Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер

Тақырып бойынша 19 материал табылды

Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстан аумағындағы этногенез және көп ғасырларлық этникалық үдерістерді түсінеді
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

Қазақ халқының шығу тегі

Педагогтің аты-жөні:

Айтасова Қ

Күні:

12 11 24

Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.2.1.1 -Қазақстандағы этникалық процестерді түсіндіру үшін «антропогенез», «этногенез», «этнос» ұғымдарын пайдалану;

Сабақтың мақсаты

Қазақстан аумағындағы этногенез және көп ғасырларлық этникалық үдерістерді түсінеді

Құндылықтар

Әділдік және жауапкершілік айы;

Апта дәйексөзі:

Әділдік пен жауапкершілік – біртұтас ұғым!

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Тақтаға тақырыпқа байланысты негізгі сөздер жазылады. Оқушылар бұл ұғымдарға қатысты өз ойларын білдіру қажет.

«антропогенез», «этногенез», «этнос»

Оқушыларға глоссарий таратып беремін, сабақтын тақырыбына байланысты. Сабақ барысында глосарияға сүйенеді

Антропогенез ,Этнос

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

http://kazorta.org/antropogenez-negizderi-antropologiya/

http://kazorta.org/antropogenez-negizderi-antropologiya/


Жаңа білім




Оқушыларға кез-келген этностың белгілі бір даму үдерісінен өтетіні, шарықтау және күйзеліс кезеңдерін бастан кешіретіні туралы түсінік қалыптастырамын. Дүниежүзі тарихымен байланыстыра отырып этностың өмірлік циклін түсіндіремін.

Оқушыларға этностың өмірлік циклін ұсынамын:

1. Территорияны анықтау.

2.Территорияда бір немесе бірнеше этностардың өмір сүруі.

3. Белгілі бір этностың пайда болуы туралы аңыз-дардың орын алуы.

4. Этностың күшейе бастауы.

5. Этностың шарықтау кезеңі.

6. Этнос дамуының бәсеңденуі.

7. Тұрақтылық.

8. Этнос өмірі туралы тек естеліктің қалуы.

Зерттеу сұрақтары:

Сыныпты оқушылардың санына байланысты топқарға бөлемін. Әр топтан бір спикер тақтаға шығып топтын жауабымен таныстырады.

  • Этногенез және этникалық процестер қазақстан аумағындағы қалай жүрді?

  • Қандай факторлар халықтың қалыптасуына әсер етеді?

Халықтардың антропологиялық ерекшеліктерін мен ұқсастықтарын анықтайды. Табиғи сұрыпталу факторларын ескере отырып.

Халықтардың мәдени факторлар бойынша қалыптасуы, салт-дәстүр, әдет-ғұрып түрінде.

Халықтардың шаруашылық фактор бойынша қалыптасуы.

Халықтардың тілдік ерекшеліктері бойынша қалыптасуы.

Саяси ерекшеліктері бойынша халықтардың қалыптасуы. Соғыс, аумақтық бірлестік, мемлекет қүру.



Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Бұл алгоритм негізінде оқушылар кез келген бір этносты таңдап алып, талдайды




Топтық жұмысты қорғай отырып осы аталған белгілер этностық, нәсілдік, генетикалық, мәдени, тілдік қасиеттер ұзақ тарихи дамудың нәтижесі деген ортақ түсінікке келу керек.

Оқушылар этногенез және этникалық процестер қазақстан аумағындағы қалай жүрді және қандай кезеңдерге бөлінетін қарастыруға тапсырма беріледі.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»





Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра, 2010

Қазақ халқының қалыптасуы

http://e-history.kz/kz/scorm/course/148

Исмагулов О.И. Население Казахстана от эпохи бронзы до современности. Алма-Ата, 1970. (антропологическое исследование)


Толыбеков С. Қазақ шежіресі. – Алматы: Қазақстан, 1992.

Валиханов Ч.Ч. Собрание сочинений в пяти томах. Т.II – Алма-Ата: Главная редакция казахской советской энциклопедии, 1985

Бекіту






Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Эссе «Қазырғы заманда халқтардын этникалық прроцесстер жүріп жатырма?» 200-250 сөз.



Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

«Жақсы сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

  1. Неліктен...?

  2. Егер... болса қалай?

  3. Сіз қалай ...?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2025
209
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі