Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
Жуан және
жіңішке айтылып тұрған қосымшаларды тауып,астын
сыз
Кітапхана
Мектеп
кітапханасында қызықты кітаптар көп. Оқушылар кітапханадан кітап
оқиды.Мен суретті кітаптарды оқимын. Кітапты таза ұстау керек. Оны
жыртуға болмайды
Жаңа
тақырып
33-жаттығу
Топтық
жұмыс
Мәтінді
тыңда.
ФС
тапсырмасы
Бір
минут
1-топ
«
Зерттеуші» әдісі
•
Мәтін
мазмұны бойынша бір-біріңе сұрақ қой.
•
Мәтіндегі
негізгі ойды анықта.
Ж: Уақытты
тиімді пайдалану
2-топ
«Өз ойым»
әдісі
Талғат бір
минуттың да рөлі бар екенін түсінді ме? Оны түсінуге не себеп
болды?
3-топ
«Досыма
хат» әдісі
•
Мәтін
мазмұнына өз ойыңды қысқаша жаз.
Ереже
Мәтіндегі
қарамен берілген сөздердің жазылуына назар аудар. Бұл сөздердің
түбірін тауып, жазуда қалай өзгергенін айтып
көр.
Қосымша
жалғанғанда кейбір түбір сөздердің жазылуы өзгереді: кітап –
кітабы, парақ – парағы, әріп – әрпі, халық –
халқы
Сергіту
сәті
34-жаттығу.
«Ойлан,тап» әдісі
Суреттегі
сөздерді жұптастырып жаз.
Орын-орны,
ерік-еркі, көрік-көркі.
Жұптасқан
сөздерді салыстырып, түбір сөздің жазылуын өзгерткен қосымшаны
ата.
Ж:
-ы,і.
ЕБҚ
ЕҚБ
ҚЖ:
«Түймедақ»
ойыны
Берілген
сөздерге қосымша жалғау арқылы гүлдің күлтелерін
жапсыр
Үй
тапсырмасы
35-жаттығу
Мақалды
қатесін түзеп жаз.
Ел көркі –
мал, Өзен көркі – тал.
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне
құрмет сезімін ояту
Амандасады
Үй
тапсырмасын тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Топтық
жұмыс жасайды
Ақпаратпен
танысады
Жаттығу
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Жеке жұмыс
жасайды
Қосымша
жұмыс атқарады
Үй
тапсырмасын алады
Кері
байланыс береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
« Асық » әдісі
Дескриптор:
Жуан және жіңішке айтылып тұрған қосымшаларды
тауып,астын сызады-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Мәтінді тыңдайды,мазмұнын
түсінеді-1б
Мәтін мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ
қояды-1б
Мәтіндегі
негізгі ойды анықтайды-1б
Мәтін мазмұнына өз ойын қысқаша
жазады-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Сөздердің түбірін тауып, жазуда қалай өзгергенін
айтады-1б
Ереже мазмұнын
түсінеді-1б
Керемет!
Тамаша!
ДескриптоР:
Суреттегі сөздерді жұптастырып
жазады-1б
Жұптасқан сөздерді салыстырып, түбір сөздің
жазылуын өзгерткен қосымшаны
атайды-1б
Тамаша!
Сен мықтысың!
Дескриптор:
Берілген сөздерге қосымша жалғау арқылы жаңа сөз
шығарады-1б
Тамаша!
«WhatsApp»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқу
құралдары
Жұмыс
дәптері
Конверт
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Оқулық
Кері
байланыс тақтасы
|