Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілінен сабақ жоспарлары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||||||||||
Бөлім: |
Уақыт |
|||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||
Күні: |
25.11.2024 |
|||||||||||||
Сынып: |
3сынып |
|
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Мен не үйрендім? БЖБ № 3 |
|||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікіріне (келісі/келіспеу себебін) өз көзқарасын білдіру 3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекеттерде өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлесу |
|||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
аудио-бейнежазба мазмұны бойынша айтылған өзгенің пікіріне (келісі/келіспеу себебін) өз көзқарасын білдіреді өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеседі |
|||||||||||||
Құндылықтар және оның мақсаты: Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік |
Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу Апта дәйексөзі: Әділдік пен жауапкершілік - біртұтас ұғым |
|||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы Сұрақтар: 1. Түбір дегеніміз не? 2. Қосымшаның түрлерін ата. 3. Жұрнақдегеніміз не? 4. Жалғау дегеніміз не? 5. «Білгіш» сөзінің түбірі мен қосымшасын тап. 6. Туынды сөз қай қосымша арқылы жасалады? 7. хана жұрнағына сөз қосып, туынды сөздер жаса. 8. Түбірлес сөздердегеніміз не? Жаңа тақырып 1-жаттығу Мәтінді түсініп оқы. • Мәтінге ат қой. • Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырып жаз: 1. «Сабақ» сөзінің тура мағынасы нені білдіреді? 2.. «Сабақ» сөзі араб тілінен аударғанда не мағына береді? 3.«Сабақ» сөзінің ауыспалы мағынасы қандай? ФС тапсырмасы 2-жаттығу Жұмбақты шеш және оны көшіріп жаз. Антонимдердің астын сыз. Мұртын сипап күн бойы, Бетін сусыз жуады. Тысырды аңдып түн бойы, Тышқанды көп қуады. Жауабы: Мысық Сергіту сәті 3-жаттығу Берілген тақырып пен тірек сөздерді оқы. Бұл мәтінде не туралы айтылуы мүмкін? Тақырып: Кітаптар мұңы. Тірек сөздер: Жыл соңы,мектеп кітапханасы,жыртылған кітап,сызылған кітапша,мұңдарын шағу,кітапханашы. Мәтін: Оқу жылы аяқталып,балалар жыл бойы оқыған кітаптарын кіапханашыға тапсырып жатыр.Санжар мектеп кітапханасының жанынан өтіп бара жатып,кітаптардың мұңын шағып жатқанын естіді.Содан Санжар сызылған,жыртылған кітап пен кітапшаларды жөндеп, кітапханашыға көмек берді. 4-жаттығу Берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратып, кестедегі тиісті бағанға орналастыр.
БЖБ тапсырмасын орындату
Үй тапсырмасы 5-тапсырма Сөздерді оқы. Бәрі түбірлес сөз бола ала ма? Тек түбірлес сөздерді теріп жаз. Әр сөздің түбірін тиісті белгімен белгіле. Бала, балақай, балақан, баламен, балалық. Сый, сыйлау, сыйлық, сыйлы. Ек, егін, егіндік, егінші, егінді.
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.
Үй тапсырмасын пысықтайды
Тапсырманы орындайды
Тапсырманы орындайды
Жаттығу жасайды
Тапсырманы орындайды
Тапсырманы орындайды
БЖБ тапсырмасын өз бетінше орындайды
Үй тапсырмасын алады
Кері байланыс жасайды
|
Мақтап, мадақтап отыру
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді-1б
Дескриптор: Мәтінді түсініп оқиды-1б Мәтінге ат қояды -1б Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырып жазады-1б
Дескриптор: Жұмбақты шешеді-1б Оны көшіріп жазады-1б
Жарайсыңдар!
Дескриптор: Берілген тақырып пен тірек сөздерді оқиды-1б Тірек сөздер арқылы шағын әңгіме құрастырады-1б
Тамаша!
Дескриптор: Берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажыратады-1б Кестедегі тиісті бағанға орна-ластырады-1б
«Екі жұлдыз,бір тілек»» әдісі |
Суреттер
оқулық
Жұмыс парағы
Жұмыс парағы
оқулық
Жұмыс дәптері
Суреттер
Жұмыс дәптері
оқулық
Жұмыс дәптері
Кері байланыс тақтасы |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||
Бөлім: |
Уақыт |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
26.11.2024 |
|||||
Сынып: |
3сынып |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Біздің жобамыз. Диктант |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.1.6.1интоннацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара)қаратпа сөздерді қолдана отырып, тақырыпқа тыңдарманның назарын аударту 3.3.6.1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету |
|||||
Сабақтың мақсаты |
кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтайды, көлбеу, үзбей және біркелкі жазады, жазу қарқынын жеделдетеді |
|||||
Құндылықтар және оның мақсаты: Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік |
Сабақ құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу Апта дәйексөзі: Әділдік пен жауакершілік-біртұтас ұғым |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 22 минут Сабақты қорыту 6минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Өткенді пысықтау Ереже Жаңа тақырып ФС тапсырма 1-жаттығу 1.Суреттерге қара. Сөздерді оқы. Кітап,кітапша,кітапхана,кітапханашы 2-жаттығу Кез келген сөзбен сөйлем құра. Біздің кітапхананың іші кең әрі жарық. Менің анам аудандық кітапханада кітапханашы болып қызмпет атқарады. «Қызыл телпек» кітапшасы өте қызық. Біздің сыныптағы Мерей кітап оқығанды жақсы көреді 3-жаттығу. Жоғарыдағы қай сөз қай сызбаға сәйкес келеді? Кітапхана,кітапханашы,кітапша. Үй тапсырмасы Ережелерді жаттау Диктант Сауысқанның белгісіОрман ішімен түлкі келе жатыр. Ашық жерлермен жүгіріп өтеді. Ағаштардың арасынан сыбдырлатпай ептеп жүрді. Ол кенет жер бауырлап жата кетті.Әлденені аңди қалды. Бөдене балапандарының иісін сезді. Түлкінің дәл төбесінде сауысқан шықылықтады.Ол сауысқанға тісін ақсита қарады.Түлкінің арам ниеті белгілі болды. Бөдене балапандары ұша жөнелді. Сауысқанның белгісін ормандағылар түгел түсінді.(52сөз) |
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді. Үй тапсырмасын пысықтайды Сөйлем құрайды Тапсырманы орындайды Үй тапсырмасын алады Қосымша жұмыс жасайды Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру Дескриптор: Суреттерге қарап, талдайды-1б Сөздерді оқиды-1б Дескриптор: Кез келген сөзбен сөйлем құрайды-1б Дескриптор: Қай сөз қай сызбаға сәйкес келетінін табады-1б Керемет! «Екі жұлдыз,бір тілек»» әдісі |
Суреттер оқулық Жұмыс парағы Жұмыс дәптері Кері байланыс тақтасы |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||
Бөлім: |
Сәулет өнері |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
3сынып |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№51 сабақ..Сөйлем мүшелері |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.4.2.7 сөйлемнің тұрлаулы (бастауыш, баяндауыш) жəне тұрлаусыз мүшелерін ажырату |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Сөйлем мүшелерімен танысады |
|||||
Құндылықтар және оның мақсаты: Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік |
Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ Мемлекеттік тілді білу Апта дәйексөзі: Сәттілікке деген ең дұрыс жол-тағы да бір рет қадам жасап көру |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы Ережелерді жаттау Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 1-жаттығу Мәтінді тыңда. Тақырыбына қарап, мәтін мазмұнын болжа • Мәтін мазмұнына тірек болатын сөздерді тап. • Мәтін бойынша бір-біріңе сұрақ қой. • Сәулетші деген кім? Мәтін сөздерін пайдаланып, жауап жазып көр. Жауабы: • Мәтін мазмұнына тірек болатын сөздерді тап Сәулет өнері ,сәулетші • Мәтін бойынша бір-біріңе сұрақ қой Сәулет өнерінің пайдасы қандай? Тұрғын үйлер қандай материалдардан жасалды? Сәулетті сарайларда кімдердің тұрғысы келді? ЕБҚ Сәулетші деген кім? Сәулетші - сәулет өнерінің маманы. Ғимараттар архитектурасын жобалайтын, нобайын сызатын адам 2-жаттығу Сөйлемдердің тыныс белгісін дұрыс қойып жаз. Адамдар баспана салды. Баспаналар бір-біріне ұқсас болды.Кейін тұрғын үйден басқа да құрылыстар салына бастады. Ережемен жұмыс Сөйлем туралы білетініңді еске түсір Сергіту сәті ЕҚБ 3-жаттығу Суреттегі ғимараттардың атауын қатыстырып, сөйлемдер құра. Астана қаласында хан шатыр сауда орталығын тұрғызған. Астана жастары циркке жиі барады. ЕҚБ Сөйлем құрап, мүшелерін тап. Үй тапсырмасы 4-жаттығу Жақшадағы сөздерді сөйлемнің мазмұнына қарай өзгертіп, мәтінді көшіріп жаз. Екінші сөйлемде неше сөйлем мүшесі бар екенін тап. Алматы хайуанаттар бағына келушілер тоғанда жүзіп жүрген ләйлекке қызыға қарайды. Ләйлек көкқұтанға ұқсайды. Бірақ ләйлектің қауырсыны ашық түсті болып келеді әрі бойы да биік. ҚЖ: Көру диктант Отаным Қазақстан – көрікті, жері бай өлке. Тауымыз – биік, даламыз кең. Көрікті де, бай өлкенің иесі – қазақ халқының көңілі даласындай кең, тауындай биік. Кең пейілді қазақтың жерінде әртүрлі ұлттың өкілдері бірлік пен ынтымақта тұрып жатыр. Мен өзімнің отбасы – Отанымды, елімді сүйемін |
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді. Үй тапсырмасын пысықтайды Тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды Жеке жұмыс жасайды Дәптермен жұмыс жасайды Ережемен жұмыс жасайды Жаттығу жасайды Тапсырманы орындайды Тапсырманы орындайды Үй тапсырмасын алады Қосымша жұмыс жасайды Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру Дескриптор: Ережелерді жаттайды-1б ҚБ: «Өзін өзі» әдісі Дескриптор: Мәтінді тыңдайды-1б Тақырыбына қарап, мәтін мазмұнын болжайды-1б Мәтін мазмұнына тірек болатын сөздерді табады-1б Жарайсың! Дескриптор: Сөйлемдердің тыныс белгісін дұрыс қойып жазады-1б Жарайсыңдар! Дескриптор: Суреттегі ғимараттардың атауын қатыс-тырып, сөйлемдер құрайды-1б Бұл диктант оқушылардың көру, есту,есте сақтау, затты тану сияқты қабілеттерін дамыту мақсатында жүргізіледі. Көру диканты үшін әріп, буын, жеке сөздер, сондай-ақ жазылуы қиын сөздер мен сөз тіркестері және шағын текстер, жұмбақтар, мақалдар, жаттауға берілген өлендерді де алуға болады. «Бағдаршам» әдісі |
Суреттер оқулық Жұмыс парағы Жұмыс парағы оқулық Жұмыс дәптері Суреттер Жұмыс дәптері Жұмыс дәптері Суреттер Диктанттар жинағы Кері байланыс тақтасы |
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||
Бөлім: |
Сәулет өнері |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
Күні: |
|
|||||
Сынып: |
3сынып |
|
||||
Сабақтың тақырыбы: |
№52 сабақ. . Бастауыш |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер, фото, диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжау 3.1.4.1 тірек сөздер мен жоспарды пайдалана отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Мәтіннің тақырыбы мен берілген суреттер, фото, диаграмма бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды Сөйлем мүшелерімен танысады |
|||||
Құндылықтар және оның мақсаты: Ай құндылығы: Әділдік және жауапкершілік |
Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ Мемлекеттік тілді білу Апта дәйексөзі: Сәттілікке деген ең дұрыс жол-тағы да бір рет қадам жасап көру |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 6минут Қосымша тапсырма 2минут Кері байланыс 5 минут |
Психологиялық ахуалды жақсарту Өткенді пысықтау Үй тапсырмасы 4-жаттығу Жақшадағы сөздерді сөйлемнің мазмұнына қарай өзгертіп, мәтінді көшіріп жаз. Жаңа тақырып ФС тапсырмасы 5-жаттығу Мәтінді оқы 1. Ата-бабамыз неліктен киіз үйді пайдаланған? 2. Киіз үйдің негізгі бөлшектеріне нелер жатады? 3. Кереге неден жасалады? Жауабы: 1.Киіз үй көшіп қонғанға ыңғайлы болғаны үшін пайдаланған. 2.Кереге,уық,шаңырақ,сықырлауық. 3.Кереге талдан және қайыңнан жасалады ЕБҚ Киіз үйге сипаттама жаса. Киіз үй пайдалы ма? 6-жаттығу Сөйлемдерді көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздердің астын сыз. Киіз үй тігілді. Атам төрге жайғасты. Балалар далада ойнады. Киіз үй-Кім? Атам-Кім? Балалар-Кімдер? Ережемен жұмыс Сергіту сәті ЕҚБ Бастауышы бар сөйлем құра. Оның астын сызып, сұрақ қой ФС тапсырмасы 7-жаттығу Суретке қара. • Сурет бойынша әңгіме құрап жаз. • Жазған сөйлемдеріңнен бастауышты тап Инженер-құрылысшы мамандығы мұғалім және дәрігер мамандықтарымен бір сатыда тұратын маңызды мамандықтардың бірі.Себебі,қазіргі таңда неше түрлі зәулім,көздің жауын алатын ғимараттар толассыз салыну үстінде.Ал инженер-құрылысшы мамандығы осы ғимараттарды салу ісімен айналысады.Бір ғимаратты салу үшін бір ғана инженер-құрылысшы мамандығы жеткіліксіз.Инженер-құрылысшының қасында инженер-жобалаушы немесе сәулетші және т.б. маман иелері жүреді.Сәулетші салынатын ғимараттың сызбасын сызып,тіпті қажетті материалдарды да анықтап береді.Ал құрылысшы-инженер болса соны есептеп, сәулетшінің жұмысын жалғастырады. Үй тапсырмасы 4-жаттығу Мына нақыл сөздерді көркем жаз. 1. Шаңырағың шайқалмасын. 2. Керегең кең, екі босағаң тең болсын Нақыл сөздердің мағынасын қалай түсінетініңді айт. • Киіз үйге қатысты тағы қандай нақыл сөздерді білесің? • Алғашқы сөйлемді сөйлем мүшесіне талда. ҚЖ: Өзіндік жұмыс Сөйлемдер құрастырып жаз.Оларды сөйлем мүшелеріне талда. |
Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді. Үй тапсырмасын пысықтайды Сөйлем құрап жазады Жеке жұмыс жасайды Дәптермен жұмыс жасайды Ережені жаттайды Жаттығу жасайды Сурет бойынша әңгіме құрап жазады Тапсырманы орындайды Үй тапсырмасын алады Қосымша жұмыс жасайды Кері байланыс жасайды |
Мақтап, мадақтап отыру Дескриптор: Жақшадағы сөздерді сөйлемнің мазмұнына қарай өзгертеді-1б Мәтінді көшіріп жазады-1б ҚБ: «Киіз үй» әдісі Дескриптор: Мәтінді оқиды-1б Сұрақтарға жауап береді-1б Дескриптор: Сөйлемдерді көшіріп жазады-1б Қарамен жазылған сөздердің астын сызады-1б Жарайсыңдар! Дескриптор: Сурет бойынша әңгіме құрап жазады-1б Жазған сөйлемдері нен бастауышты табады-1б Керемет! Сендер мықтысыңдар! Керемет! Дескриптор: Сөйлемдер құрастырып жазАДЫ-1Б .Оларды сөйлем мүшелеріне талдайды-1б «Екі жұлдыз,бір тілек»» әдісі |
Суреттер оқулық Жұмыс парағы Жұмыс парағы оқулық Жұмыс дәптері Суреттер Жұмыс дәптері Оқулық Жұмыс дәптері Кері байланыс тақтасы |