Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық
ахуал қалыптастыру
|
Ұйымдастыру кезеңі. Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Жағымды психологиялық
ахуал қалыптастыру «Шаттық шеңбері» «Өзіңізге тілегенді- басқаларға
тілеңіз». – Балалар, шаттық шеңберіне жиналайық! Барлығымыз жақсы
көңіл-күйде бір-бірімізге тілегімізді айтайық! Бір-бірімізге қарап
күлкімізді сыйлайық! Сыныпты 4 топқа ұлттық музыкалық аспаптар
суреті бойынша бөлу.
|
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне
тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-күйін көтереді,
бауырмалдығын оятады
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері
|
Жаңа
сабақ
|
Ойқозғау.
1-тапсырма
Тыңдалым
Сынып
2-тапсырма.
Жұптық жұмыс
|
Бүгінде Қазақстан тұрақтылықты және бейбітшілікті
қамтамасыз етені мемлекет ретінде әлемге үлгі болып
отыр.
Митчелл Оисе, халықаралық
сарапшы
Экономикалық әлеуеті жөінен Қазақстан – Орталық Азиядағы
көшбасшы.
Хосе Луис Сапатеро, Испанияның бұрынғы
премьер-министрі
Өлеңді тыңда. Ақынның Отанға деген сүйіспеншілігін
мақал-мәтелмен, тұрақты тіркестермен әңгімелеп
бер.
Өлеңді өз шығармашылығыңмен жалғастырып
көр.
|
Дескриптор:
- өлеңді тыңдайды;
-өлеңдегі ойды
мақал-мәтел, тұрақты тіркестермен
әңгімелейді;
-өлеңді жалғастырады
Жауап беретін оқушы
https://www.online-stopwatch.com/random-name-pickers/name-picker-wheel/
платформасы арқылы
таңдалады.
|
«Жарайсың!»деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Телефон, дыбыс
колонкалары
|
Сабақтың ортасы
.
|
3-тапсырма.
Оқылым
Топтық жұмыс
4-тапсырма.
Жұптық жұмыс
5-тапсырма.
Жазылым
ӘТН
6-тапсырма
8-тапсырма
ӘТН.
Жеке жұмыс.
|
Мәтінді оқып, жанрын
анықта.
Географиялық картадан
Қазақстанның орнын анықта. Қандай ассоциация
туындады?
Оқылым мәтініндегі мәдени мұралардың бірі туралы қысқа
мәтін жаз. Жұбыңмен алмасып, бір-біріңнің жазба жұмыстарыңды
редакциялаңдар.
Абай өлеңдерінен берілген үзінділерден еліктеу сөздерді
тауып, қай түріне жататынын ажырат.
Мақтауға есіріп,
Барынша көсіліп,
Ырғалып қаңқ етті,
Ірімшік жерге салп етті.
Орынсзы ыржаң,
Болымсыз қылжаң
Бола ма дәулет,
Кәсіп бұл?
Құржаң-құржаң етеді,
Жер тұшық берген кісідей...
Бос орынға еліктеу сөздерді қойып жаз. Қызметін түсіндір. 3
топқа бөліп беруге болады. «Кім жылдам?» ойыны түрінде де ойнатуға
болады.
Күн ... күркіреді. Олар
... күлді. Уәлихан апасына ... етеді. Ай сәулесімен ... етеді.
Тоғайдан... еткен дауыс естілді. Аттар ауыздығын ... шайнайды.
Бүлдіршіндер ... жүгіріп жүр. Ауыл маңы ... болып жатыр. Доп өзенге
... етті. Жаңбыр ... етіп жауды.
|
Дескриптор:
-оқылым мәтінінің жанрын
анықтайды;
-жұппен жұмыстарын алмасып, жазба жұмыстарын
редакциялайды
ҚБ
Бағалау
«Тұлғалар»
Жақсы жауап берген оқушыға стикер
беріледі
Дескриптор:
-еліктеу сөздердің мағыналық түрін
ажыратады;
-бос орындарға еліктеу сөздерді қойып
жазады;
|

|
Сергіту
сәті
|
«Допты қағып
ал»
|
Балалар шеңбер болып тұрады.
Бір оқушы кез келген адамға доп лақтырады. Допты ұстаған адамның
жанындағы екі оқушы отырып қалулары қажет. Ережені бұзған адам
ойыннан шығады. Мысалы, допты тосқан адам отырып қалуы
мүмкін.
|
|
|
Сабақты
бекіту
|
9-тапсырма.
Топтық жұмыс
|
Топтарыңа шетелдік
қонақ келді. Өз еліңмен, ондағы құнды мұралармен таныстыруды
сұрады. Бір нысанды таңдап алып,
таныстыр.

|
Дескриптор:
-өздері таңдаған
нысанды таныстырады
|
|
Үй
тапсырмасы
|
9-тапсырма.
|
«6 неліктен?» әдісімен
«Қазақстан – еуразиялық кеңістіктің мәдени бесігі» тақырыбында
диалог жаз.
|
|
Оқулық
|
Сабақ соңындағы
рефлексия
|
Рефлексия. «Плюс-минус-қызықты»
|
Үш бағаннан тұратын кесте толтырылады (ауызша немесе
жазбаша):
-
«Плюс» бағанына сабақта ұнаған барлық нәрсе жазылады,
ақпарат, жұмыс түрі т.б.;
-
«Минус» бағанына сабақта ұнамаған барлық нәрсе жазылады,
түсініксіз немесе жалықтыратын ақпарат
т.б.;
-
«Қызықты» бағанына қызықтырған мағлұматтар және тағы не
білгісі келетін деректер жазылады.
|
|
|