Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
3.3.6.1 кең жолды дәптер бас
əріп пен кіші əріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей
жəне біркелкі жазу, жазу қарқынын
жеделдету;
3.4.1.2 түбір сөздегі -ы,
-і-нің дауысты дыбыстан басталатын қосымша жалғанған кездегі
өзгерісін сақтап жазу.
|
Құндылықтар және оның
мақсаты:
Ай құндылығы: Әділдік және
жауапкершілік
|
Сабақ
құндылығы: БІРЛІК ЖӘНЕ
ЫНТЫМАҚ
Басқалармен бірлескен жұмыстың
нәтижесін қорғай білу
Апта дәйексөзі: Халқыңа адал
бол,жауыңа қатал бол, досыңа адал бол!
|
Сабақ
тың
басы
3минут
Өткенді
пысықтау
5
минут
Сабақ
тың
ортасы
25
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
5минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
39-жаттығу
Ребусты
шеш.
Жаңа
тақырып
40-жаттығу
ФС
тапсырмасы
Топтық
жұмыс
Өлеңді
тыңда.
1-топ
• Жетпістегі ата неге күрсінді
деп ойлайсың? Оның неге күрсінгенін бала түсінді ме? Өз ойыңмен
бөліс.
2-топ • Қарамен жазылған
сөздердің түбірін тап.
Мектеп-мектебің,
сабақ-сабағыңа, тентек-тентегім.
3-топ
Түбір сөздің жазылуындағы
өзгерістің себебін түсіндір
Қосымшалар жалғанған кезде
түбір сөз өзгереді
Сергіту
сәті
41-жаттығу
Сөздерді көшіріп жаз. Халық –
халқы, ерік – еркі, құлып – құлпы, орын – орны, бөрік – бөркі. •
Сөздерді салыстыр. Түбір сөздің жазылуын өзгерткен қосымшаны ата. •
Сөздердің жазылуын есте сақта.
Бірлескен
жұмыс
ЕБҚ және
ЕҚБ
Қарамен жазылған сөздердің
астын сызып, қосымшасын ажырат
Шаңырақ
Қазақтың өмірінде
шаңырақтың маңызы өте зор. Ұл бала
әке шаңырағының иесі болып саналады.
Киіз үйдің басқа
сүйектері ескірсе жаңартуға
болады
Шығармашылық
жұмыс
Ұжымдық
жұмыс
42-жаттығу
«Тізбектер»
әдісі
Тізбектің басында тұратын
сөзді тап
Түбір сөздерді қатыстырып
сөйлем құра
Жақ,тік,тақ.
Омар от жақты. Апам көйлек
тікті. Әпкем моншақ тақты.
Үй
тапсырмасы
43-жаттығу
Сөйлемдерді мәтін шығатындай
ретпен жаз.
Одан қалып қоюға болмайды.
Уақыт тоқтамай сырғиды. Сондықтан бүгін істейтін істі ертеңге
қалдырма.
Жазған мәтін мазмұнына өз
ойыңды айт. «Уақыт құнды», «Уақытыңды бағала» деп неліктен
айтатынын топта талқыла.
ҚЖ:
Диктант
Аққу
Аққу-ең сұлу құс.Біздің
ауылдың жанында айдын көл бар.Олар сонда мекендейді. Көл бетінде
баяу жүзеді. Суға сүңгіп шомылады.
Тапсырма:
Түбір сөздерді тап, қосымшасын
ажырат.
Кері
байланыс
|
Мақсаты:
Бір-біріне құрмет сезімін
ояту
Амандасады
Үй тапсырмасын
тексертеді
Тапсырмалар
ды
орындайды
Топтық жұмыс
жүргізеді
Жаттығу
жасайды
Дәптермен жұмыс
жасайды
Тапсырмалар
ды
орындайды
Жеке жұмыс
жасайды
Сөйлем
құрайды
Үй тапсырмасын
алады
Қосымша жұмыс
атқарады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
ҚБ:
«Баскетбол »
әдісі
Дескриптор:
Ребусты
шешеді-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Өз ойымен
бөліседі-1б
Қарамен жазылған сөздердің
түбірін табады-1б
Түбір сөздің жазылуындағы
өзгерістің себебін түсіндіреді-1б
Кереметсіңдер!
Дескриптор:
Сөздерді көшіріп
жазады-1б
Түбір сөздің жазылуын
өзгерткен қосымшаны атайды-1б
Керемет!
ДескриптоР:
Тізбектің басында тұратын
сөзді табады-1б
Түбір сөздерді қатыстырып
сөйлем құрайды-1б
Тамаша!
Дескриптор:
Сөздерді есту бойынша қатесіз
жазады-1б
Түбір сөздерді тауып,
қосымшасын ажыратады-1б
«Білім заряды»
әдісі
|
Суреттер
Суреттер
Оқу
құралдары
Жұмыс
дәптері
Қимылдар
Суреттер
Оқулық
Кесте
Оқулық
Кері байланыс
тақтасы
|