Материалдар / Қазақ ұлттық ойындарының балама нұсқалары 10 сынып

Қазақ ұлттық ойындарының балама нұсқалары 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар үшін: көкпар ойынының ережесін түсінеді. Көптеген оқушылар үшін: ойын элементтерін (шабуыл, тартыс, қорғаныс, салым) орындайды. Кейбір оқушылар үшін: көкпар ойынының стратегиясын талқылайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Маусым 2024
91
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Мұхтар Арын атындағы

24 «Экономика және бизнес» арнаулы лицейі КММ


Сабақ жоспары №2

    

Қазақ ұлттық ойындарының балама нұсқалары.

      (сабақтың тақырыбы)


Бөлім:

Қазақстандық ұлттық ойынындағы шығармашылық қабілеттілік.

Педагогтің аты-жөні

Сейітов Ф.К.

Күні:

15.12.2021ж

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақ ұлттық ойындарының балама нұсқалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.7.7. Бәсекелестік кезіндегі патриотизм, тәртіп, ынтымақтастық және әділ ойынды анықтау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін: көкпар ойынының ережесін түсінеді.

Көптеген оқушылар үшін: ойын элементтерін (шабуыл, тартыс, қорғаныс, салым) орындайды.

Кейбір оқушылар үшін: көкпар ойынының стратегиясын талқылайды.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8


1



-Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Жүру, жүгіру және жалпы дамыту жаттығуларын орындайды.

-Оқушылардың зейін шоғырландыру. Сұрақ: «Экраннан не көрдіңдер? Спорт ойынының қай түрі? Тақырыбымыз қандай деп ойлайсыздар?»

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын жеткізу.

Жаттығу орындайды, сұрақтарға жауап береді.

Бас бармақ көрсету арқылы және ауызша мадақтау.



Бос кеңістік, проектор

Сабақтың ортасы

6




3





2




13







Оқушыларды топқа бөлу, жаттығулар орындату.

1 тапсырма, «Көңілді эстафета» әдісі

Дескриптор:

Қарама-қарсы тұрған балаға допты кеудеден, жерден, жоғарыдан беру.

Тапсырманың орындалуы бойынша талқылау ұйымдастыру.

(Жаттығуды орындау барысында не ұнады? Қай жерде сен қиналдың? Не өзгертер едің?)

«Борт журналы» әдісін ұсыну. Қосымша 1

Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады: Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін?

Топқа бөліп көкпардың балама нұсқасын ойнату.

Дескриптор:

-Қауіпсіздік ережесін сақтау (итермеу, аяқтан шалмау, соққы жасамау)

-Қарсылас команданың қазандығына допты қою.

Оқушылар жаттығуды орындайды,

Тапсырманы орындап болған соң талқылайды.

Борт журналы әдісі бойынша 1 бағанды толтырады.

Көкпардың балама нұсқасын ойнайды.


«Борт журналы» әдісі,

ауызша кері байланыс алу

Доп, қағаз бен қалам.

Сабақтың соңы

2


«Борт журналы» әдісі бойынша сұраққа жазбаша жауап береді.

Көкпар ойыны бойынша қандай жаңа нәрсе үйрендім?

Борт журналы әдісі бойынша 2 ші бағанды толтырады

Жазбаша кері байланыс алу





Қосымша 1

«Борт журналы» қарапайым түрде мәтінді оқу алдында және оқу материалымен танысқан соң қолданылады. Оқушылар келесі сұрақтарға жауап жазады:

Берілген тақырып бойынша маған не белгілі? Мен не білемін?

Көкпар ойыны бойынша қандай жаңа нәрсе үйрендім?





Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!