Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі Ұйықта, бөпем, жата ғой.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
||||||||
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||||||
Бөлім: |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті |
||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Кудайбергенова Анар Калиевна |
||||||||
Күні: |
21.02.2023 |
||||||||
Сынып: |
2 |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
№ 67 Ұйықта, бөпем, жата ғой. |
||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
2.2.4.1 мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 2.2.7.1 Мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш құралдарды табу. |
||||||||
Сабақтың мақсаты |
Өлеңнің жанрлық ерекшелігін, өлеңнен қажетті мәліметтерді анықтай алады. Мәтін мазмұны бойынша көркемдегіш құралдарды табады. |
||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
Басы |
Сабаққа психологиялық тұрғыдан даярлау «Менің көңіл-күйім!» Үй тапсырмасын тексеру «Поп- корн» әдісімен
Жаңа тақырып Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жариялау Ой қозғау Ақын сұрағына жауап бер «Бала, бала, бала!» деп, Түнде шошып оянған. Түн ұйқысын төрт бөліп, Түнде бесік таянған. Жауабы: ана Анамыз сәбиіне қандай жырды айтады? Оқулықпен жұмыс Тыңдалым «Әлди, әлди, аппағым!» жырын аудиодан тыңдау. (Т) «Мәнерлеп оқы» әдісі Өлеңді мәнерлеп оқып, әнімен айту (Ұ) «Сөздік жұмысы» Байғұтан – иттің аты Автормен танысу
3-тапсырма Жырды түсініп оқы. Құрылысына мән бер. Жырды тізбектей оқиды. Ф. С. -тапсырма (Ұ) «Білгенің жөн» айдары Бесік – ата-бабамыздан қалған мұра. Оқушылар бесік туралы өздері білетін сөздерін ақ параққа жазып, сынып қабырғасына іледі. Содан кейін бір-бірінің жазғанын оқып, айтып көреді. Баланы бесікке салады, бесікке бөлейді, бесікті тербетеді сөз тіркестерінің мағынасын түсініп, есінде сақтайды. Дәптермен жұмыс 4-тапсырма Ана баласын қалай еркелетеді? Ананың қолданған көркемсөздерін кестеге жаз.
Суретпен жұмыс
Синквейн «Ана»
|
Оқушылар бармақтарымен көңіл-күйлерін көрсетеді.
Ертегінің мазмұнын тізбектей әңгімелейді
Сұраққа жауап береді
Аудиодан тыңдайды.
«Бесік жырын» тізбек бойынша оқиды.
Автормен танысады.
Тізбектей оқиды.
Ақпаратпен танысады.
Кестені толтырады.
Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді.
5 жолды өлең жазады. |
ҚБ: «Білім үйі»әдісі Жоспардың ретін анықтайды; Тізбектей мазмұндайды.
ҚБ: «Жарайсыңдар»
Дескриптор: өлеңдегі негізгі ойды анықтап, өз сөзімен айтып жеткізеді. ҚБ: «Ду қолшапалақ»
Дескрипторы: өлеңнен қажетті ақпаратты тауып оқиды
ҚБ: «Смарт сағат» Әр өлеңдегі көркемсөздерді тауып, кестеге орналастырады.
ҚБ: «Ду қолшапалақ» әдісі
ҚБ: «Смарт сағат». Сұрақтарға жауап беретін сөздерді реттілікке сұйене отырып жазады. |
Презентация,оқулық
аудиожазба
Оқулық
Жұмыс дәптері
Сюжетті сурет
|
|||||
Соңы
|
Кері байланыс: « Қорытындыла» әдісі Постер арқылы ойыңды ұсын
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |