Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстандағы цифрландыру
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Цифрлық сауаттылық |
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
Абшукирова Айгерим Жексембаевна |
|
Күні: |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстандағы цифрландыру |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.3.4.6 Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістерін талдау; |
|
Сабақтың мақсаты (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы) |
Қазақстандағы цифрландыру процесінің заманауи үрдістерін талдау
|
|
Бағалау критерийлері: (білу және түсіну, қолдану, жоғары ойлау дағдысы) |
-Цифрландыру процестерінің ( Bigdata, Blockchain, Smartcity) ерекшеліктерін бағалайды |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жоғары ойлау дағдысы |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
ЕБҚ әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||
Сабақтың басы 10 минут
|
Оқушылармен амандасу. Қызығушылықты ояту «Кластер» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашамыз. Тапсырма
Цифрландыру процесі адам өміріне қандай өзгерістер алып келеді?
|
Мұғаліммен амандасады
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады
|
Мұғаліммен амандасады
Оқушылар өз жауаптарын ұсынады
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
|
Мұғалім презентациясы
|
||||||||||||||
Сабақтың ортасы 25 минут |
Сабақ мақсаты хабарланады Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Қазақстандағы цифрландыру» Мақсаты: 11.3.4.6 Қазақстанда цифрландыру процесінің ағымдағы үрдістерін талдау; Бейнекөрсетілім -Қазақстандағы цифрландыру процесінің заманауи үрдістерін талқылайды, өз ойларын негіздейді Тапсырма №1 Топтық жұмыс «Мағынаны тану» әдісі Мақсаты: Жаңа материалды игерте отырып, оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілеттерін арттыру. Өз ойларын жеткізе білуге бағыттау 1 топ - Қазақстандағы цифрландырудың басты бес бағыты және олардың міндеттері; 2 топ - Қазақстанда цифрладыру процесінің ағымдағы үрдістері;
Жұптық жұмыс. Тапсырма №2. «Жұптас – ойлан- бөліс» ( 1 балл) Қазақстандағы цифрландырудың басты бес бағыты және олардың міндеттерін кестеге толтырыңдар
Функционалдық сауаттылық тапсырмасы: Жеке жұмыс «Кейс-әдісі» Тапсырма №3 (2 балл) Тақырып: Қазақстандағы цифрландыру Мақсаты: Қазақстандағы цифрландыруды ұйымдастыру туралы білімді меңгеруге және жүйелеуге ықпал ету; цифрландырудың негізгі функциялары мен интерфейсі туралы білімді, цифрландырудың жұмыс істеуінің және оны кәсіби қызметте пайдаланудың негізі болып табылатын басты бес бағыттарды түсінуді қалыптастыру. Кейс. Сарапшылардың көпшілігі блокчейннің болашығы зор деп есептейді,бірақ оның бірқатар қиындықтары бар. Біріншіден, бокчейнді енгізу үшін көптеген қатысушылары бар ірі жүйелерді қайта құру қажет.Әрбір жүйе өзгерістерге қарсы тұрумен қатар,өзінің қасиеті мен құрылымын сақтап қалуға тырысады.Масыалы, Швецияның үкіметі жер қадастарын ақырындап блокчейнге кқшіруде. Екіншіден блокчейн заңнамалық базамен реттелмейді.Бұл технологияға қатысты әлі нақты ұстаным әзірленген жоқ, себебі одан туындаған тәуекелдерді бағалау қиын. Кейс сұрағы: Блокчейн технологиясының ерекшеліктері қандай? Оны қолдану саласын талдаңдар.
Тапсырма №3 (1) Сәйкестендіру кестесі Тақырыпқа қатысты анықтамаларды атқаратын қызметімен сәйкестендіру арқылы сабақты талдау., оқушының есте сақтау қабілетін жақсартады. Цифрландыру процестерін анықтамаларымен сәйкестендіріңіз: (3 балл)
Сабақты бекіту: Тапсырма №4. «Кездейсоқ дөңгелек» (5 балл) Сабақты қорытындылау мақсатында Wordwall платформасында сұрақтарға жауап беру
|
Мұғалімді тыңдайды
Топтық жұмыс -Оқушылар берілген тапсырмамен танысады; 1-минут -Шағын топта бірлесіп тапсырманы орындайды; 2-минут -Топта талқылап,ортақ шешімге келеді; 2-минут -Үлкен топтың алдында берілген тапсырмаларын айтады 3-минут
«Жұптас-ойлан-бөліс» әдісі -Оқушылар парақта берілген тапсырмамен танысады. (2-минут) -Берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды. (5-минут)
-Оқушылар төменде берілген мәліметтерді пайдаланып өз ойларын негіздеп ұсынады (5-минут) Сұрақтарға жауап береді (5 минут) |
Мұғалімді тыңдайды
Шағын топта бірлесіп тапсырманы орындайды
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |