|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: « Г. Титов атындағы №54 ЖОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 12. 12. 2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжебекова Айбала |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
Қазақстан аумағына жасалған моңғолдардың шапқыншылығы жайлы білу Моңғолдар жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістерді анықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Қазақстан аумағына жасалған моңғолдардың шапқыншылығы жайлы білу Моңғолдар жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістерді анықтау Моңғолдар жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістерді карта бойынша талдау жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Моңғол империясының құрылуы тарихын айтады Моңғол шапқыншылығын атап, халыққа тигізген зардаптарын анықтап береді Моңғол шапқыншылығынан кейінгі этностар мен ұлыстарды карта бойынша талдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Білім алушы: Тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын түсінеді Түркі тілдес тайпаларды атап, картадан олардың аумақтық орналасуын көрсетеді Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер: Жасақ, Жоңғар, Барұңғар Талқылауға арналған сұрақтар: Моңғол империясын кім құрды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар-ды дарыту |
«Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
География, тарих |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Карта,суреттер, үлестірме қағаздар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Ертедегі көшпенділер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурс-тар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі Сабақтың соңы |
Сәлемдесу, түгендеу. Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құру Үй тапсырмасын сұрау: «Эстафета» әдісі бойынша сұрақтары қойылады.
Біз нені еске түсірдік? Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдау Бүгінгі сабағымыз: «Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер»
Тапсырма: І топқа - Моңғол империясының құрылуы тарихын айту ІІ топқа - Моңғол шапқыншылығын атап, халыққа тигізген зардаптарын анықтау ІІІ топқа - Моңғол шапқыншылығынан кейінгі этностар мен ұлыстарды карта бойынша талдау
ІІ тапсырма: «Үшіншісі артық» әдісі арқылы сұрақтар ұсынамын Берілген тапсырмадан тақырыпқа қатысты емес сөзді табу қажет
ІІІ тапсырма: «Миға шабуыл» әдісі Бұл кезеңде 4 сөз беріледі. Сөздерге қарап, бос ұяшықты толтырады
Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдау Мақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету, олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемдіктерін дамыту. Тақырып соңындағы тест жұмысын орындаймыз. Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады. Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды. Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру |
Оқулық, жұмыс дәптер, А4 қағазы, стикерлер, бағалау парақшалары, үлестірме қағаздар
Жұмыс дәптер, оқулық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау:
Қыпшақ этносы мен түркі тайпаларының Қазақстан тарихындағы маңызын анықта |
Деңгейлік тапсырмалар:
Барлығына: Қыпшақтар жайлы деректерді анықтайды
|
Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер
Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: « Г. Титов атындағы №54 ЖОМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: 12. 12. 2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Кенжебекова Айбала |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
Қазақстан аумағына жасалған моңғолдардың шапқыншылығы жайлы білу Моңғолдар жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістерді анықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Қазақстан аумағына жасалған моңғолдардың шапқыншылығы жайлы білу Моңғолдар жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістерді анықтау Моңғолдар жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістерді карта бойынша талдау жасау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Моңғол империясының құрылуы тарихын айтады Моңғол шапқыншылығын атап, халыққа тигізген зардаптарын анықтап береді Моңғол шапқыншылығынан кейінгі этностар мен ұлыстарды карта бойынша талдайды |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Білім алушы: Тарихи оқиғалардың өзара байланысын табу арқылы түркі тілдес тайпалардың миграциясын түсінеді Түркі тілдес тайпаларды атап, картадан олардың аумақтық орналасуын көрсетеді Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер: Жасақ, Жоңғар, Барұңғар Талқылауға арналған сұрақтар: Моңғол империясын кім құрды? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар-ды дарыту |
«Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
География, тарих |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Карта,суреттер, үлестірме қағаздар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Ертедегі көшпенділер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурс-тар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі Сабақтың соңы |
Сәлемдесу, түгендеу. Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құру Үй тапсырмасын сұрау: «Эстафета» әдісі бойынша сұрақтары қойылады.
Біз нені еске түсірдік? Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдау Бүгінгі сабағымыз: «Қазақстан аумағына моңғолдардың шапқыншылығы және жаулап алғаннан кейінгі этникалық үдерістер»
Тапсырма: І топқа - Моңғол империясының құрылуы тарихын айту ІІ топқа - Моңғол шапқыншылығын атап, халыққа тигізген зардаптарын анықтау ІІІ топқа - Моңғол шапқыншылығынан кейінгі этностар мен ұлыстарды карта бойынша талдау
ІІ тапсырма: «Үшіншісі артық» әдісі арқылы сұрақтар ұсынамын Берілген тапсырмадан тақырыпқа қатысты емес сөзді табу қажет
ІІІ тапсырма: «Миға шабуыл» әдісі Бұл кезеңде 4 сөз беріледі. Сөздерге қарап, бос ұяшықты толтырады
Қ.Б. дұрыс жауаппен салыстыру, оқушылармен бірге талдау Мақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету, олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемдіктерін дамыту. Тақырып соңындағы тест жұмысын орындаймыз. Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады. Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды. Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру |
Оқулық, жұмыс дәптер, А4 қағазы, стикерлер, бағалау парақшалары, үлестірме қағаздар
Жұмыс дәптер, оқулық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау:
Қыпшақ этносы мен түркі тайпаларының Қазақстан тарихындағы маңызын анықта |
Деңгейлік тапсырмалар:
Барлығына: Қыпшақтар жайлы деректерді анықтайды
|
Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













