Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты тақырыбында сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Білім беру ұйымының атауы

Әл-Фараби атындағы №201 мектеп-лицей

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақстан Республикасының этносаралық қатынастар саласындағы саясаты

Педагогтің аты-жөні:

Айғалиев Е.

Күні:

26.11.2024ж

Сынып: 11 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

11.2.2.1 көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау үшін "көші-қон", "эмиграция", "иммиграция", "репатриант", "диаспора", "ирридента" ұғымдарын пайдалану;
11.2.2.2 Қазақстандық заңнаманың және мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіру

Сабақтың мақсаты

Көші-қон саясатының ерекшеліктерін анықтау;

Мемлекеттік бағдарламалардың негізінде көші-қон саясатының негізгі бағыттары мен басымдықтарын түсіндіру

Құндылықтарды дарыту

Тәуелсіздік және отаншылдық (6-тапсырма)

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру


5 минут


Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу. Сыныпқа жағымды ахуал орнату.

  1. Берілген суреттерден не аңғаруға болады?

  2. Суреттерден қандай байланысты аңғарасыңдар?

  3. «Көші-қон» дегенді қалай түсінесіңдер?
    4.Қазақстанның көші-қон саясаты туралы не білесіңдер?


Сабақ тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстырамын.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

Суреттер

Жаңа білім

15 минут









3 минут












3 минут






3 минут





3 минут










3 минут












5 минут

Мәтінмен жұмыс
1)Тәуелсіз Қазақстандағы көші-қон саясатының ерекшеліктері
2)Көші-қон үрдістерінің негізгі кезеңдері
3)Ішкі көші-қон ерекшеліктері
4)Шетелдегі қазақтардың туған Отанына қайта оралуы
5)Дүниежүзі қазақтарының құрылтайы
6)Қазақстандағы қазіргі этнодемографиялық жағдай

1-тапсырма.Термин сөздер

1

Диаспора

3

өздерінің ежелгі атамекенінде өз дәстүрлерін сақтап өмір сүріп отырған біртұтас халықтың бір бөлігін айтады.

2

Репатриант

4

(латынша іm-mіgrare – көшіп келу) – қоныстанушылық, келімсектік, бір мемлекет азаматтарының екінші бір мемлекетке тұрақты немесе уақытша тұру үшін көшіп келуі.

3

Ирредента

1

адамдардың едәуір бөлігі өз елінен немесе этникалық аумағынан тыс жерлерге қоныс аудару

4

Иммиграция

2

атамекеніне оралушы,оралман,қандас. Туған жеріне оралып төлқұжатын алғанша "оралман" болады.

5

Эмиграция

5

(лат.  елден кету) – өз еліңдегі тұрғылықты мекенін бөтен елдегі тұрғылықты жерге айырбастау. Өз елінен алыстап кететін адам.


2-тапсырма. Кесте толтыру

ҚР көші-қон саясатының негізгі бағыттары:







3-тапсырма.Көші-қон үдерісінің негізгі кезеңдері:
1-кезең

2-кезең

4-тапсырма. «Иә\жоқ» кестесі

Ақпарат

Иә

Жоқ

Түсіндіріңіз

1991-2003 жылдары халықтың саны күрт азайды

+



2011 жылы республика тұрғындарының саны 1991 жылғы көрсеткішке жақындады

+



Тұрғындар санының күрт төмендеуі қазақтардың еуропаға кетуінен болды


+

Өзге ұлт өкілдерінің

Бүгінде республика тұрғындарының қатарында әйелдер саны ерлерден басым көрсеткіште

+



Ауыл жастары халқының саны 1 млн асқан Жезқазған, Қызылорда, Семей қалаларына кетуде


+

Нұр-Сұлтан, Алматы, Шымкент қалаларына кетуде


5Прямая со стрелкой 4 -тапсырма.


Овал 1

Қазақтар тұрып жатқан өзге елдер



Прямая со стрелкой 8 Прямая со стрелкой 11




Прямая со стрелкой 9 Прямая со стрелкой 12



Прямая со стрелкой 10


6-тапсырма. Кесте толтыру

Бағдарламалар

Бекітілген жылы

Мақсаты

«Нұрлы көш» бағдарламасы

2008 жыл


«Серпін» бағдарламасы

2014 жыл



Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Түсінген ойларын айтады






Дескриптор:
Жаңа сөздер мен анықтамасын сәйкестендіреді







Дескриптор:

- ҚР көші-қон саясатының негізгі бағыттарын анықтайды.

Дескриптор:
-
Көші-қон үдерісінің 1-кезеңін анықтайды;
- Көші-қон үдерісінің 2-кезеңін анықтайды.

Дескриптор:
-
Берілген ақпараттың ақиқан немесе жалған екенін анықтайды




Дескриптор:
-Қазақтардың көп бөлігі тұрып жатқан өзге елдерді анықтайды


Дескриптор:
-
«Нұрлы көш» бағдарламасының бекітілген жылын анықтайды;

- «Серпін» бағдарламасының бекітілген жылын анықтайды;

- «Нұрлы көш» бағдарламасының мақсатын анықтайды;

- «Серпін» бағдарламасының мақсатын анықтайды.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



5 балл











3 балл





2 балл





5 балл















6 балл









2 балл

Биекенов К., Садырова М. Әлеуметтанудың түсіндірме сөздігі. — Алматы: Сөздік-Словарь, 2007. — 344 бет.






Бекіту

5 минут

Сабақты қорытындылау

Сабақты қортындылау мақсатында оқушыларға төмендегі сұрақ қойылады.

Көші-қон саясатын жүргізуде біздің ел үшін қандай жақсы жақтары бар

Сыртағы қандастарымызда қайтару ел үшін қандай ұтымды жақтары бар.

Үйге тапсырма Қазақстан Республикасының көші-қон саясаты

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка

Кері байланыс

«Үш жағымды сәт» стратегиясы. Оқушыларға сабақтың барысында орын алған үш жағымды сәтті, яғни, тапсырманы орындауда болған үш жағдайды және келесі сабақта олардың жұмыстарын жақсарта түсуге керек болатын бір әрекетті атау ұсынылады.


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2024
346
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі