Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану; Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:

Айтасова Қ

Күні:

15 01 25

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.3.1.1 -Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану;

10.3.1.2 -Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

10.3.1.3 -Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану;

Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру;

Қазақстан территориясындағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау

Құндылықтар


Заң және тәртіп айы

Апта дәйексөз

Талап бар жерде тәртіп бар

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы











1 минут







3 минут

Тақтаға «мемлекет» сөзін шығарып, оқушылардың осы ұғымға қатысты пікірлерін тыңдаңыз. Содан соң қосымша сұрақтар ұсыныңыз: Мемлекеттің негізгі белгілері қандай? Қазіргі Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттер қашан пайда болды? Олардың тайпалық одақтардан айырмашылығы неде?

Содан соң жаңа сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарын, бағалау критерийлерін таныстырыңыз.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.





бүкіл сыныптық талқылау арқылы тақырыпқа шығады

ҚБ Мұғалім кері байланыс беріп отырады


Тақырып

тық суреттер




Сабақтың ортасы



5 минут













3 минут































7 минут



















7 минут













7 минут












Зерттеу және талдау

1-тапсырма.

Мәтінді оқып, көшпелілер мемлекеттерінің үлгілерін талда

Көшпелілер мемлекеттерінің үлгілері

Негізгі белгілері

Ерекшеліктері








ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

2-тапсырма. Ерте көшпелілер мемлекеттерінің құрылу себептерін талдап, қалыптасу тарихына қатысты негізгі фактілерді анықта.

  1. Сақтар

  2. Қаңлылар

  3. Үйсіндер

  4. Ғұндар

ЕБҚ оқушыға өзіне қажетті көмек деңгейіне қарай бірнеше карточка ұсыныңыз

Жеке жұмыс

Көшпелілердің мемлекеттік белгілерін кестені толтыру арқылы көрсетіңіз.

мемлекет

билік

саяси ұйымдар

1.






1.

1.



Қорытынды ой


ЕБҚ оқушыға тапсырманы орындау үлгісі, шешу тәсілін көрсету, пайымдау үлгісін ұсыныңыз

Бағалау критерийі: Қазақстандағы ерте көшпелілер мемлекеттерінің негізгі белгілерін анықтайды.

Дескрипторлар:

Көшпелілер мемлекеттерінің үш үлгісін атайды;

Мемлекет үлгілерінің кемінде екі белгісін көрсетеді;

Мемлекет үлгілерінің белгілері негізінде басты ерекшелігін түсіндіреді

Бағалау критерийі: Ерте көшпелілер мемлекеттерінің қалыптасуын талдайды.

Дескрипторлар:

Ерте көшпелілер мемлекеттерінің құрылуына әсер еткен кемінде үш факторды түсіндіреді;

Мемлекеттің құрылған уақытын айтады;

Картадан аумағын көрсетеді

Дескриптор

ерте ортағасырлық мемлекеттің ерекшелігін сипаттайды; - ерте ортағасырлық биліктің ерекшелігін сипаттайды; - ерте ортағасырлық саяси ұйымның ерекшелігін сипаттайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

«Ең үздік жауап»

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



Өзін-өзі бағалау


Сақтардыңқалыптасуы

http://e-history.kz/kz/contents/view/saktar__259

Үйсіндер
http://e-history.kz/kz/contents/view/257

Ғұндар

http://e-history.kz/kz/contents/view/gundar__504

Хронологиялық тарихы http://www.tarih-begalinka.kz/ru/history/ancient/history/

Сақтар туралы

https://www.youtube.com/watch?v=

Үйсіндер тарихы https://www.youtube.com/watch?v=WOSlWwjeJmU

Сабақтың соңы

4 минут



6 минут



2 минут


Сабақты қорытындылау

Тақырып толық ашылды, түсіндім

Сұрағым бар

Түсінбедім




Үйге тапсырма

Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы

Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды


Оқушылар тақырыпты

қорытындылау

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


«Ең үздік жауап»

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды

Ақпараттық карточка






А4, конспект











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
162
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі