Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту
|
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру «Сиқырлы қобдиша» жаттығуы. Оқушыларды түгелдейді, оқу құралдарын тексереді. |
Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын дайындайды. Психологиялық ахуал. «Сатамын және сатып аламын» тренингі. Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызу. Шеңберде тұрған оқушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы, «Мен еріншектігімді сатып, сенің шыншылдығыңды сатып аламын». |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді, бауырмалдығын оятады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
||||
|
Жаңа сабақ |
Ойқозғау.
1-тапсырма Тыңдалым Сынып
2-тапсырма. Сынып
3-тапсырма Оқылым 4-тапсырма. Оқылым Жеке жұмыс
|
Ынтымақ түбі – игілік Мақал Өлеңді тыңда. «Атамекен» ұғымын қалай түсінесің? Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді, мақал-мәтел мен тұрақты тіркестерді қолданып, өз пікіріңді дәлелде. Тыңдалым мәтінінен атамекенге деген қандай сезімдер ұялады? Эмоционалды-экпресивті сөздерді ата. Мәтінді оқы. Тыңдалым мәтінімен салыстырып, публицистикалық және көркем әдебиет стильдерінің өзіндік ерекшеліктерін ажырат.
«Ұйытқы» сөзінің мәнін қалай түсінесің? Еліміздің достық пен татулықтың мекені болуының басты себебі неде деп ойлайсың?
|
Дескриптор: - Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді, мақал-мәтел мен тұрақты тіркестерді қолданады; -өз пікірін дәлелдейді; - публицистикалық және көркем әдебиет стильдерінің өзіндік ерекшеліктерін ажыратады ; -сұрақтарға жауап береді
|
Сабақ барысында қазақша ынталандыру смайликтері беріледі |
||||
|
Сабақтың ортасы .
|
ӘТН 5-тапсырма. Жұптық жұмыс Жазылым
6-тапсырма. Жеке жұмыс
|
«Қазақстан» сөзінің әр әрпінен басталатын, патриоттық сезімді білдіретін сөйлемдер жаз. Жұбыңмен алмасып, сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексер, лексикалық түзетулер енгізіп, редакцияла.
Сөйлемдерден еліктеу сөздерді тауып, олардың қызметін (сындық, амалдық, қимылдық) анықтаңдар. Үлгі: шаңқ еткен (қандай?) даусы. Еліктеу сөз көмекші етістікпен тіркесіп, сындық қызмет атқарып тұр. 1.Майқанованың шаңқ еткен даусы бір-ақ шығып үлгерді. 2. Өңі құп-қу болып, сылқ етіп құлап бара жатыр. 3. Ж.регім лүп-лүп етіп, алқымыма тығлыды. 4. Федоровтың көз оты жарқ етіп, дүние тұманданып, теңселіп бара жатқандай болды. 5. Федоровтың көз оты жарқ етіп, тұздай көк көзімен еламанға қадала қарады. (Ә.Нұрпейісов)6. Кісендер даусы гүрс-гүрс етеді. 7. Надзиратель шошып кетіп, оқыс шегінгені сонша – тар дәліздің артқы қабырғасына кегжең еткізіп басын ұрып алды. 8. Тесіктен жылт-жылт аңдушы көздлер көрінгенде, шықшыты бұлт-бұлт ойнап, тісі шықырлап жыны қозады-ақ. 9. Сөйтсе, өз ьдаусынан Рысқұлдың өзі селк еткен екен. (Ш.Мұртаза) 10. Үмітей ашық үнмен сыңқ-сыңқ етіп, үй ішіне естірте күледі (М.Әуезов) |
Дескриптор: - сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексереді; -лексикалық түзетулер енгізіп, редакциялайды. - сөйлемдердегі еліктеу сөздердің қызметін (сындық, амалдық, қимылдық) анықтайды
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК |
||||
|
Сергіту сәті |
«Жер сілкіну »
|
Ойынның шарты Үш адамнан ұстасып үй соғады, ортасында бір адам тұрады, 1- қимылдайды –қимылдайды адамдар десе ішіндегі адамдар жүгіріп, келесі үйдің ішіне кіріп кетеді. 2- қимылдайды –қимылдайды үйлер десек, үйлер жүгіріп барып тұрған адамды қоршайды, 3- Жер сілкінді десек үйлер қолын түсіріп, басқа үйлермен үй соғады. Кезек- кезек ауысып тұрады |
|
|
||||
|
Сабақты бекіту |
7-тапсырма. Жеке жұмыс
|
|
Дескриптор:
|
Оқулық |
||||
|
Үй тапсырмасы |
8-тапсырма. |
«Достықтың Отаны - Қазақстан» тақырыбында таныстырылым дайында. |
|
Оқулық |
||||
|
Сабақ соңындағы рефлексия |
Рефлексия. |
«Киіз үй»
|
|
|
Қосымша ресурстар:
https://create.kahoot.it/details/7cdbb446-3639-4224-bb43-d1b994c6c56c
https://quizizz.com/admin/quiz/63d95362c8bdd6001d7c187a/elikteu-soezder
Әр мұғалім өз аккаунтымен кіреді






























жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан - ұлттар достығының ұйытқысы. Арман ПВ баспасы. 7-сынып. ҚМЖ. Сабақ жоспары
Қазақстан - ұлттар достығының ұйытқысы. Арман ПВ баспасы. 7-сынып. ҚМЖ. Сабақ жоспары
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту
|
Сәлемдесу. Психологиялық ахуал қалыптастыру «Сиқырлы қобдиша» жаттығуы. Оқушыларды түгелдейді, оқу құралдарын тексереді. |
Мұғаліммен амандасады, оқу құралдарын дайындайды. Психологиялық ахуал. «Сатамын және сатып аламын» тренингі. Оқушыларды шеңбер бойымен тұрғызу. Шеңберде тұрған оқушы қасындағы көршісіне өзінің жағымсыз қасиетін сатып, оның жақсы қасиетін сатып алады. Мысалы, «Мен еріншектігімді сатып, сенің шыншылдығыңды сатып аламын». |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді, бауырмалдығын оятады |
Оқулық, жұмыс дәптерлері
|
||||
|
Жаңа сабақ |
Ойқозғау.
1-тапсырма Тыңдалым Сынып
2-тапсырма. Сынып
3-тапсырма Оқылым 4-тапсырма. Оқылым Жеке жұмыс
|
Ынтымақ түбі – игілік Мақал Өлеңді тыңда. «Атамекен» ұғымын қалай түсінесің? Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді, мақал-мәтел мен тұрақты тіркестерді қолданып, өз пікіріңді дәлелде. Тыңдалым мәтінінен атамекенге деген қандай сезімдер ұялады? Эмоционалды-экпресивті сөздерді ата. Мәтінді оқы. Тыңдалым мәтінімен салыстырып, публицистикалық және көркем әдебиет стильдерінің өзіндік ерекшеліктерін ажырат.
«Ұйытқы» сөзінің мәнін қалай түсінесің? Еліміздің достық пен татулықтың мекені болуының басты себебі неде деп ойлайсың?
|
Дескриптор: - Көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді, мақал-мәтел мен тұрақты тіркестерді қолданады; -өз пікірін дәлелдейді; - публицистикалық және көркем әдебиет стильдерінің өзіндік ерекшеліктерін ажыратады ; -сұрақтарға жауап береді
|
Сабақ барысында қазақша ынталандыру смайликтері беріледі |
||||
|
Сабақтың ортасы .
|
ӘТН 5-тапсырма. Жұптық жұмыс Жазылым
6-тапсырма. Жеке жұмыс
|
«Қазақстан» сөзінің әр әрпінен басталатын, патриоттық сезімді білдіретін сөйлемдер жаз. Жұбыңмен алмасып, сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексер, лексикалық түзетулер енгізіп, редакцияла.
Сөйлемдерден еліктеу сөздерді тауып, олардың қызметін (сындық, амалдық, қимылдық) анықтаңдар. Үлгі: шаңқ еткен (қандай?) даусы. Еліктеу сөз көмекші етістікпен тіркесіп, сындық қызмет атқарып тұр. 1.Майқанованың шаңқ еткен даусы бір-ақ шығып үлгерді. 2. Өңі құп-қу болып, сылқ етіп құлап бара жатыр. 3. Ж.регім лүп-лүп етіп, алқымыма тығлыды. 4. Федоровтың көз оты жарқ етіп, дүние тұманданып, теңселіп бара жатқандай болды. 5. Федоровтың көз оты жарқ етіп, тұздай көк көзімен еламанға қадала қарады. (Ә.Нұрпейісов)6. Кісендер даусы гүрс-гүрс етеді. 7. Надзиратель шошып кетіп, оқыс шегінгені сонша – тар дәліздің артқы қабырғасына кегжең еткізіп басын ұрып алды. 8. Тесіктен жылт-жылт аңдушы көздлер көрінгенде, шықшыты бұлт-бұлт ойнап, тісі шықырлап жыны қозады-ақ. 9. Сөйтсе, өз ьдаусынан Рысқұлдың өзі селк еткен екен. (Ш.Мұртаза) 10. Үмітей ашық үнмен сыңқ-сыңқ етіп, үй ішіне естірте күледі (М.Әуезов) |
Дескриптор: - сөздердің тақырыпқа сай орынды қолданылуын тексереді; -лексикалық түзетулер енгізіп, редакциялайды. - сөйлемдердегі еліктеу сөздердің қызметін (сындық, амалдық, қимылдық) анықтайды
|
Оқулық, жұмыс дәптерлері, ДК |
||||
|
Сергіту сәті |
«Жер сілкіну »
|
Ойынның шарты Үш адамнан ұстасып үй соғады, ортасында бір адам тұрады, 1- қимылдайды –қимылдайды адамдар десе ішіндегі адамдар жүгіріп, келесі үйдің ішіне кіріп кетеді. 2- қимылдайды –қимылдайды үйлер десек, үйлер жүгіріп барып тұрған адамды қоршайды, 3- Жер сілкінді десек үйлер қолын түсіріп, басқа үйлермен үй соғады. Кезек- кезек ауысып тұрады |
|
|
||||
|
Сабақты бекіту |
7-тапсырма. Жеке жұмыс
|
|
Дескриптор:
|
Оқулық |
||||
|
Үй тапсырмасы |
8-тапсырма. |
«Достықтың Отаны - Қазақстан» тақырыбында таныстырылым дайында. |
|
Оқулық |
||||
|
Сабақ соңындағы рефлексия |
Рефлексия. |
«Киіз үй»
|
|
|
Қосымша ресурстар:
https://create.kahoot.it/details/7cdbb446-3639-4224-bb43-d1b994c6c56c
https://quizizz.com/admin/quiz/63d95362c8bdd6001d7c187a/elikteu-soezder
Әр мұғалім өз аккаунтымен кіреді






























шағым қалдыра аласыз














