Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді____________________ оқу ісінің орынбасары

    Бөлім

    Этникалық және әлеуметтік процестер. Қазақ халқының шығу тегі

    Педагогтың аты-жөні

    Аметов Досан

    Күні

    18.11.2022 ж

    Сынып: 10

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.1.1. – Қазақстандағы этникалық процестерді түсіндіру үшін «антропогенез», «этногенез», «этнос» ұғымдарын пайдалану

    10.2.1.2. – этникалық процестердің сабақтастығын анықтай отырып, Қазақстан аумағындағы этногенездің кезеңдерін айқындау

    Сабақтың мақсаты


    1. Қазақстан аумағындағы түркілер дәуіріндегі этникалық кезеңдерді айқындайды.

    2. Ұлы Даланың түркіленуін сипаттайды.

    3. Картадан қоныстанған жерлерін көрсетеді.

    Бағалау критерииі


    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру

    Кезеңі

    Қызығушылықты ояту

    8 мин.



    Ұйымдастыру кезеңі. а)Оқушылармен амандасу.

    «Қорапша сыры» тренингі арқылы жақсы көңіл күй қалыптастыру.

    Ә) Үй тапсырмасын тексеру:

    «Жасырылған сұрақтар» әдісі

    1.Археология ғылымы зерттейді? (Әлеуметтік ғылым, қазба жұмыстарын жүргізеді, адамдардың пайдаланған құралдарын зерттейді)

    2. Дүниежүзінің әртүрлі аймақтарындағы генетикалық белгілердің таралуын зерттеумен айналысатын жаңа ғылым (Гендік география)

    3. Этносты біріктіретін белгілер (этнос қандас туыстық емес мәдени - тілдік қауымдастық, ортақ мәдениет, өмір салты, салттар мен дәстүрлер біріктіреді)

    4. Жаңа этностардың құрылу жолдары (көбінесе интеграция: ассимиляция, өзгеру арқылы, жіктелу)

    5. Қазақтар этногенезінің түркілік кезеңінің басталуы қай тайпамен байланысты? (ғұндар)

    6. Ұлы Даланы сақ тайпалары қашан мекендей бастаған? (б.з.б. І мыңжылдық)

    Сұрақтарға жауап ала отырып, жасырылған суретті ашамыз. Жаңа тақырып пен оқу мақсатын ашамыз.

    Амандасады, тренингке қатысады: мұғ шеңберге тұрғызып, айнасы бар қорпшаны оқушыларға жеке-жеке көрсетеді. Қорапша ішінде осы кластағы ең мықты оқушыныі суреті салынғаны айтылады. Қорапшаның ішіндегі айнадан оқушылар өздерін көреді.


    Сұрақтарға жауап береді.


    Жауап берілген сұрақтар өшіріліп отырады, соңында жасырылған сурет шығуы тиіс


    Суреттерді талқылайды.


    Дәптерге жаңа тақырыпты жазады.

    Ауыз екі қолдау, тб




    Бас бармақ мадақтаулар


    Психологиялық тренинг, қорапша, айна,








    Тақта, сұрақтар тб








    Дәптер, қалам,


    тапсырмалар

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ

    30 мин

    Мұғ сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Бейнеролик көрсетіледі, талқыланады.

    Жалпылама бағдар беріп тақырып түсіндіріледі.

    Дәптерге түртіп отырады.







    ҚБ:

    Жұптар бірін-бірі бағалайды

    1.Мазмұндылығы 2 ұпай

    2. Көркемділігі 1 ұпай









    Оқушылар жауаптары автоматты түрде тексеріледі әр дұрыс жауап 1 ұпай


    Оқушылар бір-бірінің жұмысын тексереді, әр дұрыс жауап 1 ұпай


    Бейнеролик «Түркі дәуіріндегі қазақ этногенезі»



    Оқулық, дәптер,

    Тапсырмалар,


    жетондар




    карта, суреттер, тапсырмалар тб







    Инт тақта, ұялы телефондар, тапсырмалар,

    Бағалау парағы





    Үлестірмелі тапсырмалар,

    Бағалау парағы

    Жұптық жұмыс: мәтінмен жұмыс:

    №1. Қазақтар этногенезінің түркілік кезеңі

    №2. Түріктер

    №3. Түргештер

    №4. Қарлұқтар

    №5. Даланың орталық бөлігінің түркіленуі. Оғыздар

    №6. Қимақтар

    №7. Қидандар

    №8. Қыпшақтар

    №9. «Диуани лұғат ат-түрікте» кездесетін тайпалар

    №10. VI ғасыр мен XIII ғасырдың бас кезіндегі қазақтар этногенезіне қатысқан тайпалар мен тайпалық одақтар

    Шарты: берілген мәтін бөлшектерімен танысады, щағын постер қорғайды. (15 мин)


    Бекіту тапсырмалары

    1 тапсырма. жеке жұмыс

    Тест

    Жауабы:

    1-Д. VI ғ. ортасы

    2-Е. Теле

    3- В) Оғыздар

    4- А) Қыпшақтар

    5- С) Қимақ


    2-тапсырма. Сәйкестендіру тесті.

    Жауабы

    ТҮРІКТЕР

    С

    ҚИМАҚТАР

    Д

    ҚЫПШАҚТАР

    В

    ОҒЫЗДАР

    Е

    ҚАРЛҰҚТАР

    А


    үлгерімі төмен жұмыс:

    -Қазақстанда қандай ұлттар тұрады?

    -Еліміздің автохонды халқы

    -Қазіргі кезде қандай халықтар түркі тілдерінде сөйлейді?


    Сабақтың соңы

    Қорытынды

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин

    Сабақты қорытындылау.

    «Тарихи дөңгелегі» әдісі б-ша сабақты қорытындылаймыз.

    1. Диуани лұғат ат-түрік

    2. Түрік қағанаты

    3.Қыпшақтар

    4.ғұндар

    5. Түркі мемлекетерінің ұйымы



    Кері байланыс. «Нысана»әдісі

    арқылы оқушылардан бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс

    жасауды ұсынамын.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

    Үйге тапсырма:

    1)Оқып келу

    2) Кестемен жұмыс

    Оқушыларға мұғалім қорытынды бағалау жүргізеді

    Рефлексия парағы









    БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ 10б сыныбы

    №

    Оқушылардың аты-жөні

    Гугл тест

    Жалпы 5 ұпай

    Сәйкестендіру

    Жалпы 5 ұпай

    Қорытынды

    1

    Абсатова Сабрина




    2

    Айғалқа Әлішер




    3

    Алтыбаева Мадина




    4

    Амантай Амина




    5

    Амидуллаева Гүлнұр




    6

    Байменова Ырысжан




    7

    Балтабаева Гүлжайна




    8

    Бахтиярова Бейбіт




    9

    Бахтиярова Жазира




    10

    Джаксиликова Жансая




    11

    Диханбаева Дина




    12

    Жаилханов Мейрімхан




    13

    Жарылқасын Анвар




    14

    Кераматдинов Нурсултан




    15

    Құдайберген Арсен




    16

    Мәуе Әдемі




    17

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аметов Досан Дарханович
    08 Желтоқсан 2022
    2051
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    10.2.1.1. – Қазақстандағы этникалық процестерді түсіндіру үшін «антропогенез», «этногенез», «этнос» ұғымдарын пайдалану 10.2.1.2. – этникалық процестердің сабақтастығын анықтай отырып, Қазақстан аумағындағы этногенездің кезеңдерін айқындау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тексерілді____________________ оқу ісінің орынбасары

    Бөлім

    Этникалық және әлеуметтік процестер. Қазақ халқының шығу тегі

    Педагогтың аты-жөні

    Аметов Досан

    Күні

    18.11.2022 ж

    Сынып: 10

    Қатысушылар саны

    Қатыспағандар саны

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.1.1. – Қазақстандағы этникалық процестерді түсіндіру үшін «антропогенез», «этногенез», «этнос» ұғымдарын пайдалану

    10.2.1.2. – этникалық процестердің сабақтастығын анықтай отырып, Қазақстан аумағындағы этногенездің кезеңдерін айқындау

    Сабақтың мақсаты


    1. Қазақстан аумағындағы түркілер дәуіріндегі этникалық кезеңдерді айқындайды.

    2. Ұлы Даланың түркіленуін сипаттайды.

    3. Картадан қоныстанған жерлерін көрсетеді.

    Бағалау критерииі


    Сабақтың кезеңі/ уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Ұйымдастыру

    Кезеңі

    Қызығушылықты ояту

    8 мин.



    Ұйымдастыру кезеңі. а)Оқушылармен амандасу.

    «Қорапша сыры» тренингі арқылы жақсы көңіл күй қалыптастыру.

    Ә) Үй тапсырмасын тексеру:

    «Жасырылған сұрақтар» әдісі

    1.Археология ғылымы зерттейді? (Әлеуметтік ғылым, қазба жұмыстарын жүргізеді, адамдардың пайдаланған құралдарын зерттейді)

    2. Дүниежүзінің әртүрлі аймақтарындағы генетикалық белгілердің таралуын зерттеумен айналысатын жаңа ғылым (Гендік география)

    3. Этносты біріктіретін белгілер (этнос қандас туыстық емес мәдени - тілдік қауымдастық, ортақ мәдениет, өмір салты, салттар мен дәстүрлер біріктіреді)

    4. Жаңа этностардың құрылу жолдары (көбінесе интеграция: ассимиляция, өзгеру арқылы, жіктелу)

    5. Қазақтар этногенезінің түркілік кезеңінің басталуы қай тайпамен байланысты? (ғұндар)

    6. Ұлы Даланы сақ тайпалары қашан мекендей бастаған? (б.з.б. І мыңжылдық)

    Сұрақтарға жауап ала отырып, жасырылған суретті ашамыз. Жаңа тақырып пен оқу мақсатын ашамыз.

    Амандасады, тренингке қатысады: мұғ шеңберге тұрғызып, айнасы бар қорпшаны оқушыларға жеке-жеке көрсетеді. Қорапша ішінде осы кластағы ең мықты оқушыныі суреті салынғаны айтылады. Қорапшаның ішіндегі айнадан оқушылар өздерін көреді.


    Сұрақтарға жауап береді.


    Жауап берілген сұрақтар өшіріліп отырады, соңында жасырылған сурет шығуы тиіс


    Суреттерді талқылайды.


    Дәптерге жаңа тақырыпты жазады.

    Ауыз екі қолдау, тб




    Бас бармақ мадақтаулар


    Психологиялық тренинг, қорапша, айна,








    Тақта, сұрақтар тб








    Дәптер, қалам,


    тапсырмалар

    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ

    30 мин

    Мұғ сабақ тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

    Бейнеролик көрсетіледі, талқыланады.

    Жалпылама бағдар беріп тақырып түсіндіріледі.

    Дәптерге түртіп отырады.







    ҚБ:

    Жұптар бірін-бірі бағалайды

    1.Мазмұндылығы 2 ұпай

    2. Көркемділігі 1 ұпай









    Оқушылар жауаптары автоматты түрде тексеріледі әр дұрыс жауап 1 ұпай


    Оқушылар бір-бірінің жұмысын тексереді, әр дұрыс жауап 1 ұпай


    Бейнеролик «Түркі дәуіріндегі қазақ этногенезі»



    Оқулық, дәптер,

    Тапсырмалар,


    жетондар




    карта, суреттер, тапсырмалар тб







    Инт тақта, ұялы телефондар, тапсырмалар,

    Бағалау парағы





    Үлестірмелі тапсырмалар,

    Бағалау парағы

    Жұптық жұмыс: мәтінмен жұмыс:

    №1. Қазақтар этногенезінің түркілік кезеңі

    №2. Түріктер

    №3. Түргештер

    №4. Қарлұқтар

    №5. Даланың орталық бөлігінің түркіленуі. Оғыздар

    №6. Қимақтар

    №7. Қидандар

    №8. Қыпшақтар

    №9. «Диуани лұғат ат-түрікте» кездесетін тайпалар

    №10. VI ғасыр мен XIII ғасырдың бас кезіндегі қазақтар этногенезіне қатысқан тайпалар мен тайпалық одақтар

    Шарты: берілген мәтін бөлшектерімен танысады, щағын постер қорғайды. (15 мин)


    Бекіту тапсырмалары

    1 тапсырма. жеке жұмыс

    Тест

    Жауабы:

    1-Д. VI ғ. ортасы

    2-Е. Теле

    3- В) Оғыздар

    4- А) Қыпшақтар

    5- С) Қимақ


    2-тапсырма. Сәйкестендіру тесті.

    Жауабы

    ТҮРІКТЕР

    С

    ҚИМАҚТАР

    Д

    ҚЫПШАҚТАР

    В

    ОҒЫЗДАР

    Е

    ҚАРЛҰҚТАР

    А


    үлгерімі төмен жұмыс:

    -Қазақстанда қандай ұлттар тұрады?

    -Еліміздің автохонды халқы

    -Қазіргі кезде қандай халықтар түркі тілдерінде сөйлейді?


    Сабақтың соңы

    Қорытынды

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    7 мин

    Сабақты қорытындылау.

    «Тарихи дөңгелегі» әдісі б-ша сабақты қорытындылаймыз.

    1. Диуани лұғат ат-түрік

    2. Түрік қағанаты

    3.Қыпшақтар

    4.ғұндар

    5. Түркі мемлекетерінің ұйымы



    Кері байланыс. «Нысана»әдісі

    арқылы оқушылардан бүгінгі сабақ бойынша кері байланыс

    жасауды ұсынамын.


    Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

    Үйге тапсырма:

    1)Оқып келу

    2) Кестемен жұмыс

    Оқушыларға мұғалім қорытынды бағалау жүргізеді

    Рефлексия парағы









    БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ 10б сыныбы

    №

    Оқушылардың аты-жөні

    Гугл тест

    Жалпы 5 ұпай

    Сәйкестендіру

    Жалпы 5 ұпай

    Қорытынды

    1

    Абсатова Сабрина




    2

    Айғалқа Әлішер




    3

    Алтыбаева Мадина




    4

    Амантай Амина




    5

    Амидуллаева Гүлнұр




    6

    Байменова Ырысжан




    7

    Балтабаева Гүлжайна




    8

    Бахтиярова Бейбіт




    9

    Бахтиярова Жазира




    10

    Джаксиликова Жансая




    11

    Диханбаева Дина




    12

    Жаилханов Мейрімхан




    13

    Жарылқасын Анвар




    14

    Кераматдинов Нурсултан




    15

    Құдайберген Арсен




    16

    Мәуе Әдемі




    17

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Ашық сабақ 10 сынып
    08.12.2022
    2051
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аметов Досан Дарханович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации