«Арай» балабақшасы
Ашық сабақ

Ортаңғы топ «Балапан»
Дайындаған : Жумабаева А.К.
2016-2017жыл
Білім беру саласы: Коммуникация.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Қазақстан –Республикам менің!»
Мақсаты: Қазақстан Республикасы туралы әңгімелеу;Балалардың ой-өрісін дамыту; Еліне,жеріне,Отанына деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап,әңгімелеу,сөзжұмбақ шешу.
Қолданатын көрнекі құралдар: суреттер, Қазақстан Республикасының картасы,рәміздердің суреттері, жұмыс дәптері.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Педагогтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Менің Отаным өте сұлу, Менің Отаным өте әдемі, Менің Отаным өте бай, Мен Отанымды мақтан етемін! Қазақстан Республикасының Әнұранын орындату. Әнұранның сөзін: Жұмекен Нәжімединов және елбасы Нұрсұлтан Назарбаев жазған. Әнін:композитор Шәмші Қалдаяқов шығарған. Кіріспе әңгіме: -Балалар,біз қай республикада тұрамыз? -Рәміздерге не жатады? Бас қаламыз қай қала? Бүгінгі оқу қызметіндегі тақырыбымыз: «Қазақстан –Республикам менің!» |
Балалар үлкен сезіммен орындайды. Слайдпен авторларды көреді. -Қазақстан Республикасында -Ту,Елтаңба, Ән ұран. -Астана. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
-Отан деген не? Отан деген-біздің еліміз,жеріміз,әке-шеше,бауырымыз,туған жеріміз. Отан туралы жырламаған ақын,жазбаған жазушы жоқ.Қазір мен сендерге ақын Бүркіт Ысқақовтың «Отан» өлеңін оқып беремін. Отан. Отан сенің-ата-анаң, Отан-досың,бауырың, Отан-өлкең,астанаң, Отан-аудан,ауылың. Отан-тарих,Отан-тіл, Жасаған елің,өз халқың. Отан-өлкең,Отан-жыр, Көтерген көкке ел даңқын. Отан-осы,достарым, Көңілге оны түйе біл. «Отан» деп өсіп жас жаның, Оны ардақтап сүйе біл! Қазақстан Республикасының картасымен таныстыру. -Біздің Отанымыз-Қазақстан Республикасы.Кең-байтақ,ұлан –ғайыр жерді алып жатыр.Осы Қазақстанның картасында көрсетілген қалаларды атау.Мысалы,біздің бас қаламыз –Астана. ( картадан көрсету). -Тағы да басқа қандай қалалар білесіңдер? -Жарайсыңдар, балалар. -Қазақстан Республикасының рәміздеріне не жатады? -Ия,дұрыс айтасыздар,балалар. Ту,Елтаңба,Әнұран. -Балалар,рәміздер күні,яғни 1992 жыл 4маусымда жаңа мемлекеттік Рәміздер Елтаңба,Ту,Әнұран бекітілді. Мемлекеттік Ту 1992 жыл, 4 маусымда қабылданып,6 маусымда күшіне енді. Тудың ортасында шұғылалы күн,оның астында қалықтап ұшқан қыран құс бейнеленген,ал көгілдір матаның сол жағында сары ою-өрнегі бар.Алтын күн-халқымыздың азаттық күні. Ол бүкіл әлемге нұрын шашып тұр.Алтын күнді қанатымен жебеп,өрге көтеріп,ұшып бара жатқан қыран құс ерлік-еркіндік белгісі.Тудың ұзындығы- 2 метр,ені-1метр. Тудың жобасын жасаған-суретші Шәкен Ниязбеков. -Елтаңбамызда не бейнеленген? Шаңырақ-Отан отбасынан басталады,шаңырақ биік,босаға берік болсын деген мағынаны,ал уықтар- дүниежүзіндегі барлық қазақтарды шын ниеттерімен бір шаңырақтың астына топтасуға шақырады.Қанатты тұлпар пырақ бейнесі биік самғауды,болашақ жайлы армандарды білдіреді. Ширатылған ай мүйіз қайсарлық,қайраттылықты меңзейді.Жұлдыз-тәуелсіз мемлекетіміздің құшағы бес құрлыққа бірдей ашық және бағымыз ашылып,жұлдызымыз жарқырай берсін деген асыл арманды арқалап тұр.Елтаңбадағы бидай сабақтары-молшылықтың нышаны. Ал төменгі жағында «Қазақстан»деген жазу бар. Елтаңбаны құрастырған сәулетші Жандарбек Мәлібеков және Шота Аман Уалиханов. Сергіту сәті Көтеріліп шаңырақ, Уықтары шаншылар, Керегелері керіліп, Өрімдей боп өрілер. Бәріміз жүрсек айналып Киіз үй болып керілер. Дәптермен жұмыс: 1.Берілген тақпақтарды жаттау. 2. «Сөзжұмбақ» шешу. 3.Сурет бойынша әңгіме құрау. |
Мұқият тыңдайды. Картаға назар салады. -Ақтау,Астана, Орал,Атырау. -Ту,Елтаңба,Әнұран. Слайдпен көру және тыңдай білу. Сергіту сәтін орындайды. Дәптермен жұмыс. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Қорытындылау. Оқу қызметін «Күншуақ»ойыны арқылы қорыту. Ойын шарты:Ортада шуақсыз күн тұрады.Күннің әр шуағында сұрақтар мен тапсырмалар берілген.Күн шуағындағы сұрақтарға жауап беру арқылы күнді күлімдету. Балалардың жауаптарына ризашылық білдіріп,мадақтау. |
Ойын арқылы балалардың ой-өрісін дамыту. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қазақстан Республикасының рәміздерін.
Игереді: өлең арқылы еліне,жеріне деген сүйіспеншіліктері артады.
Меңгереді: сұрақтарға жауап беру барысында,берілген тапсырманы меңгереді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан- Республикам менің!
Қазақстан- Республикам менің!
«Арай» балабақшасы
Ашық сабақ

Ортаңғы топ «Балапан»
Дайындаған : Жумабаева А.К.
2016-2017жыл
Білім беру саласы: Коммуникация.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет.
Тақырыбы: «Қазақстан –Республикам менің!»
Мақсаты: Қазақстан Республикасы туралы әңгімелеу;Балалардың ой-өрісін дамыту; Еліне,жеріне,Отанына деген сүйіспеншіліктерін арттыру.
Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап,әңгімелеу,сөзжұмбақ шешу.
Қолданатын көрнекі құралдар: суреттер, Қазақстан Республикасының картасы,рәміздердің суреттері, жұмыс дәптері.
|
Оқу қызметінің кезеңдері |
Педагогтің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық-қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Менің Отаным өте сұлу, Менің Отаным өте әдемі, Менің Отаным өте бай, Мен Отанымды мақтан етемін! Қазақстан Республикасының Әнұранын орындату. Әнұранның сөзін: Жұмекен Нәжімединов және елбасы Нұрсұлтан Назарбаев жазған. Әнін:композитор Шәмші Қалдаяқов шығарған. Кіріспе әңгіме: -Балалар,біз қай республикада тұрамыз? -Рәміздерге не жатады? Бас қаламыз қай қала? Бүгінгі оқу қызметіндегі тақырыбымыз: «Қазақстан –Республикам менің!» |
Балалар үлкен сезіммен орындайды. Слайдпен авторларды көреді. -Қазақстан Республикасында -Ту,Елтаңба, Ән ұран. -Астана. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістік |
-Отан деген не? Отан деген-біздің еліміз,жеріміз,әке-шеше,бауырымыз,туған жеріміз. Отан туралы жырламаған ақын,жазбаған жазушы жоқ.Қазір мен сендерге ақын Бүркіт Ысқақовтың «Отан» өлеңін оқып беремін. Отан. Отан сенің-ата-анаң, Отан-досың,бауырың, Отан-өлкең,астанаң, Отан-аудан,ауылың. Отан-тарих,Отан-тіл, Жасаған елің,өз халқың. Отан-өлкең,Отан-жыр, Көтерген көкке ел даңқын. Отан-осы,достарым, Көңілге оны түйе біл. «Отан» деп өсіп жас жаның, Оны ардақтап сүйе біл! Қазақстан Республикасының картасымен таныстыру. -Біздің Отанымыз-Қазақстан Республикасы.Кең-байтақ,ұлан –ғайыр жерді алып жатыр.Осы Қазақстанның картасында көрсетілген қалаларды атау.Мысалы,біздің бас қаламыз –Астана. ( картадан көрсету). -Тағы да басқа қандай қалалар білесіңдер? -Жарайсыңдар, балалар. -Қазақстан Республикасының рәміздеріне не жатады? -Ия,дұрыс айтасыздар,балалар. Ту,Елтаңба,Әнұран. -Балалар,рәміздер күні,яғни 1992 жыл 4маусымда жаңа мемлекеттік Рәміздер Елтаңба,Ту,Әнұран бекітілді. Мемлекеттік Ту 1992 жыл, 4 маусымда қабылданып,6 маусымда күшіне енді. Тудың ортасында шұғылалы күн,оның астында қалықтап ұшқан қыран құс бейнеленген,ал көгілдір матаның сол жағында сары ою-өрнегі бар.Алтын күн-халқымыздың азаттық күні. Ол бүкіл әлемге нұрын шашып тұр.Алтын күнді қанатымен жебеп,өрге көтеріп,ұшып бара жатқан қыран құс ерлік-еркіндік белгісі.Тудың ұзындығы- 2 метр,ені-1метр. Тудың жобасын жасаған-суретші Шәкен Ниязбеков. -Елтаңбамызда не бейнеленген? Шаңырақ-Отан отбасынан басталады,шаңырақ биік,босаға берік болсын деген мағынаны,ал уықтар- дүниежүзіндегі барлық қазақтарды шын ниеттерімен бір шаңырақтың астына топтасуға шақырады.Қанатты тұлпар пырақ бейнесі биік самғауды,болашақ жайлы армандарды білдіреді. Ширатылған ай мүйіз қайсарлық,қайраттылықты меңзейді.Жұлдыз-тәуелсіз мемлекетіміздің құшағы бес құрлыққа бірдей ашық және бағымыз ашылып,жұлдызымыз жарқырай берсін деген асыл арманды арқалап тұр.Елтаңбадағы бидай сабақтары-молшылықтың нышаны. Ал төменгі жағында «Қазақстан»деген жазу бар. Елтаңбаны құрастырған сәулетші Жандарбек Мәлібеков және Шота Аман Уалиханов. Сергіту сәті Көтеріліп шаңырақ, Уықтары шаншылар, Керегелері керіліп, Өрімдей боп өрілер. Бәріміз жүрсек айналып Киіз үй болып керілер. Дәптермен жұмыс: 1.Берілген тақпақтарды жаттау. 2. «Сөзжұмбақ» шешу. 3.Сурет бойынша әңгіме құрау. |
Мұқият тыңдайды. Картаға назар салады. -Ақтау,Астана, Орал,Атырау. -Ту,Елтаңба,Әнұран. Слайдпен көру және тыңдай білу. Сергіту сәтін орындайды. Дәптермен жұмыс. |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Қорытындылау. Оқу қызметін «Күншуақ»ойыны арқылы қорыту. Ойын шарты:Ортада шуақсыз күн тұрады.Күннің әр шуағында сұрақтар мен тапсырмалар берілген.Күн шуағындағы сұрақтарға жауап беру арқылы күнді күлімдету. Балалардың жауаптарына ризашылық білдіріп,мадақтау. |
Ойын арқылы балалардың ой-өрісін дамыту. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Қазақстан Республикасының рәміздерін.
Игереді: өлең арқылы еліне,жеріне деген сүйіспеншіліктері артады.
Меңгереді: сұрақтарға жауап беру барысында,берілген тапсырманы меңгереді.
шағым қалдыра аласыз













