Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Қызым - жағадағы құндызым, Ұлым аспандағы жұлдызым |
||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы жануарлар әлемі |
||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру; 8.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану; 8.5.1.5 демеулік шылаулардың (болжалдық шектік) қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарды орынды қолдану. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді. Тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады. Демеулік шылаулардың қызметін біледі, ауызша және жазбаша жұмыстарды орынды қолданады. |
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Өз тарихын құрметтей біледі, өз еліне деген патриоттық сезімі қалыптасады. Табиғатты аялай біледі. |
||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары деңгейі: |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. 2 мин. 1 мин. 1 мин. 3 мин. 10 мин. 3 мин. 1 мин. 4 мин. 4 мин. 1 мин. 5 мин. |
Психологиялық ахуал. Сәлеметсіздер ме, балалар! Сабағымызды бастамас бұрын көңілімізді көтеріп алайық, «Доп» әдісі (арқылы ортаға шығып бір-біріне тілек айтып лақтырады). Топқа бөлу. Балалар, өткен сабақты есімізге түсіріп жіберейік. «Алтын асық» әдісі арқылы өткен сабақты естеріне түсіреді.
Бүгінгі сабақта: Қазақстандағы жануарлар әлемі туралы деректермен танысамыз. Демеулік шылаулардың қызметін ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданамыз. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы суреттерге қарап сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Суретте қандай жануарлар бейнеленген? 2. Суреттегі жануарлардың қайсысы саған таныс?
Жаңа сөздермен танысу. Ақбөкен – сайгак Қарақұйрық – касуля Құлан - кулан Жасанды интелект «D-Di» платформасы
Ойтүрткі 1.Жойылып бара жатқан қандай жануарларды білесіңдер? 2.Олардың жойылуына не себеп болды деп ойлайсыңдар? Тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Мазмұны бойынша жұбыңа сұрақтар қойып, жауабын бағала. (Ақбөкен, қарақұйрық) екі тапсырманы екі топ оқиды. Топтық жұмыс. 1-топ. «3+3+1» әдісі арқылы мәтін мазмұнының ішінен негізгі ойды анықтайтын 3 сөйлем, 3 сөз тіркесі, 1 түйінді сөзді жазыңдар.
2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер. 1. Пікір. Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өзіндік пікірлеріңізді бір сөйлеммен жазыңыздар. 2. Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіздер. 3. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар. Тапсырма. Мәтінді INERT оқыту стратегиясы бойынша талдаңдар. Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді белгілеңдер. Өз ойларыңды қорытындылап жазыңдар.
Тапсырма. «Wordwall» платформасы арқылы демеулік шылауларды табыңдар.
Тапсырма.
«Толықтыру»
әдісі арқылы сөйлемдегі ойды
аяқтаңдар.
Қарақұм, Үстіртке
кетеді, не болмаса ... ... себебі ... ... . Тапсырма. «Сұрыптап талдау» әдісі. Жұптық жұмыс. Мәтіндерді негізге алып, жануарларға талдау жасап, дәлелдер келтіріңдер.
Тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі
1. Қазақ халқы ақбөкенді тағы қалай
атайды? Тапсырма. «Қабырға газеті» әдісі әдісі (Екі топтың жанында екі ватман ілінеді) 1-қадам. Мәтіннің өздеріне ұнаған тұсын қалай әсер еткеніні туралы өз пікірлерін білдіреді. 2-қадам. Жазылған үзінді мен пікірді газетке іледі. 3-қадам. Мұғалімнің белгісімен әр топ ілінген қабырға газеттерін қарайды, сараптайды, жапсырма қағазға өз пікірлерін қалдырады, сұрақтар жазады. 4-қадам. Әр топ өздерінің қабырға газеттеріне жазылған пікірлерді сараптайды, талдайды, сұрақтарға жауап береді. Қорытынды жасайды. Дескриптор: - негізгі ойды анықтайды; -пікір білдіреді; -ойларын қорытындылайды; -талдау жасайды; -демеулік шылауларды табады; -дәлел келтіреді. |
Сабағымызды бастамас бұрын көңілімізді көтеріп алайық, «Доп» әдісі (арқылы ортаға шығып бір-біріне тілек айтып лақтырады). Өзін-өзі «Киіз үй» әдісі арқылы бағалайды.
«Алтын асық» әдісі арқылы өткен сабақты естеріне түсіреді.
«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сөздермен танысады.
Ойтүрткі Сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді оқиды. Мазмұны бойынша жұбына сұрақтар қояды, жауабын бағалайды.
«3+3+1» әдісі арқылы мәтін мазмұнының ішінен негізгі ойды анықтайтын 3 сөйлем, 3 сөз тіркесі, 1 түйінді сөзді жазады.
«Төрт сөйлем» әдісі арқылы Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өз пікірлерін білдіреді.
Мәтінді INERT оқыту стратегиясы бойынша талдайды. Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді белгілейды. Өз ойларын қорытындылап жазады.
«Wordwall» платформасы арқылы демеулік шылауларды табады.
«Толықтыру» әдісі арқылы сөйлемдегі ойды аяқтайды.
«Сұрыптап талдау» әдісі. Мәтіндерді негізге алып, жануарларға талдау жасап, дәлелдер келтіреді.
Сұрақтарға жауап береді.
«Қабырға газеті» әдісі Тақырып бойынша өздеріне ұнаған тұстарын жазады. Пікір білдіреді. Сұрақ қояды. Қорытынды жасайды.
|
1 балл
1 балл 1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
|
https://studio.d-id.com/share?id=944ae97c5739cdf03109d38ff933fc65&utm_source=copy
https://wordwall.net/ru/resource/28272377
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
2 мин.
|
Тапсырма. learningapps.org плаформасы арқылы тест тапсырмасын орындаңдар. 1. Ертеде бір патша болыпты -
... С)
- ай 2. Демеулік
шылауларды көрсетіңіз. D) қарсылықты 4.Болымсыздық демеулік шылауын
көрсетіңіз. |
learningapps.org плаформасы арқылы тест тапсырмасын орындайды.
|
1 балл |
https://learningapps.org/watch?v=pv34e5bqj25
|
|||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 2 мин. |
Оқушылар өз-өздерін бағалайды.
Үй тапсырмасы |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстандағы жануарлар әлемі
Қазақстандағы жануарлар әлемі
Қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім: |
Қызым - жағадағы құндызым, Ұлым аспандағы жұлдызым |
||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
|
||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстандағы жануарлар әлемі |
||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру; 8.4.5.1 тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолдану; 8.5.1.5 демеулік шылаулардың (болжалдық шектік) қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарды орынды қолдану. |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді. Тақырып бойынша сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерді орынды қолданады. Демеулік шылаулардың қызметін біледі, ауызша және жазбаша жұмыстарды орынды қолданады. |
||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Өз тарихын құрметтей біледі, өз еліне деген патриоттық сезімі қалыптасады. Табиғатты аялай біледі. |
||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдылары деңгейі: |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 мин. 2 мин. 1 мин. 1 мин. 3 мин. 10 мин. 3 мин. 1 мин. 4 мин. 4 мин. 1 мин. 5 мин. |
Психологиялық ахуал. Сәлеметсіздер ме, балалар! Сабағымызды бастамас бұрын көңілімізді көтеріп алайық, «Доп» әдісі (арқылы ортаға шығып бір-біріне тілек айтып лақтырады). Топқа бөлу. Балалар, өткен сабақты есімізге түсіріп жіберейік. «Алтын асық» әдісі арқылы өткен сабақты естеріне түсіреді.
Бүгінгі сабақта: Қазақстандағы жануарлар әлемі туралы деректермен танысамыз. Демеулік шылаулардың қызметін ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданамыз. «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы суреттерге қарап сұрақтарға жауап беріңдер. 1.Суретте қандай жануарлар бейнеленген? 2. Суреттегі жануарлардың қайсысы саған таныс?
Жаңа сөздермен танысу. Ақбөкен – сайгак Қарақұйрық – касуля Құлан - кулан Жасанды интелект «D-Di» платформасы
Ойтүрткі 1.Жойылып бара жатқан қандай жануарларды білесіңдер? 2.Олардың жойылуына не себеп болды деп ойлайсыңдар? Тапсырма. Мәтінді оқыңдар. Мазмұны бойынша жұбыңа сұрақтар қойып, жауабын бағала. (Ақбөкен, қарақұйрық) екі тапсырманы екі топ оқиды. Топтық жұмыс. 1-топ. «3+3+1» әдісі арқылы мәтін мазмұнының ішінен негізгі ойды анықтайтын 3 сөйлем, 3 сөз тіркесі, 1 түйінді сөзді жазыңдар.
2-топ. «Төрт сөйлем» әдісі арқылы Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өз пікірлеріңді білдіріңдер. 1. Пікір. Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өзіндік пікірлеріңізді бір сөйлеммен жазыңыздар. 2. Дәлел. Өз пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіздер. 3. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер. 4. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар. Тапсырма. Мәтінді INERT оқыту стратегиясы бойынша талдаңдар. Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді белгілеңдер. Өз ойларыңды қорытындылап жазыңдар.
Тапсырма. «Wordwall» платформасы арқылы демеулік шылауларды табыңдар.
Тапсырма.
«Толықтыру»
әдісі арқылы сөйлемдегі ойды
аяқтаңдар.
Қарақұм, Үстіртке
кетеді, не болмаса ... ... себебі ... ... . Тапсырма. «Сұрыптап талдау» әдісі. Жұптық жұмыс. Мәтіндерді негізге алып, жануарларға талдау жасап, дәлелдер келтіріңдер.
Тапсырма. «Сұрақ-жауап» әдісі
1. Қазақ халқы ақбөкенді тағы қалай
атайды? Тапсырма. «Қабырға газеті» әдісі әдісі (Екі топтың жанында екі ватман ілінеді) 1-қадам. Мәтіннің өздеріне ұнаған тұсын қалай әсер еткеніні туралы өз пікірлерін білдіреді. 2-қадам. Жазылған үзінді мен пікірді газетке іледі. 3-қадам. Мұғалімнің белгісімен әр топ ілінген қабырға газеттерін қарайды, сараптайды, жапсырма қағазға өз пікірлерін қалдырады, сұрақтар жазады. 4-қадам. Әр топ өздерінің қабырға газеттеріне жазылған пікірлерді сараптайды, талдайды, сұрақтарға жауап береді. Қорытынды жасайды. Дескриптор: - негізгі ойды анықтайды; -пікір білдіреді; -ойларын қорытындылайды; -талдау жасайды; -демеулік шылауларды табады; -дәлел келтіреді. |
Сабағымызды бастамас бұрын көңілімізді көтеріп алайық, «Доп» әдісі (арқылы ортаға шығып бір-біріне тілек айтып лақтырады). Өзін-өзі «Киіз үй» әдісі арқылы бағалайды.
«Алтын асық» әдісі арқылы өткен сабақты естеріне түсіреді.
«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.
Жаңа сөздермен танысады.
Ойтүрткі Сұрақтарға жауап береді.
Мәтінді оқиды. Мазмұны бойынша жұбына сұрақтар қояды, жауабын бағалайды.
«3+3+1» әдісі арқылы мәтін мазмұнының ішінен негізгі ойды анықтайтын 3 сөйлем, 3 сөз тіркесі, 1 түйінді сөзді жазады.
«Төрт сөйлем» әдісі арқылы Қазақстандағы жабайы аңдар туралы өз пікірлерін білдіреді.
Мәтінді INERT оқыту стратегиясы бойынша талдайды. Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді белгілейды. Өз ойларын қорытындылап жазады.
«Wordwall» платформасы арқылы демеулік шылауларды табады.
«Толықтыру» әдісі арқылы сөйлемдегі ойды аяқтайды.
«Сұрыптап талдау» әдісі. Мәтіндерді негізге алып, жануарларға талдау жасап, дәлелдер келтіреді.
Сұрақтарға жауап береді.
«Қабырға газеті» әдісі Тақырып бойынша өздеріне ұнаған тұстарын жазады. Пікір білдіреді. Сұрақ қояды. Қорытынды жасайды.
|
1 балл
1 балл 1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
1 балл
|
https://studio.d-id.com/share?id=944ae97c5739cdf03109d38ff933fc65&utm_source=copy
https://wordwall.net/ru/resource/28272377
|
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы
2 мин.
|
Тапсырма. learningapps.org плаформасы арқылы тест тапсырмасын орындаңдар. 1. Ертеде бір патша болыпты -
... С)
- ай 2. Демеулік
шылауларды көрсетіңіз. D) қарсылықты 4.Болымсыздық демеулік шылауын
көрсетіңіз. |
learningapps.org плаформасы арқылы тест тапсырмасын орындайды.
|
1 балл |
https://learningapps.org/watch?v=pv34e5bqj25
|
|||||||||||||||||||
|
Кері байланыс 2 мин. |
Оқушылар өз-өздерін бағалайды.
Үй тапсырмасы |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
























