Материалдар / Қазақ тілінің стилистикасы пәнінің Күнтізбелік тақырыптық жоспары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақ тілінің стилистикасы пәнінің Күнтізбелік тақырыптық жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілінің стилистикасы пәнінің Күнтізбелік тақырыптық жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қаңтар 2018
305
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

АЛМАТЫ ОБЛЫСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

ЖАРКЕНТ ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ






Shape2 Shape1












Тіл мәдениеті стилистикасы

ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ


Мамандығы 0111000 «Негізгі орта білім»

Біліктілігі 0111013 «Қазақ тілі мен әдебиеті»

Оқыту түрі: күндізгі

Оқу мерзімі 3 жыл 10 ай




































БЕКІТЕМІН_______________


Директордың ғылыми-әдістемелік

істер жөніндегі орынбасары:

__________ К.А. Михева

«_____»____________2016ж.



курс: 3;4;

cеместр: 5;6;7;

cағат саны: 45 (22;9;14;)

теориялық сабақтар: 20

тәжірибелік сабақтар: 24

бақылау жұмысы:

сынақ саны: 1 (7-семестр)

емтихан:


Оқу жұмыс бағдарламасы 2012 жыл 23 тамыз №1080 ҚР Үкіметінің қаулысы негізінде бекітілген «Техникалық және кәсіптік білім» Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына негізделіп және 23.01.2012 жылы Тіркеу №1571 №15 бұйрықпен бекітілген Үлгілік оқу бағдарламасына негізделіп құрастырылған



Жұмыс бағдарламасын құрастырған ЖГТК Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: калибеков Аслан Маратұлы


Оқу жұмыс бағдарламасы қазақ және ұйғыр тілдері пән циклдік комиссиясының отырысында талқыланды.


___ хаттама «___» ____________ 2016 ж.

ПЦК меңгерушісі __________ Шәріпбаева.А

















Түсіндірме жазба

Осы жұмыс оқу бағдарламасында сөйлеу тілін, тілдік құралдардың стилистикалық тақырыптарын ұқыпты, дұрыс орындау, стильдік құбылыстарды жете түсіну, жалпы мәдениетін арттыру, шешендік өнерге баулу, жалпы халықтық тілдің стильдік жүйелерін ұғындыруды оқып зерделеуді қарастырады

Жұмыс оқу бағдарламасын жүзеге асыруда бәсекеге қабілетті мамандар даярлау мақсатында оқытудың дәстүрлі жүйесін, жаңа технологияларды (модульдік, кредиттік және т.б), оқулықтарды, оқу және оқу-әдістемелік құралдарды пайдалану, Н.А.Оразақынованың сатылай кешенді талдау технологиясын қолдану ұсынылады.

Жұмыс оқу бағдарламасының «Тіл мәдениеті және стилистика» пәні бойынша оқытуды ұйымдастырудың лекция, семинар, экскурсия, тәжірибелік сабақтар және тағы басқа түрлері ұсынылады.

Танымдық әрекеттерді ұйымдастыру нысаны ұсыныстық сипатта болады.

Оқу материалы мазмұнының ерекшелігі мен күрделігіне байланысты әңгіме,

Пікірсайыс, жағдайлық мәселелерді шешу, өндірістік жағдайларды талдау,

рольдік және іскерлік ойындар, материалды рәсімдеу, шағын топтардағы

жұмыс және тағы басқа оқыту әдістері ұсынылған.

Жұмыс оқу бағдарламасы білім алушылардың қазақ тілі, қазіргі қазақ тілі, қазақ тілінің тарихы, тіл біліміне кіріспе, қазақ әдебиеті, педагогика, психология пәндерінен меңгерген білімдеріне негізделеді. Пәнді қазақ тілі, қазақ әдебиеті, педагогика, психология пәндерімен байланыстырып оқыту ұсынылады.



Пәнді оқытуда жоспарланатын нәтижелер

Стандартта және білім беру бағдарламасында жоспарланған құзыреттіліктер

Үлгілік оқу бағдарламасында жоспарланған нәтижелер

Білім алушылар төмендегідей құзыреттерді меңгеруі қажет базалық

БК 1

Мұғалім мамандығының мәні мен әлеуметтілік маңыздылығын түсіну;

Пәнді оқыту нәтижесі білім алушылар біледі;

-мұғалім мамандығының қазіргі кездегі беделін;

-мұғалім мамандығының мәнін;

-қазіргі кездегі маңыздылығын;

меңгереді:

-білім алушымен қарым- қатынас жасауды;

-теориялық білімді тәжірибемен ұштастыруды;

-тәжірбиеалмасуды;

дағдысын қалыптастырады;

-мамандықты сүю;

құзыретті:

- ұстаз мамандығының мәні мен маңыздылығын түсінуге.

БҚ 2

Ортақ нәтижеге жету үшін, топтағы көзқарасты әртүрлі адамдармен этикет нормаларына сәйкес ынтымақтастық байланыс орната білу;

біледі:

-топта жасалған білім алушы көзқарастарын құрметтеуді;

меңгереді:

-жұптаса отырып жұмыс жасауды;

-әдеп сақтай білуді ;

-дағдысын қалыптастырады;

-сыпайлық,адамгершілік;

құзыретті:

-сабақ барысында бірлесе отырып нәтижеге қол жеткізуге;

БК 3

Ақпаратты жинау,өңдеу және сақтаудың компьютерлік әдістерін,Интернеттен ақпаратты іздеу әдістерін,электронды поштаны,АКТ менгеру,логикалық операцияларды қолдану арқылы

ақпараттарды өңдей білу;

біледі:

-пән бойынша ақпараттарды жинауды;

-компьютерлік сауаттылықты;

-интернетпен жұмыс жасауды;

-электрондық поштамен жұмыс; жасауды;

-құзыретті:

-жаңа ақпараттық оқыту; технологияларын;

-тапқан технологияларды жіктеуді ;

-жіктелген әдістерді сабақта қолдана білуді;

дағдысын қалыптастырады:

-электронды оқу технологиясын; тереңдете білу;

құзыретті:

-әр интрактивті сабақта ақпаратты қолдануға;

-электронды оқулықтарды тиімді пайдалануға;

БК6

Оқуға өзінше оқуға қабілеттілік- үздіксіз өзінше білім алуға және кәсіптік біліктілікті жетілдіруге дайындық.

біледі:

-үздісіз және өзінше білім алу кәсіптік біліктілікті жетілдіретінін ;

меңгереді:

-кәсіптік біліктілікті жетілдіру үшін түрлі әдіс- тәсілдерді;

дағдысын қалыптастырады:

-өздігінен ізденіп,үздіксіз білім алып,өз ойын ортаға сала білу;

құзыретті:

-өзінше ізденуге,білім алуға.

БК 7

Адами қасиеттерге үлгілеріне негізделген рухани құндылықтар мен нормаларды түсіну және қолдану.

біледі:

-құндылық –обьектінің жағымды немесе жағымсыз жақтарын білдіретін философиялық –социологиялық ұғым екендігін;

меңгереді:

-адамның іс-әрекетін бағалауда пайдаланылатын; сұлулық,қайырымдылық,мейрімділік; секілді этникалық және эстетикалық; ұғымдар қолдануы:

дағдысын қалыптастырады:

-енбекке шығармашылыққа,адам өмірінің мәніне,т.б.баға беру;

құзыретті:

-адам өміріндегі рухани; құндылықтарды бағалай білуге .

БК 10

Қазақстан Республикасының «Білім туралы » Заңын білу,Балалар құқығы туралы Конвенцияны,мемлекеттік жалпыға білім беру стандартын,ТЖКБ дамудың 2012 жылға дейінгі мемлекеттік бағдарламасын білу.

біледі:

-Қазақстан Республикасы « Білім туралы заңын »

менгереді:

-бала құқығы туралы,түрлі; мемлекеттік бағдарламаларға талдау жасауды;

дағдысын қалыптастырады:

-көрсетілген заңдар мен бағдарламаларды талдап,ойын ортаға салу;

құзыретті:

-заңдар мен бағдарламаларды білуге;

Кәсіптік

КҚ 1

Білім алушылардың психологиялық даму ерекшеліктерін, жас ерекшеліктерін, оқу- тәрбие процесінің мәнін дидактика заңдылықтарын білу.

біледі:

-оқыту тәсілдерін;

-пәннің мақсаттары мен міндеттері;

-сабақ жоспарын білім алушының жас ерекшелігіне сай құруды;

менгереді:

-сабақтың дидактикалық; материалдарын дайындауды;

-жаңа технологияларды қолдана отырып,сабақ жоспарын құруды;

-оқытудың техникалық құралдарын қолдануды;

дағдысын қалыптастырады:

-жаңа технологиямен жұмыс жүргізу;

құзыретті:

-пәнге деген қызығушылығын арттыратын дидактикалық материалдар әзірлеуге;

КҚ 3

Өзін-өзі бақылау,тиімді әдістер мен құралдарды таңдау,жоспарлау әдістерін менгерту;

біледі:

-Өзіне –өзі бақылау жасаудың жолдарын;

менгереді:

-тиімді әдістер мен құралдарды таңдау,жоспарлау әдістерін;

дағдысын қалыптастырады:

-өзін- өзі бақылаудың тиімді әдістерін бір жүйеге келтіру;

құзыретті:

-үнемі бақылау жасауға;

КҚ 4

Сынып жетекшісінің қызметін,жұмыс мазмұнын, білім алушылардың ұжымын диагностикалау әдісін білу;

біледі:

-білім алушылардың білімі мен дағдысын есепке алу, тексеру және бағалау;

меңгереді:

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!