Ежелгі Қазақстан тарихы
|
Бөлім: |
5.2. Ежелгі көшпелілер өмірі |
|||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айтасова Қ |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
05 11 24 |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан аумағында темірдің игерілуі. Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адамдар өмірін қалай өзгертті? |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.4.2.2 металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Алғашқы адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы,еңбек құралдары мен қару-жарақтарындағы,қоғамдық құрылысындағы)анықтайды |
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Әділдік және жауапкершілік айы; |
|||||||||||||||||||||
|
Апта дәйексөзі: |
Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым! |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут 3 минут |
БЫМ Сынып оқушыларына пеш-көрікте
темір өндіру үдерісі туралы түрлі-түсті суретті көрсетіп, төменде
көрсетілген сұрақтар аясында сыныппен талқылау
ұйымдастырыңыз.
Оқушылардың болжамдарын тыңдап, сабақтың тақырыбы,оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут 10 минут 8 минут 10 минут |
М Оқушыларға ерте темір дәуіріндегі металл өндірісі туралы ықшамдалған мәтін ұсынып, зерттеу жұмысын жүргізуді ұйымдастырыңыз. Ж Оқушылар берілген мәтін негізінде темір мен қола дәуіріндегі ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында төмендегідей кестемен жұмыс жүргізеді. Мысалы,
ЖОқушылар бір-бірінің кестелерін алмастырып, толықтырулар енгізу арқылы талдау жасайды. Сондай-ақ, қола мен темір дәуіріндегі сабақтастықты анықтайды.
«Суретті жандандыр» деген тапсырма бойынша «Темір өндіру әдісі» туралы суреттерді ұсынып, әңгіме құрастыруды тапсырыңыз.
|
Дискрипторлары: темір мен қола дәуірінде адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы кем дегенде екі ұқсастықты анықтайды; темір дәуірінде адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы кем дегенде екі айырмашылықты анықтайды; темір дәуірінің қоғамдық құрылысының кем дегенде екі айырмашылығын анықтайды; Дискрипторлары: темір дәуірі туралы кіріспе жасайды; темір өндіру әдісін реттілігі бойынша түсіндіре алады; темір өндірудің адам үшін маңыздылығын сипаттайды; өз ойын қорытындылайды; кем дегенде 50 сөз болуы керек; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін
Жұмаханов, Т.Жұматаев Б. Ежелгі Қазақстан.Алматы: Аруна, 2011.-224б.- (Қазақстан балалар энциклопедиясы)
Суреттер
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
5 минут |
Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларды «Ойды аяқта» тапсырмасын беріңіз. Оқушы өз ойын кем дегенде 3 дәлел келтірулерін сұраңыз. Темір өндірісі адам өмірін өзгертті. Өйткені ... Темір өндірісі адам өмірін өзгертпеді. Өйткені . Үйге тапсырма Қазақстан аумағында темірдің игерілуі. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||
|
Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстан аумағында темірдің игерілуі.
Қазақстан аумағында темірдің игерілуі.
Ежелгі Қазақстан тарихы
|
Бөлім: |
5.2. Ежелгі көшпелілер өмірі |
|||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Айтасова Қ |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
05 11 24 |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстан аумағында темірдің игерілуі. Зерттеу сұрағы: Темір өндіру адамдар өмірін қалай өзгертті? |
|||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.4.2.2 металл өндірісі жетілуінің шаруашылық салаларына тигізген ықпалын түсіндіру |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Алғашқы адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы,еңбек құралдары мен қару-жарақтарындағы,қоғамдық құрылысындағы)анықтайды |
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Әділдік және жауапкершілік айы; |
|||||||||||||||||||||
|
Апта дәйексөзі: |
Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым! |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут 3 минут |
БЫМ Сынып оқушыларына пеш-көрікте
темір өндіру үдерісі туралы түрлі-түсті суретті көрсетіп, төменде
көрсетілген сұрақтар аясында сыныппен талқылау
ұйымдастырыңыз.
Оқушылардың болжамдарын тыңдап, сабақтың тақырыбы,оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырыңыз. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
мадақтау |
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут 10 минут 8 минут 10 минут |
М Оқушыларға ерте темір дәуіріндегі металл өндірісі туралы ықшамдалған мәтін ұсынып, зерттеу жұмысын жүргізуді ұйымдастырыңыз. Ж Оқушылар берілген мәтін негізінде темір мен қола дәуіріндегі ұқсастығы мен айырмашылығын анықтау мақсатында төмендегідей кестемен жұмыс жүргізеді. Мысалы,
ЖОқушылар бір-бірінің кестелерін алмастырып, толықтырулар енгізу арқылы талдау жасайды. Сондай-ақ, қола мен темір дәуіріндегі сабақтастықты анықтайды.
«Суретті жандандыр» деген тапсырма бойынша «Темір өндіру әдісі» туралы суреттерді ұсынып, әңгіме құрастыруды тапсырыңыз.
|
Дискрипторлары: темір мен қола дәуірінде адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы кем дегенде екі ұқсастықты анықтайды; темір дәуірінде адамдардың кәсібі мен шаруашылығындағы кем дегенде екі айырмашылықты анықтайды; темір дәуірінің қоғамдық құрылысының кем дегенде екі айырмашылығын анықтайды; Дискрипторлары: темір дәуірі туралы кіріспе жасайды; темір өндіру әдісін реттілігі бойынша түсіндіре алады; темір өндірудің адам үшін маңыздылығын сипаттайды; өз ойын қорытындылайды; кем дегенде 50 сөз болуы керек; |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Ақпараттық мәтін
Жұмаханов, Т.Жұматаев Б. Ежелгі Қазақстан.Алматы: Аруна, 2011.-224б.- (Қазақстан балалар энциклопедиясы)
Суреттер
|
||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2 минут
5 минут |
Сабақты қорытындылау Сабақты қорытындылау мақсатында оқушыларды «Ойды аяқта» тапсырмасын беріңіз. Оқушы өз ойын кем дегенде 3 дәлел келтірулерін сұраңыз. Темір өндірісі адам өмірін өзгертті. Өйткені ... Темір өндірісі адам өмірін өзгертпеді. Өйткені . Үйге тапсырма Қазақстан аумағында темірдің игерілуі. |
Сабақтың тақырыбын қорытындылау |
«Ең үздік жауап» |
Ақпараттық карточка
|
||||||||||||||||||
|
Оқушыларға сабақ соңында кестені толтыру ұсынылады.
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















