Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты:
|
9.3.1.6 Қазақстанның тәуелсіздік жолындағы алғашқы
қадамдарын анықтап, қорытындылау;
9.3.1.7 өткен
оқиғалармен сабақтастықты орнатып, Қазақстан тәуелсіздігінің
жариялануының тарихи маңызын
түсіндіру
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу.
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастырып, сабаққа зейінін
шоғырландыру.
Оқушыларды түстер
арқылы топқа бөлемін.
“Жылдар
сөйлейді”әдісі бойынша«Quizlet»
платформасы арқылы карточкалық сұрақтармен үй тапсырмасы
сұралады.
Бейне сюжет
көрсетіліп,«Миға
шабуыл» әдісі арқылы сабақтың
тақырыбын ашу.
-1991 жылы 16
желтоқсанда Қазақстанда қандай оқиға
болды?
-«Тәуелсіздік» нені
білдіреді?
сұрағы арқылы сабақ
тақырыбын өзектендіру.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
|
ҚБ
«Мадақтау»
|
Тақырып
тық суреттер,
презентация,
интербелсен-ді тақта.
Бейнематериал:
https://www.youtube.com/watch?v=CxiDmT5jtFM
|
Жаңа
білім
|
Мәтімен жұмыс
-
тапсырма. Топтық
жұмыс
«Қазақстан
Республикасының тәуелсіздік туралы» Конституциялық Заңының мазмұны
жазылған құжатты «Анықтаңыз,табыңыз,
дәлелдеңіз» әдісі арқылы
талқылап,кесте толтыру.
Тарауы
|
Тақырыбы
|
Баптар
|
Қысқаша сипаттамасы
|
|
|
|
|
1-топ:«ҚР-ның тәуелсіздік
туралы» Конституциялық Заңының 1-2
тараулары:;
2-топ«ҚР-ның тәуелсіздік туралы» Конституциялық Заңының 3-4
тараулары:;
3-топ:«ҚР-ның тәуелсіздік туралы» Конституциялық Заңының
5-6 тараулары:;
-
тапсырма. Жұптық
жұмыс
“Екі түрлі күнделік
әдісі”
Оқушылар «Қазақ КСР-ның Мемлекеттік егемендігі туралы
Декларация»,«Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Тәуелсіздік
туралы Конституциялық Заңын» оқып,жұпта талдап,құжаттардың
айырмашылықтарын анықтаңыз.
«Қазақ КСР-ның Мемлекеттік егемендігі туралы
Декларация»
|
«ҚР-ның Мемлекеттік Тәуелсіздік туралы Конституциялық
Заңы
|
|
|
-
тапсырма. Жеке жұмыс
Қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы
«BilimLand» платформасы
арқылы сұрақтарға жауап беріп,тапсырмаларды
орындаңыз.
|
Дескриптор:
«Қазақстан Республикасының тәуелсіздік туралы»
Конституциялық Заңының мазмұны жазылған ,құжатты талқылап,кесте
толтырады.
Дескриптор:
«Қазақ КСР-ның Мемлекеттік егемендігі туралы
Декларация»,«ҚР-ның Мемлекеттік Тәуелсіздік туралы Конституциялық
Заңын» талдап,құжаттардың айырмашылықтарын
анықтайды.
Дескрипторы:
«BilimLand» платформасы
арқылы сұрақтарға жауап
беріп,тапсырма
лар
орындайды
|
ҚБ
«Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі
бағалау
ҚБ Мұғалім оқушылар
жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Өзін-өзі бағалау
|
http://egov.kz/wps/wcm/connect/5b276
Қазақстан
Республикасының мемлекеттiк тәуелсiздiгi туралы
заңы
Қ.Өскембаев.. З.Сақтағанова.,
Ғ.Мұхтарұлы
Қазақстан тарихы оқулығы 8-9
сынып.
2-бөлім
«BilimLand»
платформасы
|
Бекіту
|
Сабақты қорытындылау
«Додекаэдр» әдісімен сабақты
қорытындылаймын.
Үйге тапсырма беру
36.Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің
жариялануы
«Еліме тәуелсіздік берген Заң» тақырыбында хабарлама
дайындау.
|
«Додекаэдр» шарын бір-біріне ұсыну арқылы көрсетілген
сұрақтарға жауап береді.
|
«Ең үздік жауап»
|
«Додекаэдр» шары
|
Кері байланыс
|
“Үш өлшем” әдісі арқылы
сыныптан кері байланыс аламын.
|
Оқушылар сабақта алған әсерін стикерге жазып, қапшықтардың
біріне салады.
|
Оқушылар бағалау критерийле-рімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
|