Күні: 05.11.2018жСынып: 2 «Д»
|
Мектеп: № 129жалпы орта мектеп Мұғалімнің аты жөні: Карабасова СанияҚатысқандар саны:26Қатыспағандар саны: - |
Сабақ тақырыбы: | Қазақстан -менің туған өлкем! |
Оқу мақсаттары | Жас ұрпақты Отанын сүюге, еліміздің рәміздерін қастерлеуге, бай - қуатты ел екендігін мақтан етуге үйретіп, туған еліне, жеріне деген сүйіспеншілігін арттырып, махаббат сезімін ояту; |
Сабақ мақсаттары
| Барлық оқушылар: Жалпы қазақтардың өлкесі жайлы біледіКөптеген оқушылар: Туған өлкенің маңызын түсінедіКейбір оқушылар: Туған өлке жайлы жаттауды жатқа айтады |
Бағалау критерийлері |
Туған өлке жайлы түсінгенін көрсете алады. |
Тілдік мақсаттар | Отан -Родина -Motherland Астана -capital -столица |
Құндылықтар дарыту
| Мәңгілік Ел,-Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы Рухани жаңғыру алты қанатын дәріптеу |
Пәнаралық байланыс
| Сауат ашу, музыка, жаратылыстану,ағылшын тілі |
А.К.Т қолдану дағдылары | «Көк тудың желбірегені» әні, бейнеклипі Шымқала сурет көрсету слайд жалауша,түрлі түсті маркер стикер ақ парақ мақал мәтелдер жинағы т.б |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Әнұраны орындаладыСалеметсіздер ме,құрметті ұстаздар мен оқушылар!Бүгінгі «Қазақстан -менің туған өлкем! »атты тәрбие сағатына қош келдіңіздер!Қуан шаттан алақай, қуанатын күн келді.Күліп шықты күн бүгін, қайрлы таң қайырлы күн достарым!– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! дейік Ал енді интербелсенді тақтаға назар аударайықРухани жаңғырудың алты қанатына мән беру |
Шаттық шеңбері
слайд
|
Сабақтың ортасы5 минут
| №. Топқа біріктіру. Балалар топқа отырды әр топ өз орнын білді | Санамақ бойнша |
5 мин
Шымқала бейне ролик көру 5 мин
|
-Ал ,балалар біздің туған өлкеміз қалай аталады?Шымқала қандай қала?Қандай әсем жерлері бар?Оқушы ойын тыңдау. | Шымқала бейне ролик көру |
Аяқталуы
Қызықты тапсырма8 минут
Дескриптор |
Топтарға шығармашылық тапсырма беру:Мақалды дұрыс шешедіӘріптерден сөз құрай аладыАдасқан әріптерден дұрыс сөз шығара алады
|
слайд
кеспе қағаздары әр топқа. |
Сергіту3 мин
Сабақтың соңы
5 мин
Рефлексия4 мин
Кері байланыс | Интерактивті тақтамен жұмыс Топтық жұмыс .
Интербелсенді твқтамен жұмыс
Саралау
Бүгін біз не үйрендік?Сабақ ұнадыма?Қазақстан қандай мемлекет?
Мадақтау ,смайлик беру.
стикер жапсырады |
Сергіту сәтіне арналған жинақ Ән тындау «Көк тудың желбірегені!»
Слайд
Пікір ағашы стикер |
Дескриптор | Туған өлке жайлы сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
|
| . |
. Сабақ бойынша рефлексия Сбақ мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?Сабақ жоспарында ауытқулар болды |
|
|
Қорытынды бағамдау( оқытуды да,оқуды да ескеріңіз )Қандай екі нәрсе табысты болды?12Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?12Сабақ барысында мына сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетіні туралы не білдім? |