Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

Тақырып бойынша 29 материал табылды

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру
Материалдың қысқаша нұсқасы

8 сынып ІІІ оқу тоқсанына Қазақстан тарихынан

Қысқа мерзімді жоспар.

Бөлім:

Қазақстантоталитарлықжүйекезеңінде

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама-қайшылығы неде? 1-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

Сабақтың мақсаты

Қазақстанда индустрияландыру нәтижесінде орын алған өзгерістерді анықтайды.

Индустрияландыру саясатының салдарын талдайды.

Құндылықтар


Ұлттық мүдде:Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу;

Талап: Сыни және креативті ;

Ар-ұят: Академиялық адалдық қағидасын қолдау;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


1.Ұйымдастыру:

Оқушылармен сәлесдесіп,тақырып мазмұны бойынша аралас топқа бөлу.Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын құру.

2. БЫМ«Миға шабуыл»

Оқушылардың назарларына тақырыптық бейне материалды ұсынып,төмендегі сұрақтар беріледі:

1.Бейне материал қандай тарихи оқиғаларды бейнелейді?

2.Сталиндік индустрияландыру қалай жүзеге асырылды?

3.Индустрияландырудың бастамасы неден бастау алды?

Оқушылардың сұрақтар бойынша жауаптары тыңдалып,сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты,тарихи концептісі таныстырылады.Зерттеу сұрағына назар аудартады.

1.Сынып оқушылары тақырып мазмұны бойынша аралас топқа бөлінеді.

ЕББҚ білім алушыға сынып бөлмесінде күн сәулесінің тікелей түсуін болдырмау үшін сыныпта табиғи жарық аймағына отырғызу.Сынып бөлмесі ішіндегі шу мен сыртқы визуалды қоздырғыштарды азайту

2.Оқушылар бейне материал бойынша ұсынылған сұрақтарға жауап беріп,өзара талқылау жүргізеді.

1.Сынып оқушыларына мұғалімнің керй байланысы

2. ҚБ «Бағдаршам»


Мұғалімнің кері байланысы.


1.қиынды қағаздар


2.Сілтемеда тақырыптық бейне материал

https://www.youtube.com/watch?v=VCboftNNt6w


Жаңа білім





Зерттеу мен талдау.

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустрияландыру саясатыныңқарама-қайшылығы неде?

3.«Ойлан,жұптыс,бөліс»-топтық жұмыс. (Қосымша №1,2,3)

Оқушыларға тақырып бойынша мәтін ұсынылады,мәтіннен және бейне материалдан алған ақпараттар бойынша топтарға өзара оқыту жүргізу ұсынылады.

1.Мәтіннің мағынасын негізгі сөйлемдерді атау;

2.Мәтіннен кем дегенде 10 түйінді сөздерді атау;

3.Мәтін бойынша 5 жіңішке және 5 жуан сұрақтар құрастыру.

4.Топтар мәтін бойынша өзара сұрақтарға жауап беру.

1-топ:Қазақстандағы социалистік индустрияландырудың мәні мен ерекшеліктері

2-топ:Табиғи ресурстарды зерттеу және оларды белсенді игеруі.

3-топ:Түркісіб құрылысы

ЕББҚ білім алушыға мәтіндер мен дереккөздерді үлкейтіп ұсынып,қолдау жасау

Саралау тапсырмасы: жеке қолдауды қажет ететін оқушыларға тақырып мазмұнын қамтуына бағытталған нақты оқу деректерін қолдана отырып,жеңілден күрделіге қарай төмендегі сұрақтар ұсынылады: (Қосымша №4)

«Қазақстан 20-жылдардың аяғы мен 30 жылдары, өте қысқа мерзімде  аграрлы елден индустриялы елге айналды. Большевиктер өлкені  индустрияландыруды өте жоғарғы қарқынмен жүргізді. Мысалы: Одақ көлемінде мұнай өндіру 1926-1940 жж. 3 есе көбейсе,  Қазақстанда - 5,9 есе көбейді; көмір өндіру Одақ бойынша  5,7 есе артса, Қазақстанда ол 77,4 есеге артқан; электр қуатын өндіру Одақ көлемінде 23,7 есе артса, Қазақстанда–486 есе артқан, яғни одақтық көлемнен 20 еседен артық болған; темір жолдар салу Одақ бойынша 1,4 есеге, ал Қазақстанда –3,1 есеге артқан»

Мәтін бойынша сұрақтар:

  1. Қазақстан 20-жылдардың аяғы мен 30 жылдары, өте қысқа мерзімде  индустрияландыру бағыты қандай болды?

  2. Одақ көлемінде қаншалықты өнім өндіру ісі қаншалықты тиімді жүргізілді?

4.Тақырыптық кесте-жұптық жұмыс

Жұп оқушыларына қосымша дереккөздерді ұсына отырып,Қазақстандағы индустрияландырудың себептері мен салдарын анықтауға тақырыптық кестемен жұмыс беріледі.

Қазақстандағы индустриялан

дыру саясаты

Себептері

1.

2.

Салдары

1.

2.

ЕББҚ білім алушыға кестедегі Қазақстандағы индустрияландыру саясатының себептерін анықтауға арналған кестенің белгілі бір бөлігі толтыру ұсынылады.

5. Жеке жұмыс

Қосымша дереккөздерін қолданып,Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтап,негіз салалары бойынша талдаңыз.

Қазақстандағы индустрияландырудың


Жетістіктері+

Кемшіліктері+

Саяси



Экономикалық



Әлеуметтік



Мәдени



Қорытынды;


ЕББҚ білім алушыға кесте толтыруда уақыт шектемей,тапсырманы орындауға қолдау жасау

3. Оқушылар тақырып бойынша мәтіннен және бейне материалдан алған білімдері бойынша өзара оқыту жүргізеді.

Саралау:жеке қолдауды қажет ететін оқушыларға тақырып мазмұнын қамтуына бағытталған нақты оқу деректерін қолдана отырып,жеңілден күрделіге қарай сұрақтарға жауап береді.











4. Жұптар қосымша дереккөздерді қолдана отырып,Қазақстандағы индустрияландырудың себептері мен салдарын анықтайды.


ЕББҚ білім алушы жұбынан қолдау жасалады.

Саралау:қарқыны жоғары жеке қолдауды қажет ететін оқушыларға қажет болған жағдайда қосымша сұрақтарға жауап береді








5.Оқушылар қосымша дереккөздерін қолданып,Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін анықтап,негіз салалары бойынша талдайды;


3.ҚБ «Екі жұлдыз,бір ұсыныс»-өзара бағалау



Мұғалімнің кері байланыс


4. «Көршіңді бағала»-өзара бағалау




Мұғалімнің кері байланысы




5.Тапсырма дескриптор арқылы бағаланады

Дескрипторлар:

1.индустрияландырудың саяси жағынан жетістіктерін анықтайды;

2.индустрияландырудың саяси жағынан кемшіліктерін анықтайды;

3.индустрияландырудың экономикалық жағынан жетістіктерін анықтайды;

4.индустрияландырудың экономикалық жағынан кемшіліктерін анықтайды;

5.индустрияландырудың әлеуметтік жағынан жетістіктерін анықтайды;

6.индустрияландырудың әлеуметтік жағынан кемшіліктерін анықтайды;

7.индустрияландырудың мәдени жағынан жетістіктерін анықтайды;

8.индустрияландырудың мәдени жағынан кемшіліктерін анықтайды;

қорытынды жазады;

3.Қосымша №1

Дерек көзі:

https://e-history.kz/kz/history-of-kazakhstan/show/9013

Қосымша №2

сілтемеде тақырыптық суреттер:

https://e-history.kz/kz/news/show/251

Қосымша №3

https://e-history.kz/kz/history-of-kazakhstan/show/9013

Қосымша №4

https://e-history.kz/kz/history-of-kazakhstan/show/9013





4.Қосымша №4

Дерек көзі:

https://e-history.kz/kz/news/show/251

Тақырыптық кесте








5.Тақырыптық кесте


Бекіту



6.Сабақты бекіту

«Мене сұрақ-сізден жауап»

Оқушыларға қорытынды бөлімінде бекіту сұрақраты ұсынылады

1.Индустрияландыруды жүзеге асыруда қаражаттты іздестіруде қандай көздер тартылды?

2.Түркісіб теміржолының тарихи маңызы бар ма?

3.Қазақстанда индустрияландыру үшін қандай ерекшеліктер тән?

ЕББҚ білім алушыға сұрақтар арнайы карточкалармен ұсынылады.

7.Рефлексия

Хат жазу. Стикерлерге:

Мен таныстым...

Мен түсіндім:

Маған қиын болды:

8.Үйге тапсырма

1-тапсырма

Қазақстандағы индусрияландыру қазақ халқының дәстұрлі шаруашылы,ына қалай әсер етті?Ой түйін

2-тапсырма

Қосымша дереккөздерден алынған мәліметтерде және өз білімдерін қолдана отырып, SWOT стратегиясы бойынша Қазақстанда индустрияландырудың Қазақстан этностарының өзара мәдени әчеріне талдау жасайды.

3-тапсырма

Түркісіб құрылысының тарихын сипаттап,эссе жазу

ЕББҚ оқушыға сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасалады.

6. Оқушылар бекіту сұрақтарына жауап беріп,өз пікірлерін ұсынады






7.тақырыптан қандай ақпаратпен танысқанын,қандай ақпараттар алғанын,қандай қиындықтар туындағанын стикерлерге жазып,кері байланыс жасайды..


8.Оқушылар өз таңдаулары бойынша тапсырма орындайды.



6. Мұғалімнің кері байланысы








7. Мұғалімнің кері байланысы







8. ҚБ «Мадақтау»


6.үлестірмелі қағаздар








7. стикерлер








8.таратпа материалдар


Кері байланыс

«Тик-ток» әдісі Кері байланыс.

Нені білдім, нені үйрендім?

Нені толық түсінбедім?

Нені білгім келеді?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2025
144
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі