Ұйымдастыру,
өзін
–
өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5 мин
|
Ынтымақтастық
атмосферасын және өздеріне сенімділік қалыптастыру ширату
жаттығулары арқылы жүреді.
Өткен сабаққа шолу, жаңа
сабаққа кіріспе:
А)Үй тапсырмасын
тексеру.
Ә) Анықтамаларды
сұрау.
Б)
Сұрақ-жауап:
- Өткен сабақта қандай
тақырыпты өттік?
-Біріккен сөздерді басқа
күрделі сөздерден қалай ажыратамыз?
-Біріккен сөздерге мысалдар
келтіріңдер.
-Бүгінгі сабақта да біріккен
сөздерді анықтауға арналған тапсырмалар орындайтын
боламыз.
Сабақ
мақсатын хабарлау.
|
Жаттығу
жасайды.
Топқа
бірігеді.
Топ басшысын
сайлайды.
Топ ережесін еске
түсіреді.
Тапсырма
тексертеді.
Тақырыпты, сабақ
мақсатын анықтайды.
|
«Ауызша мадақтау»
әдісі:
Жарайсың!
Тамаша!
Жақсы!
Оқушылар жауабын
толықтырып, әр қайсысына тиімді кері байланыс беріп
отыру.
|
оқулық
|
Жаңа
білім
15
мин
2 мин
10
мин
10
мин
|
Жаңа
сабақ
(Ұ) 1-тапсырма
- «Ашық микрофон»
әдісі.
35-жаттығу.
М.Зверевтің «Мен қалай жазушы
болдым?» мәтінін оқыңдар.
Мәтіндегі негізгі ой мен
тақырыптың не туралы екенін анықтаңдар.
Мәтіннің соңғы бөлігіне ат
қойыңдар.
Қойған атың негізгі ойдың
қысқаша атауы екенін дәлелдеңдер.
Мәтіннен біріккен сөзі бар
сөйлемді тауып жазыңдар.
36-жаттығу.
Мәтінге қатысты сұрақтар
құрастырып, жауабымен жазыңдар. Сұраққа жауап беруге
дайындалыңдар.
Саралаудың
«Тапсырма» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
- Берілген сөздерден басталатын біріккен сөздер
тауып жаз.
-Бақ, Ай, сәуле, гүл.
Сергіту
сәті
2-тапсырма - -«Ойлан,
жұптас, талқыла» әдісі.
37-жаттығу.
Жазушы болу үшін қажетті
қадамдарды мәтіне сүйеніп, толықтырып
жазыңдар.
1.Болашақ жазушы көп оқуы,
үйренуі керек.
2. Қателерін түзете білуі
керек. тсс
3-тапсырма -«Шығармашылық
үзіліс».
39-жаттығу.
Біріккен сөздер кестесін
толықтырып айтыңдар.
Саралаудың
«Дереккөз» тәсілі жүзеге
асады.
Кейбір оқушыға:
- Өзіңе ұнаған біріккен сөз туралы ақпарат жина. Ол
неліктен солай аталғаны туралы хабарлама
дайында.
|
Тапсырмамен жұмыс
жасайды.
Билеп
сергиді.
Тапсырма
орындайды.
Тапсырма орындайды. Пікірін
дәлелдейді.
|
Дескриптор:
- Мәтіндегі негізгі ой мен
тақырыптың не туралы екенін
анықтайды-1балл.
Мәтіннің соңғы бөлігіне ат
қояды, дәлелдейді-1балл.
Мәтіннен біріккен сөзі бар
сөйлемді тауып жазады-1балл.
Домбыра
бағалауы
Жазушы болу үшін қажетті
қадамдарды жазады-2балл.
Біріккен сөздер кестесін
толықтырып айтады-5балл.
|
Қазақ тілі 4 сынып
оқулығы
1-бөлім
Домбыра
шаблоны
|