Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Жұмыс атауы

    Сабақ жоспары.

    Қазақстандағы отбасы күні

    Аңдатпа

    Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орны ерекше екендігін түсіндіру. Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғындырып, оқушыларды ынтымақ пен ұжымдыққа тәрбиелеу.


    Бөлім: Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис

    Мектеп: Балқаш қаласы "Ы.Алтынсарин атындағы ЖББ №25 орта мектебі"КММ

    Пәні: қазақ тілі

    Мұғалімнің аты – жөні: Дуйсембаева Бакыт Бакытбаевна

    Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстандағы отбасы күні

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    9.1.3.1 тыңдaлғaн мәтiндегi aқпaрaтты өмiрлiк мәceлeлeрмeн бaйлaныcтырa бiлy

    9.2.1.1 тұтaс eмeс (кecтe, диaгpaммa, cызбa, cyрeт) мәтiндeрдeгi мәлiмeттeрдi caлыcтырy, өңдeу

    9.4.4.2 caлaлac құрмaлac сөйлeмдердiң мaғынaлық түрлeрiн aжырaтa бiлy, түрлeндiрiп қолдaнy

    Сабақ мақсаты

    1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу

    2. Тұтас емес мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу

    3. Кезектес салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    -тыңдалатын мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады;

    -тұтас емес мәтіндердегі мәліметтерді салыстырады;

    -мәтіндегі тың ақпараттарды өңдейді;

    -кезектес салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі;

    -мәтін ішіндегі салалас құрмалас сөйлемдерді түрлендіріп қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты анықтай алады. Стиль түрін ажырата алады. Тақырыпқа сай сұрақтарға жауап береді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Отбасы, мемлекет, демография, статистика

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

    Отбасы күні, мемлекеттік міндет, демографиялық даму, статистикалық мәліметтер

    Құндылықтарға баулу

    "Мәңгілік Ел" құндылығы:

    Қазақстандағы патриотизм және азаматтық жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Адам. Қоғам. Құқық-Ата Заң

    Өзін - өзі тану - Отбасы құндылығы

    Алдыңғы білім

    Отбасы құндылығы жайлы ақпараттары жеткілікті және өз ойларын тұжырымдай алады

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Білу

    10 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату. "Шаттық шеңбері" әдісі.

    Мақсаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.

    Өту қадамы: Оқушылар шеңберге тұрып әрқайсысы өздерінің ата-аналарының аттарын айтып, бастапқы әріптеріне қандай деген сұраққа жауап беретін сөздер айту.

    Мысалы: Бақша Қанат

    Қандай? бақытты қамқоршыл

    бағалы қайырымды


    Топқа бөлу: "1,2,3" санау арқылы топқа бөлу.

    I топ: "Мерейлі отбасы"

    II топ: "Отбасы күні"

    III топ: "Отбасы - шағын мемлекет"


    Білу

    Алдыңғы білімге кері байланыс

    "Кофе таяқшалары" әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.

    ҚБ "Мадақтау" әдісі бойынша бағалау (жақсы, дұрыс, тамаша)























    Сабақтың ортасы

    Түсіну

    20 мин





















    Қолдану






















    Талдау
















































    Жинақтау








    Түсіну

    ТЖ 1-тапсырма. "ТВ"шоу әдісі арқылы топтар берілген сұрақтарды өмірмен байланыстыра талқылайды.

    Өту қадамы: мұғалім жүргізуші оқушылармен түрлі кейіпкерлермен сөйлескендей тақырыпты талқылайды, сұрақтар қояды.


    I топ: Отбасы күні мерекесін тойлап көрдіңдер ме?

    II топ: "Отбасы күні" мерекесін тойлау қаншалықты маңызды деп ойлайсыңдар?

    III топ:"Отбасы-шағын мемлекет" деген тұжырымға көзқарасың қандай?


    Бағалау критерийі:

    - отбасы мерекесін тойлаудың маңыздылығын сезінеді;

    - отбасылық өткен мерекелер төңірегінде ой бөліседі;

    -отбасылық бақыт туралы ойларын ортаға салады

    Дескриптор:

    -отбасы мерекесін тойлаудың маңыздылығын сезіне алады;

    -отбасылық өткен мерекелер төңірегінде ойларын жеткізе алады;

    -отбасылық бақыт туралы ойларын ортаға сала алады

    ҚБ "Смайлик" әдісімен бағалау

    Қолдану

    ЖЖ 2-тапсырма: Мәтінмен жұмыс.

    Оқушылар "Отбасы күні" мәтінін оқып, түсінгендерін «А,В,С» әдісі бойынша талқылайды, мәлiмeттeрдi caлыcтырып, өңдeп, диаграмма құрайды.

    Өту қадамы: "А" тобы сұрақ қояды, "В" тобы жауап береді, "С" тобы айтылған жауаптарды талқылайды, дұрыс болмаса толықтырады, маңызды жерлерін түртіп отырып, соңында қорытындылайды.

    Бағалау критерийі:

    -мәтіндегі негізгі ойды түсінеді;

    -түсінгендерін топта талқылайды;

    -мәтін идеясын ашады;

    -мәтінге ішіндегі статистикаға қарап диаграмма құрайды;

    -мәтін соңындағы сұрақтарға жауап береді

    Дескриптор:

    - мәтіндегі негізгі ойды түсіне алады;

    - түсінгендерін топта талқылай алады;

    -мәтін идеясын аша алады;

    -статистикаға қарап диаграмма құрай алады;

    -мәтін соңындағы сұрақтарға жауап бере алады

    ҚБ "Шапалақ" әдісі

    Талдау

    Ж 3-тапсырма "Графикалық органайзер" әдісі.

    Кезектес салалас құрмалас сөйлем бойынша шынайылығы мен нақтылығын ажыратады.

    Кезектес салалас құрмалас сөйлем

    Дұрыс

    Дұрыс емес

    Қазан аспаның астында от кейде жылтылдайды, кейде қызыл жалын лапылдайды



    Оқушылар далаға шықты, өйткені сабақтар бітті.



    Біресе Хамит Күдірені алып ұрады, біресе Күдіре Хамитті алып ұрады.




    Бағалау критерийі:

    -кезектес салалас құрмалас сөйлемді ажыратады;

    -сөйлемдердің дұрыс, дұрыс еместігін анықтайды, түсіндіреді

    Дескриптор:

    -кезектес салалас құрмалас сөйлемді ажырата алады;

    -дұрыс, дұрыс емес жауаптарды көрсетеді

    ҚБ Өзара бағалау. Жұптар бір-бірінің жұмысымен алмасып, бірін-бірін тексеріп, өзара бағалау жүргізеді.

    4-тапсырма.

    ЖЖ "Миға шабуыл" әдісі

    Қоғам қайраткері Зейнеп Ахметованың отбасы тәрбиесі туралы айтқан пікірін тыңдап, негізгі ойды саралайды.

    Бағалау критерийі:

    - отбасы туралы айтқан пікірді тыңдайды;

    -стиль түрін ажыратады;

    -мәтін ішінде құрмаластың қай түрі жиі кездескенін көрсетеді

    Дескриптор:

    - отбасы туралы айтқан пікірді тыңдай алады;

    -стиль түрін ажырата алады;

    -мәтін ішінде құрмаластың қай түрі жиі кездескенін көрсете алады

    ҚБ "Жапондық бағалау" әдісі

    Жинақтау

    ТЖ 5-тапсырма "Тұжырымдамалық карта" әдісі арқылы алған білімдерінен қорытынды әзірлейді

    отбасы құндылық

    тары








    Бағалау критерийі:

    - оқушылар кластермен жұмыс жасайды;

    - отбасы құндылықтарын анықтайды;

    -отбасы құндылықтарын саралайды

    Дескриптор:

    - оқушылар кластермен жұмыс жасай алады;

    -отбасы құндылықтарын анықтай алады;

    -отбасы құндылықтарын саралай алады

    ҚБ "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау




    http://armanpv.kz/?book=162






















































    http://armanpv.kz/?book=162








    Сабақтың соңы

    Бағалау

    10 мин

    Рефлексия

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

    бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

    бүгін сабақта қуантқаны.....

    мен өзімді.....үшін мақтар едім.

    маған ерекше ұнағаны.....

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Дуйсембаева Бакыт Бакытбаевна
    26 Қазан 2020
    5031
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстандағы отбасы күні 9-сынып қазақ тілі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстандағы отбасы күні 9-сынып қазақ тілі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ-ға қолдануға
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Жұмыс атауы

    Сабақ жоспары.

    Қазақстандағы отбасы күні

    Аңдатпа

    Бала тәрбиесіндегі ата - ананың алатын орны ерекше екендігін түсіндіру. Отбасы мүшелері арасындағы бауырмалдық, достық қарым - қатынасты қалыптастыру, отбасы мемлекетіміздің бір бөлшегі екенін ұғындырып, оқушыларды ынтымақ пен ұжымдыққа тәрбиелеу.


    Бөлім: Отбасы және демографиялық өзгеріс. Синтаксис

    Мектеп: Балқаш қаласы "Ы.Алтынсарин атындағы ЖББ №25 орта мектебі"КММ

    Пәні: қазақ тілі

    Мұғалімнің аты – жөні: Дуйсембаева Бакыт Бакытбаевна

    Сынып: 9 Қатысқандар: Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстандағы отбасы күні

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    9.1.3.1 тыңдaлғaн мәтiндегi aқпaрaтты өмiрлiк мәceлeлeрмeн бaйлaныcтырa бiлy

    9.2.1.1 тұтaс eмeс (кecтe, диaгpaммa, cызбa, cyрeт) мәтiндeрдeгi мәлiмeттeрдi caлыcтырy, өңдeу

    9.4.4.2 caлaлac құрмaлac сөйлeмдердiң мaғынaлық түрлeрiн aжырaтa бiлy, түрлeндiрiп қолдaнy

    Сабақ мақсаты

    1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстыра білу

    2. Тұтас емес мәтіндердегі мәліметтерді салыстыру, өңдеу

    3. Кезектес салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану

    Бағалау критерийі

    Білім алушы:

    -тыңдалатын мәтіндегі ақпаратты өмірлік мәселелермен байланыстырады;

    -тұтас емес мәтіндердегі мәліметтерді салыстырады;

    -мәтіндегі тың ақпараттарды өңдейді;

    -кезектес салалас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата біледі;

    -мәтін ішіндегі салалас құрмалас сөйлемдерді түрлендіріп қолданады

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты анықтай алады. Стиль түрін ажырата алады. Тақырыпқа сай сұрақтарға жауап береді.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Отбасы, мемлекет, демография, статистика

    Диалог құруға арналған пайдалы тіркестер:

    Отбасы күні, мемлекеттік міндет, демографиялық даму, статистикалық мәліметтер

    Құндылықтарға баулу

    "Мәңгілік Ел" құндылығы:

    Қазақстандағы патриотизм және азаматтық жауапкершілік

    Пәнаралық байланыс

    Адам. Қоғам. Құқық-Ата Заң

    Өзін - өзі тану - Отбасы құндылығы

    Алдыңғы білім

    Отбасы құндылығы жайлы ақпараттары жеткілікті және өз ойларын тұжырымдай алады

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері



    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Білу

    10 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал орнату. "Шаттық шеңбері" әдісі.

    Мақсаты: Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын орнату.

    Өту қадамы: Оқушылар шеңберге тұрып әрқайсысы өздерінің ата-аналарының аттарын айтып, бастапқы әріптеріне қандай деген сұраққа жауап беретін сөздер айту.

    Мысалы: Бақша Қанат

    Қандай? бақытты қамқоршыл

    бағалы қайырымды


    Топқа бөлу: "1,2,3" санау арқылы топқа бөлу.

    I топ: "Мерейлі отбасы"

    II топ: "Отбасы күні"

    III топ: "Отбасы - шағын мемлекет"


    Білу

    Алдыңғы білімге кері байланыс

    "Кофе таяқшалары" әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.

    ҚБ "Мадақтау" әдісі бойынша бағалау (жақсы, дұрыс, тамаша)























    Сабақтың ортасы

    Түсіну

    20 мин





















    Қолдану






















    Талдау
















































    Жинақтау








    Түсіну

    ТЖ 1-тапсырма. "ТВ"шоу әдісі арқылы топтар берілген сұрақтарды өмірмен байланыстыра талқылайды.

    Өту қадамы: мұғалім жүргізуші оқушылармен түрлі кейіпкерлермен сөйлескендей тақырыпты талқылайды, сұрақтар қояды.


    I топ: Отбасы күні мерекесін тойлап көрдіңдер ме?

    II топ: "Отбасы күні" мерекесін тойлау қаншалықты маңызды деп ойлайсыңдар?

    III топ:"Отбасы-шағын мемлекет" деген тұжырымға көзқарасың қандай?


    Бағалау критерийі:

    - отбасы мерекесін тойлаудың маңыздылығын сезінеді;

    - отбасылық өткен мерекелер төңірегінде ой бөліседі;

    -отбасылық бақыт туралы ойларын ортаға салады

    Дескриптор:

    -отбасы мерекесін тойлаудың маңыздылығын сезіне алады;

    -отбасылық өткен мерекелер төңірегінде ойларын жеткізе алады;

    -отбасылық бақыт туралы ойларын ортаға сала алады

    ҚБ "Смайлик" әдісімен бағалау

    Қолдану

    ЖЖ 2-тапсырма: Мәтінмен жұмыс.

    Оқушылар "Отбасы күні" мәтінін оқып, түсінгендерін «А,В,С» әдісі бойынша талқылайды, мәлiмeттeрдi caлыcтырып, өңдeп, диаграмма құрайды.

    Өту қадамы: "А" тобы сұрақ қояды, "В" тобы жауап береді, "С" тобы айтылған жауаптарды талқылайды, дұрыс болмаса толықтырады, маңызды жерлерін түртіп отырып, соңында қорытындылайды.

    Бағалау критерийі:

    -мәтіндегі негізгі ойды түсінеді;

    -түсінгендерін топта талқылайды;

    -мәтін идеясын ашады;

    -мәтінге ішіндегі статистикаға қарап диаграмма құрайды;

    -мәтін соңындағы сұрақтарға жауап береді

    Дескриптор:

    - мәтіндегі негізгі ойды түсіне алады;

    - түсінгендерін топта талқылай алады;

    -мәтін идеясын аша алады;

    -статистикаға қарап диаграмма құрай алады;

    -мәтін соңындағы сұрақтарға жауап бере алады

    ҚБ "Шапалақ" әдісі

    Талдау

    Ж 3-тапсырма "Графикалық органайзер" әдісі.

    Кезектес салалас құрмалас сөйлем бойынша шынайылығы мен нақтылығын ажыратады.

    Кезектес салалас құрмалас сөйлем

    Дұрыс

    Дұрыс емес

    Қазан аспаның астында от кейде жылтылдайды, кейде қызыл жалын лапылдайды



    Оқушылар далаға шықты, өйткені сабақтар бітті.



    Біресе Хамит Күдірені алып ұрады, біресе Күдіре Хамитті алып ұрады.




    Бағалау критерийі:

    -кезектес салалас құрмалас сөйлемді ажыратады;

    -сөйлемдердің дұрыс, дұрыс еместігін анықтайды, түсіндіреді

    Дескриптор:

    -кезектес салалас құрмалас сөйлемді ажырата алады;

    -дұрыс, дұрыс емес жауаптарды көрсетеді

    ҚБ Өзара бағалау. Жұптар бір-бірінің жұмысымен алмасып, бірін-бірін тексеріп, өзара бағалау жүргізеді.

    4-тапсырма.

    ЖЖ "Миға шабуыл" әдісі

    Қоғам қайраткері Зейнеп Ахметованың отбасы тәрбиесі туралы айтқан пікірін тыңдап, негізгі ойды саралайды.

    Бағалау критерийі:

    - отбасы туралы айтқан пікірді тыңдайды;

    -стиль түрін ажыратады;

    -мәтін ішінде құрмаластың қай түрі жиі кездескенін көрсетеді

    Дескриптор:

    - отбасы туралы айтқан пікірді тыңдай алады;

    -стиль түрін ажырата алады;

    -мәтін ішінде құрмаластың қай түрі жиі кездескенін көрсете алады

    ҚБ "Жапондық бағалау" әдісі

    Жинақтау

    ТЖ 5-тапсырма "Тұжырымдамалық карта" әдісі арқылы алған білімдерінен қорытынды әзірлейді

    отбасы құндылық

    тары








    Бағалау критерийі:

    - оқушылар кластермен жұмыс жасайды;

    - отбасы құндылықтарын анықтайды;

    -отбасы құндылықтарын саралайды

    Дескриптор:

    - оқушылар кластермен жұмыс жасай алады;

    -отбасы құндылықтарын анықтай алады;

    -отбасы құндылықтарын саралай алады

    ҚБ "Бас бармақ" әдісі арқылы бағалау




    http://armanpv.kz/?book=162






















































    http://armanpv.kz/?book=162








    Сабақтың соңы

    Бағалау

    10 мин

    Рефлексия

    «Аяқталмаған сөйлем» әдісі

    бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

    бүгін сабақта қуантқаны.....

    мен өзімді.....үшін мақтар едім.

    маған ерекше ұнағаны.....

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 9 сынып
    26.10.2020
    5031
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Дуйсембаева Бакыт Бакытбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации