|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8. Биотехнология жаңалық тары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» |
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы биотехнология |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу; 9.5.1.2 жазба жұмыстарында (шарттыбағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізеді; жазба жұмыстарында (шарттыбағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыра алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: 1.Амандасу! 2.Сыныпты түгендеу! Психологиялықахуалқалыптаст ыру Тренинг «Жүректен жүрекке» Мақсаты: тілек айту арқылы бір- бірінің көңіл күйлерін көтеру. Топтарға бөлу. 2 минут. Сурет бейнелері бар карточкалар ұсынылады. Оқушылар таңдаған суреттерге сай топтарға топтасады. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл «Балық аулау» әдісі. Оқушылар тақтада ілінген балықтарды таңдау арқылы алдыңғы сабақты негізге ала отырып, пікірталас , диалог,монолог түрінде өз ойларын топта талқылайды. • Кері байланыс. «Бутерброды»әдісі.Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіремін. Маған ұнады ......, себебі ..... Енді келесі жолы ..... |
«Смайликтер» ҚБ :«Ым-ишарат» әдісімен бағалаудың ауызша түрі.(керемет, тамаша, жақсы, т.б. |
Слайд Қима қағаздар |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Ойтүрткі Айтылым 1-тапсырма Тыңдалым Жазылым Айтылым 2-тапсырма Оқылым Айтылым 5- тапсырма Топтық жұмыс «Дербес пікір» әдісі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Жекелей жұмыс Қосымша тапсырма. ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Тыңдалым Айтылым Жұптық жұмыс 3-тапсырма
тапсырма Жазылым Жазылым Айтылым Жеке жұмыс 4- тапсырма тапсырма Айтылым Айтылым тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Құнарлылық-плодородность Көбей-размножение Дәрі-дәрмек-лекарство Әзірлеп-готовить Кәсіпорын-предприятие Айтылым «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Айтылым Суретте не бейнеленген? Бірнеше сөйлеммен сипаттап жаз. Айтылым Мәтінді тыңда. Негізгі идеяларды қысқаша жаз. Оларды таратып айт. Оқылым ДЖИГСО әдісі.Тақырып қой. Мәтін бойынша жұмыс1. Мәтіннің бөліктері топтарға беріледі. 2. Топ ішінде оқып, талқылайды 3. Баяндамашы сағат тілімен келесі топқа түсіндіреді. 4. Біртұтас мәтінді сыныппен талдауда ғаламдық мәселелермен байланыстырады.Үш кітаптағы ортақ тақырыпты тап. Айтылым Мәтінді тыңда. Мазмұны бойынша 4 сұрақ дайындап, көршіңмен сұхбаттас. Мұғалім оқушылардың ой-өрісін дамытып «Тірек сөздер» стратегиясын пайдаланып, тірек сөздерден диалог құратады. Мәтін бойынша бес сұрақ құрастырып жазады. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Жазылым «Биотехнолог» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) жазады. Жазылым Көп нүктенің орнына қажетті қосымшаларды қойып жаз. Не себепті ол қосымшаларды қойғаныңды түсіндір. Биотехнология жетістіктері туралы фотоколлаж дайындап, сыныпта қорға.«Аквариум». Кластерге жинақта. Айтылым
Айтылым Ойтаразы «Бес саусақ» тәсілі |
«Қол шапалақ» Дескриптор 3 балл -Түсінік береді «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Сұраққа жауап береді Смайликтер Дескриптор: -Салыстырады Пікірін айтады «Бағдаршам» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» Дескриптор 3 балл -Ойын айтады «Үш шапалақ» |
Оқулық сөздік слайд Интербелсенді тақта Аудиокітап Суреттер Түрлі түсті қарындаш- тар Постер Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 10 сұрақ |
|
||||
|
Кері байланыс «Бір +, бір - » |
Өз деңгейлерін анықтайды. Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстандағы биотехнология 9 сынып ҚМЖ
Қазақстандағы биотехнология 9 сынып ҚМЖ
|
Қысқа мерзімді жоспар |
||||||
|
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 8. Биотехнология жаңалық тары. Сахиев Жүніс «Уақыт қайтарымы» |
|||||
|
Күні: |
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар : |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы биотехнология |
||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізу; 9.5.1.2 жазба жұмыстарында (шарттыбағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты : |
Барлық оқушылар: коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп, өз ойын жеткізеді; жазба жұмыстарында (шарттыбағыныңқы) сабақтас құрмалас сөйлемдерді құрастыра алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы |
«Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру: 1.Амандасу! 2.Сыныпты түгендеу! Психологиялықахуалқалыптаст ыру Тренинг «Жүректен жүрекке» Мақсаты: тілек айту арқылы бір- бірінің көңіл күйлерін көтеру. Топтарға бөлу. 2 минут. Сурет бейнелері бар карточкалар ұсынылады. Оқушылар таңдаған суреттерге сай топтарға топтасады. Үй жұмысын тексеру Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру. Миға шабуыл «Балық аулау» әдісі. Оқушылар тақтада ілінген балықтарды таңдау арқылы алдыңғы сабақты негізге ала отырып, пікірталас , диалог,монолог түрінде өз ойларын топта талқылайды. • Кері байланыс. «Бутерброды»әдісі.Бірінші жағымды түсініктеме беріп, кейін құрылымды сын айтып, соңынан тағы да жағымды пікір білдіремін. Маған ұнады ......, себебі ..... Енді келесі жолы ..... |
«Смайликтер» ҚБ :«Ым-ишарат» әдісімен бағалаудың ауызша түрі.(керемет, тамаша, жақсы, т.б. |
Слайд Қима қағаздар |
|||
|
Сабақтың ортасы |
1.Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздермен таныстырады, оқушыларға қайталатады, жаңа тақырыпқа байланысты сөздіктермен жұмыс. Ойтүрткі Айтылым 1-тапсырма Тыңдалым Жазылым Айтылым 2-тапсырма Оқылым Айтылым 5- тапсырма Топтық жұмыс «Дербес пікір» әдісі Жеке қажеттілігі бар оқушылар мұғалім көмегімен жұмысты орындайды Жекелей жұмыс Қосымша тапсырма. ЕББҚ. (Зейін тапшылығы және гипербелсенділік синдромы (ЗТГС) Тапсырма сөйлемді толықтырып жазуға анық, нақты түсінділіп беріледі. Мұғалім тарпынан қолдау көрсетіледі, Жеке қажеттілігі: төмен деңгейлі оқушыға жұптық саралау жүргізіледі. Жоғары деңгейлі оқушымен жұптастырып, спикер рөлі беріледі Тыңдалым Айтылым Жұптық жұмыс 3-тапсырма
тапсырма Жазылым Жазылым Айтылым Жеке жұмыс 4- тапсырма тапсырма Айтылым Айтылым тапсырма |
Тыңдалым,айтылым. Құнарлылық-плодородность Көбей-размножение Дәрі-дәрмек-лекарство Әзірлеп-готовить Кәсіпорын-предприятие Айтылым «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Айтылым Суретте не бейнеленген? Бірнеше сөйлеммен сипаттап жаз. Айтылым Мәтінді тыңда. Негізгі идеяларды қысқаша жаз. Оларды таратып айт. Оқылым ДЖИГСО әдісі.Тақырып қой. Мәтін бойынша жұмыс1. Мәтіннің бөліктері топтарға беріледі. 2. Топ ішінде оқып, талқылайды 3. Баяндамашы сағат тілімен келесі топқа түсіндіреді. 4. Біртұтас мәтінді сыныппен талдауда ғаламдық мәселелермен байланыстырады.Үш кітаптағы ортақ тақырыпты тап. Айтылым Мәтінді тыңда. Мазмұны бойынша 4 сұрақ дайындап, көршіңмен сұхбаттас. Мұғалім оқушылардың ой-өрісін дамытып «Тірек сөздер» стратегиясын пайдаланып, тірек сөздерден диалог құратады. Мәтін бойынша бес сұрақ құрастырып жазады. Парталас досы екеуі «Сұрақ- жауап» тәсілі арқылы бір- бірінің сұрақтарына жауап береді. Жазылым «Биотехнолог» тақырыбына синквейн (бес жолды тақпақ) жазады. Жазылым Көп нүктенің орнына қажетті қосымшаларды қойып жаз. Не себепті ол қосымшаларды қойғаныңды түсіндір. Биотехнология жетістіктері туралы фотоколлаж дайындап, сыныпта қорға.«Аквариум». Кластерге жинақта. Айтылым
Айтылым Ойтаразы «Бес саусақ» тәсілі |
«Қол шапалақ» Дескриптор 3 балл -Түсінік береді «Бас бармақ» Дескриптор 4 балл -Сұраққа жауап береді Смайликтер Дескриптор: -Салыстырады Пікірін айтады «Бағдаршам» Өзара бағалау: «Тамаша», «Жақсы», «Ойлан» Дескриптор 3 балл -Ойын айтады «Үш шапалақ» |
Оқулық сөздік слайд Интербелсенді тақта Аудиокітап Суреттер Түрлі түсті қарындаш- тар Постер Слайд Оқулық Оқулық слайд |
||
|
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасын беру : 10 сұрақ |
|
||||
|
Кері байланыс «Бір +, бір - » |
Өз деңгейлерін анықтайды. Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді айту. Оқушы мен мұғалім кері байланысы. |
|
||||
|
Бағалау |
Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. Смайликтер арқылы формативті бағалау жүргізіледі. |
|||||
шағым қалдыра аласыз














