Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Қуанамын мендеҚуанасың сендеҚуанайық бәріміз Арайлап атқан күнге. мына өлеңді айтады
ұжыммен
ОЖЕСО
Білу
7 мин
1.Үй тапсырмасын тексеру2. Өткен сабақтарда Отан туралы қандай өлеңдер өттік? Кімнің есінде бар? 1-2 баладан сұрау «Атамекен» әнін тыңдату3. Осы желтоқсан айында қандай мерекелер бар? Осы арқылы сабақ тақырыбын ашу.4.Өткен сабақта кім туралы оқыдық?5.Қайрат кім? Ол қандай адам?-Қайрат туралы тағы не білеміз?-Желтоқсан құрбандарынан тағы кімдер туралы білесіңдер?Тәуелсіздікке биыл неше жыл толып отыр?«Атамекен» әнін тыңдату4. «Ұлы тұлға» /Жаңа тақырыпқа кіріспе-Балалар,бүгін біз тағы бір отансүйгіш ақынмен танысамыз.Ол , халқымыз «Қыран қанатты» деп баға берген Қасым Аманжолов аталарың.Қасым Аманжолов 1911 жылы қазіргі Қарағанды облысы,Қарқаралы ауданында дүниеге келген.Осы кезге дейін танысқан басқа авторларымыз сияқты ол да мұғалімдік мамандықты таңдаған ақын.Сонымен бірге, ол өзге тілде жазылған шығармаларды қазақ тіліне шабыттана аударатын аудармашы да болған.Ол-1941-45 жылдары өткен Ұлы Отан соғысына қатысқан ардагер ақын.1955 жылдың 18 қаңтары күні ұзаққа созылған аурудан кейін қайтыс болады.5. «Жаңа толқында» Жаңа материалмен танысу-Қазір, осы Қасым атамыздың «Қазақстан» деген үлкен шығармасынан үзінді оқып,танысамыз.1. Магнитафоннан «Қазақстан» өлеңі тыңдалады.-Өлең ұнады ма,балалар?-Не туралы айтылған екен?
«Сұрақ-жауап» әдісі бойынша оқушылар жауап береді.
Оқушылар сабаққа мақсат қояды, тақырыпқа шығады.
Топпенжұппен
СТОүТжДООБжКО м ОЖТ
Түсіну
7 мин
«Қазақстан» өлеңін оқу.2.Іштен оқыту-Ұнаса,енді өзіміз оқып шығайық.Қолдарыңа карандаш алып,түсініксіз сөздердің астын сызып отыруды ұмытпаңдар.СөздікБалқаш –Балқаш өзені маңындағы өндірісті қала(картадан көрсету)Қас тағдырдың қиқаңы- қиындықтың ауыртпалығы
Әр топқа тапсырма беріп,постер салғызу,оны қорғау.1 топ- “Бақытты қазақ баласы” деп өлеңнің қай шумағын атауға болады?2 топ- Ақынның қуанған, шаттанған көңілін білдіретін өлең жолдарын тауып оқы3 топ – Ақын неге қуанып, шаттанады?«Бірге ойланайық» 4 топ - Отан туралы мақал жазу 5-топ- - Отан туралы эссе жазу
Постер салып,оны қорғайды.
топпен жұмыс
«Бармақпен»
бағалау
СТОҮОБжКТжДООүБжОБ
Сергіту сәті
Талдау
1мин
6 мин
Сергіту сәтін жасау.
Дәптермен жұмыс
Сергіту сәтін жасайды.
Жеке жұмыс
СТОүТжДО
ОүБжОБ
Жинақтау
10 мин
Кесте арқылы қорытындылау
Мен нені білемін?Мен нені білдім?Мен нені білгім келеді?
СТОүТжДО
ОүБжОБ
Бағалау
2 мин
«Бағалау ағашы» арқылы бағалау
Өзін –өзі, бірін –бірі бағалау«Бағалау» ағашы
Бағалау парағын тақтаға іліп қою.«Бағалау»ағашы
ОБ жКО үБ ж ОБ
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз