Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру ,3-ші сабақ

Тақырып бойынша 26 материал табылды

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру ,3-ші сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

Қазақстантоталитарлықжүйекезеңінде

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама-қайшылығы неде? 3-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

Сабақтың мақсаты

Қазақстандағы индустрияландырудың жүру барысы мен ерекшеліктерін анықтап, нәтижесін талдайды

Құндылықтар


Ұлттық мүдде: Ұлттық мұраға ұқыпты қарау;

Талап: Білуге,жаңаны тануға құштар болу;

Ар-ұят:Сөзіне берік,ісіне адал болу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Үй тапсырмасын тексеру

«Ақиқат және жалған»


Тапсырма


А/Ж

1925-1933жж. Ф.И.Голощекин Қазақстанда билік етті


Ф.И.Голощекин «Кіші Қазан» идеясын насихаттады


И.В.Сталин: «Голощекиннің ұсынысы «бірден- бір дұрыс емес» саясат»,- деп мәлімдеді


«Кіші Қазан» саясатына қарсы шыққан Қазақстанның қоғам қайраткерлері: С.Сәдуақасов және Ж.Мыңбаев


Қазақстандағы индустрияландыру тұстас келді: КСРО халық шаруашылығын дамытудың II бесжылдығымен тұспа-тұс келді


Н.С.Курнаков Орал- Ембі мұнайлы ауданын зерттеді


Т.Қазыбеков қатардағы жұмысшыдан, Түрксіб темір жолының бастығына дейін көтерілді


. 1939 жылы қалаларда тұрған қазақтардың саны 375 мың болды


Қазақстан мырыш, мыс, қорғасыны шикізат күйінде Уралға, Сібірге жіберіліп, сол жерлерден дайын өнім болып шығарылды


«Қазақстан отар болып келді, отар болып қалды» деп айтқан қайраткер: С.Сәдуақасов


Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаты пысықталады. Бағалау критерийлері нақтыланады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Төмендегі «Ақиқат және жалған»тапсырмасы бойынша өткен материал тексеріледі



Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушыға өзіне қажетті көмек деңгейіне қарай бірнеше карточка ұсыныңыз


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады









ҚБ Мадақ

тау

Таратпа суреттер




Ақиқат немесе жалған кестесі


Тақырып

тық суреттер

Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІV том. – А: Атамұра,



Жаңа білім




Зерттеу және талдау

Зерттеу сұрағын ұсыну:

Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама –кайшылығы неде?

1-тапсырма. Картамен жұмыс.

Картадан индустрияландыруға дейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарын және Ресей мен Қазақстандағы салынған өнеркәсіп мөлшерін түсіндіре отырып, көрсетеді. Тапсырма орындалып болғаннан кейін жұптар бір-бірін бағалайды.




Индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстанның өндіріс орындары мен теміржол магистралын картадан көрсетеді және Ресей мен Қазақстанның индустрияландыру деңгейін анықтайды;

ЕБҚ оқушыға тапсырманы орындау үлгісі, шешу тәсілін көрсету, пайымдау үлгісін ұсыныңыз

2-тапсырма. Оқулықпен немесе мәтінмен жұмыс.

SWOT талдау –кестесі

Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері;

Индустрияландыру кемшіліктері;

Индустрияландырудың мүмкіндіктері мен қауіп-қатерлері

Индустрияландырудың процесінің жетістіктері мен кемшілігін талдайды;

Интерпретация.

ЕБҚ оқушыға суреттер/иллюстрация, қысқаша жазба, схема ұсыныңыз

3-тапсырма. «ПТМС формуласы»

Позиция(мен солай санаймын, индустрияландыру Қазақстанныңэкономикасының дамуынаықпал етті)

Түсіндіру(....себебі, жаңа өндіріс орындары, темір жол магистралы салынып, жұмысшы табы қалыптасты)

Мысал (мен мұны мынадай мысал арқылы дәлелдей аламын....)

Салдар(айтылған мәселе бойынша мынандай қорытынды жасаймын....)

Индустрияландыру нәтижесіне баға береді

ЕБҚ оқушыға сөздерді түсіндіру, тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп ұсыныңыз


Оқушылар үлестірілген контур картаға индустрияландыруға дейінгі, кейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарын, темір жол магистралынжәне индустрияландыру кезіндегі Ресей мен Қазақстанның салынған өнеркәсіп көлеміндегі айырмашылықты контур картадан белгілейді

Дескрипторы:

-Индустрияландыруға дейінгі,кейінгі Қазақстандағы өндіріс орындарының кемінде 3-уін контур картада белгілейді;

-Түркісіб теміржол магистралының жолын көрсетеді;

-Ресей мен Қазақстан өндіріс орындарының көлеміндегі айырмашылықты көрсетеді.

Дескрипторы:

Тапсырмаға сәйкес индустрияландырудың кем дегенде 3 жетістіктерін талдайды. Тарихи тұлғалар мен нысандар атауларын дұрыс атайды, ұғымдар мен сөз тіркестердің сауатты қолданып, жүйелі ойды бере алады;

-Тарихи кезеңдегі басты тарихи процестерді талдайды, кем дегенде 3 дәлелді фактілер арқылы дәлелдейді

Дескрипторы:

-Жауап құрылымын сауатты құра алады;

-Дәйекпен дәлелдеп, тұжырымдайды

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады




«Ең үздік жауап»













ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады








Өзін-өзі бағалау



Б. Ғ. Аяған, Х. М. Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет, 2010

Бас ред. М.Х.Асылбеков, Қ.С.Алдажұманов, К.М.Байпақов. Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІV том. – А: Атамұра,



http://history.voxpopuli.kz/post/1313/kak-stroilas-zheleznaya-doroga темір жол салу туралы деректер, фото суреттер

Атлас, кескін карта

Таратпа-мәтіндер

SWOT талдау –кестесі

ПТМС тапсырма парақшасы

Бекіту





Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

«Индустрияландырудың қарама-қайшылығы»

«Индустрияландыру Қазақстанды қалай өзгертті?»


Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Не білдім?

Не көрдім?

Не түсіндім?

Нені жетілдіруім керек?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2025
172
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі