Тыңдалым
алды.
«Полиглот» әдісі арқылы сөздік жұмысын
жүргізу.
Лексикалық
минимум: барыс, қабан,аяқтан шалу,
ептілік, төзімділік, мүйізтұмсық, жыртқыш, ырылдау, алдау, борсық,
арқар.
Дескриптор:
- жаңа сөздермен жұмыс
жасайды.
- түсінбеген
сөздердің мағынасын сөздіктен
қарайды.
-жаңа сөздер мен тірек сөздердің
аудармасын табады, үш тілде
айтады.
- сөз тіркестерін
құрастырады.
Тыңдалым.
1-тапсырма.«Кинометафора» әдісі
арқылы
фильммәтіні
тыңдалады.
Дескриптор:
Саралау.
Талантты, дарынды
оқушылар :
«Аңдар патшасы»
тақырыбына шағын мәтін
құрастыр.
Қабілеті әртүрлі
оқушыларғакөпірше ретінде:
Аю, барыс,
қасқыр, қоян аңдарына мінездеме
жаз.
Арнайы
қажеттілігі бар оқушыларға көпірше
ретінде ертегінің
мәтіні беріледі.
Көп нүктенің орнына мәтін
ішінен сөйлемдер қатарын толықтырып
жазыңдар.
Қалыптастырушы
бағалау.
«Мадақтау
сэндвич»әдісі арқылы оқушылардың
білімін бағалау.
-
Позитивті коментарий, не
ұнады?
-
Сындарлы сын, не нәрсені
жақсарту керек?
-
Келешекке (маған ұнады, бірақ
келесі жолы) психологиялық жаттығулар мен жадыны дамытуға арналған
жаттығулар жиынтығын бағалағанда
қолданамын.
Тыңдалымнан
кейін.
Топтық
тапсырма.«Стикердегі
диалог» әдісі.
Берілген мәтінді балалар оқып
алады.
(Топ мүшелері
сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар
жазылған қағаздарға іледі, кейін пікірлерін
қорғайды.
Дескриптор:
Қалыптастырушы
бағалау.
«Бұрыштар»
тәсілі:
Мұғалім оқушыларға сұрақ
ұсынады және мүмкін төрт жауабын сыныптың төрт бұрышына
орналастырады. Оқушылар өзіне дұрыс деген жауаптың қасына барып
тұрады, таңдаған жауаптарын топтық жұмыста тұжырымдайды және
өздерінің көз қарастарын
дәлелдейді.
Жазылым.
10-тапсырма. Берілген сөздерді пайдаланып,
сын есімдерді қатыстырып, мәтін
құра.
Берілген
сөздер: қазақша күрес, жан-жануарлар
жарысы, ептілік, төзімділік, дайындалды, көп жаттықты, жеңімпаз,
күресу, аяқтан шалу, барыс, аю, қоян, қасқыр, борсық,
арқар.
Дескриптор:
- Сөздерді
пайдаланып, 4 сөйлемнен тұратын мәтін құрап
жазады;
- сын есім сөздерді
тауып, астын сызады.
Саралау.
Талантты, дарынды
оқушылар:
Сын есімді зат есіммен
байланыстырып, 5-6 сөйлем құрастырып
жаз.
Қабілеті әртүрлі
оқушыларғакөпірше ретінде: Досыңды сын есіммен
байланыстырып сипаттап жаз.
Мысалы:
Бойы......, шашы.....,
көзі....,мінезі.....
.
Арнайы
қажеттілігі бар оқушыларғакөпірше ретінде:түрін,
түсін білдіретін сөздерді қатыстырып
3-4 сөйлем құрап жаз.
Қалыптастырушы
бағалау.
Жұпта өзара
бірін-бірі критерийлер арқылы
бағалауы.
|