Ұ. Суретпен жұмыс
«Ойыңмен бөліс» әдісі. Сурет бойынша мәтін құрап
айт.

Дескриптор:
-берілген сөйлемді
суретпен байланыстырып мәтін
құрайды.
-құрастырған мәтінді
топта талқылайды.
ҚБ:«мұғалімнің кері
байланысы» әдісі арқылы
Ө.Оқулықпен жұмыс
«Түртіп алу». Әдісі, Тыңдалым, белсенді
оқу
Мәтінді тыңдай отырып
түсінбеген сөздерді дәптерге жазып алып, топта мұғалімнің көмегімен
талқылап, мағынасын ашу.
Футболшы.
Жақып-футбол дегенде ішкен
асын жерге қоятын жанкүйерлердің бірі.Әкесі мен баласы стадионға
келді. Халық көп, жұрт
мол жиналған. Кешікпей ойын
басталды.
-Анау көк майкалылар біздің
"Қайрат" командасы. Ал мынау ақ майкалылар - Ташкенттен келгендер,
-деп Жақып ойынның мәнін ұлына ұғындыра
бастады.
- Әне, көрдің бе? Қалай жақсы
тебеді. Есжанов!Өзің апар! Өзің! Өзің! Қап, әттеген-ай! Жақып ұлына
қараса ол да мәз-мейрам, қуанышы қойнына
сыймай отыр екен. Екі
көзі үлкен,
алып футбол
алаңында.
Көп ұзамай ойын аяқталып,
әкесі мен баласы зор қуанышпен үйге
қайтты.
Дескриптор:
- Мәтінді мұқият
тыңдайды;
- Мәтіннен түсінбеген сөдерін
теріп жазады.
- Түсініксіз сөздерді топта
талқылап, мағынасын ашады.
Қ.Б "От
шашу"
Саралау: «Cерпілген
сауал» әдісі.
- Суреттен не
көрдің?
- Бұл қандай спорт түрі
деп ойлайсың?
- Саған футбол ойыны
ұнай ма?
- Балалар, бүгін қандай
тақырып төңірегінде әңгіме өрбітеміз? Мағынасы бір-біріне жақын
сөздер турлы өрбітетін боламыз.
Тыңдалым кезіндегі
тапсырма
Т. Оқулықпен жұмыс
"Конверттегі сұрақ" әдісі.
Мәтінді екінші рет тыңдай
отырып, "Сыбырлау " әдісі
арқылы сұрақтарға жауап
беріңіз.
1-топ. Мәтін қандай спорт туралы? Ол
спорт туралы не білесің?
2-топ. Жақып деген кім? Ол қайда
келді?
3-топ. Әкесі мен баласы неге
қуанды?
ҚБ. Топтық бағалау "Екі жұлдыз,
бір ұсыныс" әдісі
- Бұл қандай сөздер? Бұл
сөздерді синоним сөздер дейміз. Мағынасы бір-біріне жақын, бірақ
дыбысталуы әр түрлі сөздерді синоним сөздер болады.Мыс: әдемі-сұлу,
биік-зәулім т.б
Ж, ТЖ "Әткеншек"
әдісі. Саралау тапсырмасы
А-деңгейі :синоним сөздерді
сәйкестендіріп жаз.
қуанышы қойнына сыймай
мол
үлкен
мәз-мәйрам
көп
алып
В-деңгейі: сол сөзден сөз тіркесін
құра.
Танымал, әйгілі, епті,
икемді, үнемі,
әрқашан
С-деңгейі: сол сөз тіркесіне сөйлем
құра
Танымал, әйгілі, епті,
икемді, үнемі,
әрқашан.
Дескриптор:
- Синоним сөздерді
сәйкестендіреді;
- Сөз тіркестерін
құрайды;
- Сөздің мағынасына сәйкес
сөйлемдер жазады.
Ө. Сабақты
бекіту.
Бағалау
критерийі: Синоним сөздерді мағынасына
қарай қолданады
Тапсырма: Сөздерді оқып, ішінен мағынасы
жуық сөздерді теріп жаз.
Д
Әдеп, асығу, ерте,
абырой, инабат, ірі, жуас, ізет, бедел, аптығу, ұсақ, кеш, тентек,
абыржу, атқыш, жуан, мерген,
жіңішке.
ескриптор: -Берілген
сөздерді оқиды.
ҚБ: өзіндік бағалау «Мөр басу»
әдісі
Рефлексия «Қақпа»
әдісі

Оқушылар сабақ соңында
өздеріне берілген парақшаларға өздерінің сабақтан алған әсерлерін
көрсетіп, сабақ көңілінен шыққандары қолдарындағы доптарын қақпаның
ішіне салады, сабаққа көңілі толмай, түсінбеген болса, қақпаның
сыртында қалдырады.
|