Қазақстандағы топырақ түрлері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қазақстандағы топырақ түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды. Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде топырақ ресурстарына баға береді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар


Сабақтың тақырыбы: Қазақстандағы топырақ түрлері

Бөлім:

3.4 Биосфера

Педагогтің аты-жөні:

Жарасова Асель Ермаковна

Күні:

24.01.2025

Сыныбы: 7 «Б»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы топырақ түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.3.4.3 Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды;
7.3.4.4 жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде
топырақ ресурстарына баға береді;

Сабақтың мақсаты:

Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды.
Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде
топырақ ресурстарына баға береді.

Құндылықтарға баулу:

Бірлік, ынтымақ, жауапкершілік, құрмет

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

3 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу


Топқа бөлу Qazmath платформасымен https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/?ysclid=m6p0fgriuv640154739


Бағалау парағын тарату

Жаңа сабаққа кіріспе

7 мин


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі.











Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



Microsoft Power Point та жасалған «Құпия хаттар» ойыны

1. Қазақстан аумағына топырақтың қандай түрлері тән?

2.Қазақстан аумағының топырақ ерекшелігі қандай?


3.Өздерің тұратын жердің топрағын сипаттаңдар. Ұандай түрге жатады?

4. Өздерің тұратын жерде топырақты қорғауға байланысты қандай шаралар жүргізіледі?


Жеке жұмыс

Үй жұмысын WORDWALL платформасы арқылы тексеру


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді














Дескриптор

1.Тест тапсырмаларын толық дұрыс орындаса -3 балл



«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы


25 мин.



















































5 мин










































Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

Жаңа сабаққа байланысты бейнеролик көрсету

Қазақстанның топырақ түрлері


Түртіп алу әдісі арқылы керек мәліметті жазып алады.

Кері байланыс

Сұрақ жауап

Видеоролик

Тапсырмалар айдарындағы 2тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.





























Тапсырмалар айдарындағы 3 тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.



Тапсырмалар айдарындағы 3 тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Топтық жұмыс Мақсатқа негізделген тапсырма

1 топ Топырақ жамылғысының зоналық заңдылығы деген не түсініктеме береді. «Қазақстанның топырақ түрлері» кестесін талдап, таралуын анықтайды

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

  1. Топырақ жамылғысының зоналық заңдылығына түсініктеме береді – 1б

  2. «Қазақстанның топырақ түрлері» кестесін талдаптаралуын анықтайды– 2б

  3. Алматы облысындағы топырақ түрін анықтайды -1 б

2-Топ

Қазақстанның жазық жерлерінде қандай топырақ зонасын бар екенін түсіндіреді.

Дескриптор: Жалпы - 4 балл

1.Қазақстанның жазық жерлерінде қандай топырақ зонасын бар екенін түсіндіреді -1б

2. Нәтижесін постер түрінде ұсынады және қорғайды – 2 б

3. Алматы облысындағы топырақ түрін анықтайды -1 б


Жұптық жұмыс


Дескриптор -2б

1.Топырақ түзуші түрткіжайттарды жазады – 1б

2.Топырақ механикалық құрамы бойынша кандай болады жазады -1 б


Сабақты бекіту тапсырмасы https://wordwall.net/ru

Қазақстанның топырақ түрлері - Правда или ложь

Дескриптор

  1. Сұраққа дұрыс жауап берсе -1б



Үй жұмысы

Қазақстанның топырақ түрлері реферат жазу

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.

ДК экраны

7-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері.


































Таратпа қағаз тарату

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

5 мин.

«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.



Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».

image7.png

Тексерілді

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
173
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі