Қазақ тіліҰзақ мерзімді жоспар бөлімі: Дені саудың-жаны сау | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 2 «Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны:0 |
Сабақ тақырыбы: | Сөз және оның мағынасы. Боксшы. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.2.1* - синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану2.3.5.1 – жіберілген пунктуациялық, орфографиялық қателерді мұғалімнің көмегімен түзету 2.4.2.2 – көптік жалғауларын дұрыс қолдану |
Сабақ мақсаттары |
|
Бағалау критерийлері | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Қолдану, білу, түсіну,талқылау, анықтау, құрау, жазу. |
Тілдік мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология: боксшылар, жеңіс.Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Шықты рингке серт байлапБекзат пенен Ермахан.Қазақстандық бокшыларды танисың ба? |
|
Құндылықтар-ды дарыту | Зайырлы қоғам және жоғары руханият. |
Пәнаралық байланыстар | Музыка, қазақ тілі. |
Бастапқы білім | Бокшылар туралы хабарлары бар. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы1.Жағымды көңіл күй туғызу.2.Тақырыпқа кіріспе.3. Мақсатты тұжырымдау.
4. Үй тапсырмасын тексеру.
5. Негізгі бөлім бойынша жұмыс.
Сабақтың ортасы
Дереккөз
Сабақтың соңы
| (МК) Ойын ойнату арқылы жағымды көңіл-күй орнатып, топтарды анықтау.«Түсті доптар»Қызыл, сары, ақ добым, Әрі-бері жүгіргін.Қателеспей тезірекЕкі-екіден тізілгін.Үш-үшеуден тізілгін.Бес-бесеуден тізілгін.
Ұ. Оқушының сыни ойлау дағдыларын дамыту, сабақтың тақырыбын анықтау.Сұрақтарға жауап алу. Теледидардан қандай хабарлар көресіңдер?Спорт туралы хабарды қайдан білеміз?Қандай телебағдарламаларды білесіңдер?Қазақстандық боксшылар туралы білесіңдер ме? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Бағалау критерийлерін шығару.27-жаттығу. Ө. Өлеңді тақырыбына қарап не туралы екенін болжау.Дескриптор:Өлеңнің спортқа байланысты екенін түсінеді, мазмұндайды. Бекзат пен Ермахан туралы айтады.Жазылуы қиын ринг, гүрзідей, жер-жаhан сөздерін мағынасын біліп, есте сақтауға тырысады.Қ. «Шапалақ»әдісіҚосымша ақпарат.28-жаттығу. Жақша ішіндегі сөздердің тиістісін қойып, сөйлемдерді көшіріп жазу. Ермахан – мықты боксшы. Айжан – сұлу қыз. Көне кітаптарды жыртуға болмайды. Т. 31-жаттығу. «Жариялау» әдісі. Сурет бойынша әңгіме құрастыру.(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 минут) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді. Қ. «Шапалақ» әдісі(МК) Кері байланыс. Жұмысты орындауда не қиын, не жеңіл болды? Неліктен?+ Мен ................ үйрендім.-Маған .............. қиын. Өз-өзін бағалауОқушылар өз жетістіктерін «Жетістік баспалдағына» стикерді таңдап, жапсыру арқылы бағалайды. |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Оқушылар спорттың түрі бокс туралы, Қазақстандық боксшылар туралы мағлұматтар алды. | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Бүгінгі сабақтан алған әсерін, жетістігін айтып, өзін-өзі бағалауға мүмкіндік беру. | Денсаулық және қауіпсіздік техника-сының сақталуы
Қауіпсіздік шаралары ескертіліп отырады. |
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары мен оқу міндеттері орындалды. Сабақ өз дәрежесінде өтті. Жоспарланған саралау сабақ барысында өз нәтижесін берді. Бокшылар туралы пікірлерін, білетіндерін айтты. Спорт денсаулыққа пайдалы екендігін түсінді. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарға өзгерту енгізбедім.
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Боксшы Бекзат Саттархановтың өмірімен танысты.2: Спорт денсаулық негізі екендігі жөнінде қосымша мағлұматтар алды.Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Мысалдар келтіру, синоним сөздердің тиістісін қойып сөйлемдер жазды.2: Топтық жұмыстарда жаңа сабақты талдау жақсы нәтиже береді.Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? *Әіресе ұл балаларды боксшылар туралы әңгіме қызықтыратынын білдім. |