөздерді табу.

Мыс:Үй- биік, заңғар, зәулім, үлкен, дәу

Қыз-әдемі, сұлу, көрікті, ажарлы, көркем

Жол – алыс, шалғай, қашық, алшақ, ұзақ

Бұл сөздер қандай сөздер?

Енді мағынасы жуық сөздерге қарай топқа бөлінеміз

Топқа бөлу.Үй, қыз, жол


Сабақтың ортасы




5 минут





















10 минут



















5 минут











7 минут





















6 минут
























Сабақтың соңы





2 минут

Ұ. Суретпен жұмыс «Ойыңмен бөліс» әдісі. Сурет бойынша мәтін құрап айт.


Дескриптор:

-берілген сөйлемді суретпен байланыстырып мәтін құрайды.

-құрастырған мәтінді топта талқылайды.

ҚБ:«мұғалімнің кері байланысы» әдісі арқылы

Ө.Оқулықпен жұмыс «Түртіп алу». Әдісі, Тыңдалым, белсенді оқу

Мәтінді тыңдай отырып түсінбеген сөздерді дәптерге жазып алып, топта мұғалімнің көмегімен талқылап, мағынасын ашу.

Футболшы.

Жақып-футбол дегенде ішкен асын жерге қоятын жанкүйерлердің бірі.Әкесі мен баласы стадионға келді. Халық көп, жұрт мол жиналған. Кешікпей ойын басталды.

-Анау көк майкалылар біздің "Қайрат" командасы. Ал мынау ақ майкалылар - Ташкенттен келгендер, -деп Жақып ойынның мәнін ұлына ұғындыра бастады.

- Әне, көрдің бе? Қалай жақсы тебеді. Есжанов!Өзің апар! Өзің! Өзің! Қап, әттеген-ай! Жақып ұлына қараса ол да мәз-мейрам, қуанышы қойнына сыймай отыр екен. Екі көзі үлкен, алып футбол алаңында.

Көп ұзамай ойын аяқталып, әкесі мен баласы зор қуанышпен үйге қайтты.

Дескриптор:

- Мәтінді мұқият тыңдайды;

- Мәтіннен түсінбеген сөдерін теріп жазады.

- Түсініксіз сөздерді топта талқылап, мағынасын ашады.

Қ.Б "От шашу"

Саралау: «Cерпілген сауал» әдісі.

- Суреттен не көрдің?

- Бұл қандай спорт түрі деп ойлайсың?

- Саған футбол ойыны ұнай ма?


- Балалар, бүгін қандай тақырып төңірегінде әңгіме өрбітеміз? Мағынасы бір-біріне жақын сөздер турлы өрбітетін боламыз.

Тыңдалым кезіндегі тапсырма

Т. Оқулықпен жұмыс "Конверттегі сұрақ" әдісі.

Мәтінді екінші рет тыңдай отырып, "Сыбырлау " әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріңіз.

1-топ. Мәтін қандай спорт туралы? Ол спорт туралы не білесің?

2-топ. Жақып деген кім? Ол қайда келді?

3-топ. Әкесі мен баласы неге қуанды?

ҚБ. Топтық бағалау "Екі жұлдыз, бір ұсыныс" әдісі

- Бұл қандай сөздер? Бұл сөздерді синоним сөздер дейміз. Мағынасы бір-біріне жақын, бірақ дыбысталуы әр түрлі сөздерді синоним сөздер болады.Мыс: әдемі-сұлу, биік-зәулім т.б

Ж, ТЖ "Әткеншек" әдісі. Саралау тапсырмасы

А-деңгейі :синоним сөздерді сәйкестендіріп жаз.

қуанышы қойнына сыймай мол

үлкен мәз-мәйрам

көп алып


В-деңгейі: сол сөзден сөз тіркесін құра.

Танымал, әйгілі, епті, икемді, үнемі,

әрқашан

С-деңгейі: сол сөз тіркесіне сөйлем құра

Танымал, әйгілі, епті, икемді, үнемі,

әрқашан.

Дескриптор:

- Синоним сөздерді сәйкестендіреді;

- Сөз тіркестерін құрайды;

- Сөздің мағынасына сәйкес сөйлемдер жазады.

Ө. Сабақты бекіту.

Бағалау критерийі: Синоним сөздерді мағынасына қарай қолданады

Тапсырма: Сөздерді оқып, ішінен мағынасы жуық сөздерді теріп жаз.

ДСкругленный прямоугольник 1

Әдеп, асығу, ерте, абырой, инабат, ірі, жуас, ізет, бедел, аптығу, ұсақ, кеш, тентек, абыржу, атқыш, жуан, мерген, жіңішке.



ескриптор: -Берілген сөздерді оқиды.
  • Берілген сөздердің арасынан синоним сөздерді теріп жазады.

ҚБ: өзіндік бағалау «Мөр басу» әдісі

Рефлексия «Қақпа» әдісі





Оқушылар сабақ соңында өздеріне берілген парақшаларға өздерінің сабақтан алған әсерлерін көрсетіп, сабақ көңілінен шыққандары қолдарындағы доптарын қақпаның ішіне салады, сабаққа көңілі толмай, түсінбеген болса, қақпаның сыртында қалдырады.





Интерактивті тақта, сурет













































Оқулық

5-6 бет











Аудиоматериал,

диск








Слайд,

парақшалар









Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі