Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру , 2-ші сабақ

Тақырып бойынша 24 материал табылды

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру , 2-ші сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім:

Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 8

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы 1920-1930 жылдардағы индустрияландыру

Зерттеу сұрағы: Қазақстандағы индустрияландыру саясатының қарама-қайшылығы неде?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.4.2.1 Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері мен кемшіліктерін талдау

Сабақтың мақсаты

Қазақстандағы индустрияландырудың жүру барысы мен ерекшеліктерін анықтап, нәтижесін талдайды

Құндылықтар


Ұлттық мүдде: Қазақстанның оңтайлы имиджін қалыптастыруға үлес қосу;

Талап: Жеке және командамен жұмыс істей білу;

Ар-ұят: Адал еңбекті құрметтеу; Достарына,сыныптастарына,отбасы мүшелеріне қамқор болу,мейрімділік таныту;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Ұйымдастыру кезеңі;

Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Смайлик арқылы психологиялық ахуал орнату. Оқушылар сандар арқылы 2 топқа бөлінеді

«Сәтті дөңгелек» әдісі арқылы оқушылардың назарына тақырыпқа қатысты суреттері ұсынылады. Келесі сұрақтар төңірегінде сұрақтарға жауап береді:

1.Суретте не бейнеленген?

2.Бұл қай кезеңді сипаттайды?

3.Қандай қорытынды шығара аласыз?

4.Қазақстанды ол кезде кім басқарды?

Оқушылардың жауаптары арқылы сабақтың тақырыбына шығу.

Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және бағалау

критерийлерімен таныстыру.

Оқушылар өткен тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді

.






Берілген бейнесуретке қатысты қойылған сұрақтарға өз жуаптарын беріп,өз ойларын ортаға салады.




Мұғалімнің кері байланысы







ҚБ:

«Мадақтау»


Таратпа материалдар





Қосымша №1

https://yandex.kz/images/search?pos=0&from=tabbar&img_url=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginal

сілтемедегі «Тоғыз жолдың торабы» Түрксіб темір жолы суреті

Жаңа білім




«Қазақстандағы индустрияландыру» тақырыбына байланысты бейнебаян көрсетеді. Мұғалім көрсетілген бейнебаян бойынша оқушыларға

«Ойлан!» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беруді ұсынады.

-Қазақстандағы индустрияландырудың қарама-қайшылығы туралы не білесіз?

-Қандай дәлелдер келтіре аласың?Жауап іздейік!

Топтық жұмысОйлан,жұптыс,бөліс» әдісі. Топтар мәтінді оқиды.постер бойынша қорғайды

1-топ:Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктері индустрияландыру жылдары салынған кәсіпорындарды атап, кескін картаға түсіреді

2-топ:Қазақстандағы индустрияландыруды SWOT талдау арқылы анықтайды

3-топ:Индустрияландыру жылдарындағы кездескен кемшіліктерді анықтау;

4-топ:Қазақстандағы индустрияландырудың қорытындылары

Элективті тест

Тұжырым

А

В

С






















Жеке жұмыс. «Анықта» әдісі арқылы кесте толтырады.

Қазақстандағы индустрияландырудың кемінде жетістіктері мен кемшіліктеріне талдау жасайды;

Қазақстандағы индустрияландыру

жетістіктері «+»

Кемшілік

тері «-»




Оқушылар бейнебаян көреді, бейнебаян бойынша берілген сұрақтарға жауап береді, оқушылар бір-бірінің жауаптарын тыңдап, толықтырады.

Дескриптор:

Қазақстандағы индустрияландырудың жетістіктеріді атайды;

Кәсіпорындарды картадан түсіреді;

Индустрияландырудың мықты жақтарын жазады;

Индустрияландырудың мүмкіндіктерін анықтайды;

Индустрияландырудың әлсіз жақтарын жазады;

Индустрияландыру жылдарындағы кездескен кемшіліктерді анықтау;

Дескриптор:

Қазақстандағы индустрияландырудың 1 ші жетістіктерін жазады;-1 балл

Қазақстандағы индустрияландырудың 2 ші жетістіктерін жазады;-1 балл

Қазақстандағы индустрияландырудың 3 ші жетістіктерін жазады;-1 балл

Қазақстандағы индустрияландырудың 4 ші жетістіктерін жазады;-1 балл

Қазақстандағы индустрияландырудың 1-ші кемшіліктерін анықтайды;-1 балл;

Қазақстандағы индустрияландырудың 2-ші кемшіліктерін анықтайды;-1 балл;

Қазақстандағы индустрияландырудың 3-ші кемшіліктерін анықтайды;-1 балл;

Қазақстандағы индустрияландырудың 4-ші кемшіліктерін анықтайды;-1 балл;

Қорытынды жазады-2 балл


ҚБ:

«Ең үздік жауап»









ҚБ:

«Бармақпен»









«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.


Мұғалімнің кері байланыс арқылы кері байланыс жүреді.

Жұптар бірін-бірі бағалайды.







«Өзін-өзі бағалау»

Тақырыптық бейнеролик

https://www.youtube.com/watch?v=VCboftNNt6w

Жалпы білім беретін мектептің 9(8) сыныбына арналған оқулық

Қазақстан тарихы (ХХ ғасырдың басынан Екінші дүниежүзілік соғыс аяқталғанға дейін)

Авторлары:

Кабульдинов З., Шаймерденова М., Куркеев Е.

Алматы «Атамұра»,2019

87-96 беттер






Тақырыптық кесте


ҚБ парағы

Бекіту





Кері байланыс

«Тик-ток». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

Нені білдім, нені үйрендім?

Нені толық түсінбедім?

Нені білгім келеді?

Оқушы тақырып бойынша не ұнағанын, не қиын болғанын, не түсініксіз болғанын жазады.


Оқушылар бағалау жүйесі арқылы өз бағаларымен танысады.

Презентация



А4

Кері байланыс

-Мен барлығын түсіндім, тапсырмаларды ..... .... орындадым

-Мен орташа түсіндім,тапсырмаларды орындауда ......... қиналдым

-Ешнәрсе түсінбедім,тапсырмаларды орындауда ... қиналдым


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.02.2025
196
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі