Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: « Г. Титов атындағы №54 ЖОМ

Күні: 12. 12. 2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Кенжебекова Айбала

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер

Оқу мақсаттары

Қазақстан аумағына жасалған моңғолдардың шапқыншылығы жайлы білу

Моңғолдар жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістерді анықтау

Сабақ мақсаттары

Қазақстан аумағына жасалған моңғолдардың шапқыншылығы жайлы білу

Моңғолдар жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістерді анықтау

Моңғолдар жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістерді карта бойынша талдау жасау

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, талдау


Бағалау критерийлері

Моңғол империясының құрылуы тарихын айтады

Моңғол шапқыншылығын атап, халыққа тигізген зардаптарын анықтап береді

Моңғол шапқыншылығынан кейінгі этностар мен ұлыстарды карта бойынша талдайды

Тілдік мақсат

Білім алушы: Тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын түсінеді

Түркі тілдес тайпаларды атап, картадан олардың аумақтық орналасуын көрсетеді

Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер: Жасақ, Жоңғар, Барұңғар

Талқылауға арналған сұрақтар: Моңғол империясын кім құрды?

Құндылықтар-ды дарыту

«Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім

Пәнаралық байланыстар

География, тарих

АКТ қолдану дағдылары

Карта,суреттер, үлестірме қағаздар

Бастапқы білім

Ертедегі көшпенділер

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурс-тар

Сабақтың басы













Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі




















Сабақтың соңы


Сәлемдесу, түгендеу. Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құру

Үй тапсырмасын сұрау: «Эстафета» әдісі бойынша сұрақтары қойылады.

  1. Қыпшақ хандығының өмір сүрген мерзімі?

  2. Қыпшақтарды Русь мемлекеті қалай атады?

  3. Қыпшақтарды Еуропада қалай атады?

  4. ХІІ ғасырдың басында қыпшақтар мекен еткен аймақ?

  5. Қыпшақ этносы қай ғасырда қалыптасты?

  6. ХІ – ХІІІ ғасырларда Еуразияның бүкіл далалық аймағы неліктен «Дешті Қыпшақ» аталды?

  7. Қыпшақ пен Хорезм мемлекетінің жаулаушылық соғысын тоқтатқан жағдай?

  8. Қыпшақ астаналары болған қалаларды жаз

Біз нені еске түсірдік?

Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдау


Бүгінгі сабағымыз: «Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер»


  1. «Бағытталған сұрақтар» әдісі. Топтық жұмыс

Тапсырма: І топқа - Моңғол империясының құрылуы тарихын айту

ІІ топқа - Моңғол шапқыншылығын атап, халыққа тигізген зардаптарын анықтау


ІІІ топқа - Моңғол шапқыншылығынан кейінгі этностар мен ұлыстарды карта бойынша талдау


Бағалау критерийлері

Дескриптор





Моңғол империясының құрылуы тарихын айтады

Шыңғысханның өмір сүген жылдарын айтады

1

Шыңғысханды тәрбиелеген Торыны айтады

1

Жасақ заңдар жинағын айтады

1

Әскери құрамын айтады

1




Моңғол шапқыншылығын атап, халыққа тигізген зардаптарын анықтап береді

Сібір халықтарына жорықты атайды

1

Қытайға жорығын атайды

1

Жетісуға басып кіруін көрсетеді

1

Отырар оқиғасын айтады

1

Шыңғысханның әскербасшыларын атайды

1



Моңғол шапқыншылығынан кейінгі этностар мен ұлыстарды карта бойынша талдайды

Карта бойынша Жошы ұлысын көрсетеді

1

Шағатай ұлысын көрсетеді

1

Үгедей ұлысын көрсетеді

1

Төле ұлысын көрсетеді

1

Ұлыстарда құрылған мемлекеттерді атайды

1

Құрылған мемлекеттердің этникалық құрамын атап береді

1

Жалпы балы

15

ІІ тапсырма: «Үшіншісі артық» әдісі арқылы сұрақтар ұсынамын

Берілген тапсырмадан тақырыпқа қатысты емес сөзді табу қажет


ІІІ тапсырма: «Миға шабуыл» әдісі

Бұл кезеңде 4 сөз беріледі. Сөздерге қарап, бос ұяшықты толтырады


Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдау

Мақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету, олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемдіктерін дамыту.

Тақырып соңындағы тест жұмысын орындаймыз.

Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады. Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды.

Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру


Оқулық, жұмыс дәптер, А4 қағазы, стикерлер,

бағалау парақшалары,

үлестірме қағаздар


























Жұмыс дәптер, оқулық

Саралау:


Қыпшақ этносы мен түркі тайпаларының Қазақстан тарихындағы маңызын анықта

Деңгейлік тапсырмалар:


Барлығына: Қыпшақтар жайлы деректерді анықтайды


Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?







Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
931
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі