Материалдар / Қазақстандағы ұжымдастыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақстандағы ұжымдастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстандағы ұжымдастыру туралы ҚМЖ. Сабақта топтыө, жұптық, жеке жұмыстар көрсетілген. АКТ қолдану көрсетілген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2024
233
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

40 орта мектеп

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді жоспар

Қазақстандағы ұжымдастыру 1-сабақ

(сабақтың тақырыбы)

Бөлім

Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде


Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

Абдуллаева Айжан Абилашимовна

Күні

19 қаңтар 2024 жыл

Сынып: 8 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қазақстандағы ұжымдастыру

Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.4.1.2 күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;


Сабақтың мақсаты

күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;


Тарихи концепт

Тарихи ойлау дағдылары

себеп және салдар

Тарихи талдау және түсіндіру

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы













5 минут


Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

Оқушыларды түгендеу;

Пәнаралық байланыс пен жауапкершілік құндылығы туралы айту;

Топқа бөлу:

«QR код» арқылы сынып оқушыларын 3 топқа бөлу.

Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру мақсатында Genially платформасында «Жалған, ақиқат» ақпараттарды ұсыну

Тақырыпқа шығу:

«Brainstorming» әдісі

Сабақ мақсатын оқушылармен бірге анықтау.

Бағалау критерийлерімен таныстыру;

Мұғаліммен амандасады;

Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды;

Жауапкершілік құндылығы туралы ой қосады.



«QR код» арқылы сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді.

Өткен тақырып бойынша Genially платформасында «Жалған, ақиқат» ақпараттарды табады;

-Бұл монумент қандай оқиғаға байланысты қойылған?

-Мүсінді неге осындай кейіпте бейнелеген? деген сұрақтарға жауап береді.

Сабақ тақырыбы мен мақсатқа сәйкес ой қосады;

Бағалау критерийлерімен танысады;

Бағалау критерийлері:

-күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды.

Ойлау дағдысы:

қолдану

ҚБ

Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;


Слайд

1-2

https://view.genial.ly/65a4e8840a116a001416a100/interactive-content-true-or-false-quiz



Сабақтың ортасы

3 мин



Жаңа сабақты меңгерту



7 минут


Жаңа сабақты меңгеру

«STOP кадр» әдісі

Бейнематериал көріп, сұрақтарға жауап береді:



1-тапсырма.

Ж.Ж.

«Интеллект картасы» әдісі

Тірек-сызба бойынша ауылды кеңестендіру саясатын талдайды.


Дескриптор:

-Ауылды кеңестендіру саясатының мақсатын анықтайды;

-Ауылды кеңестендіру саясатының жүргізілу барысын жазады;

-Ауылды кеңестендіру саясатына қазақ зиялыларының пікірін жазады.

Сұрақтар:

-Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру дегеніміз не?

-Қазақстанда ол қалай ұйымдастырылды?


1-тапсырма.

Ж.Ж

Оқушылардың болжамды жауабы:

-қазақ ауылдарында «Кіші Қазан ұымдастыру, көшпелілерді отырықшыландыру;

- Ауылды кеңестендіру асыра сілтеумен, әділетсіз, байларды жер аудару арқылы жүргізілді.

-Ә.Бөкейхан, А.Байтұрсынов, М.Дулатов қазақтардың дәстүрлі мал шаруашылығы дала жағдайларына қолайлы екендігін айтты.

Оқушылар жаңа материалды өздігімен меңгереді

ЕБҚ тапсырманы жұппен бірлесе орындайды.

«Жарайсың, керемет» т.б.



Бағалау балы

-Ауылды кеңестендіру саясатының мақсатын анықтайды-1б

-Ауылды кеңестендіру саясатының жүргізілу барысын жазады-1б

- Ауылды кеңестендіру саясатына қазақ зиялыларының пікірін жазады-1б

Жалпы-3 б



Бағалау шкаласы арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды

Кері байланыс




https://www.youtube.com/watch?v=MO2Z_NNOuIg



үлестірмелі қағаз



Бағалау шкаласы

Жаңа сабақты түсінгенін тексеру



(6 мин. топта,

3 мин.әр топ қорғайды)

15 минут

Т.Ж

2-тапсырма.


1-топ: «DEAL» кестесі

күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды.

Дескриптор:

- күштеп ұжымдастырудың себебін анықтайды;

-ұжымдастырудың салдарын түсіндіреді;

- ұжымдастырудың зардабын талдайды;

-демографиялық өзгерістің болуына болжам жасайды.


2-топ:«Жылқы сұлбасы» күштеп отырықшыландыру саясатының себептері мен салдарын талдайды.

Дескриптор:

-Мәселені анықтайды;

-2 себебін жазады;

-2 салдарын анықтайды;

-Қорытынды жасайды.


3-топ: «Картаны сөйлет» әдісі

Картаны қолдана отырып, Қазақстанда ұжымдастыруға қарсы болған көтерілістер орын алған аймақтарды талдайды.

Дескриптор:

-Картадан көтеріліс болған 3 аймақты табады;

-Кескін картада белгілейді;

-Көтеріліс нәтижесін талдайды


Т.Ж

2-тапсырма.

















-1929 жылы Сырдария, Қостанай, Жетісу аймағында т.б;

-картада белгілейді;

-372 бой көрсету, 80 мың адам қатысқан, 5 мың адам жазаланды, сотталды, ГУЛАГ лагерьлеріне қамалды, 883-і атылды.

ЕБҚ оқушы тапсырманы топтағы оқушылармен бірлесе орындайды.

Бағалау балы

- күштеп ұжымдастырудың себебін анықтайды-1б;

-ұжымдастырудың салдарын түсіндіреді-1б;

- ұжымдастырудың зардабын талдайды-1б;

-демографиялық өзгерістің болуына болжам жасайды-1б


Жалпы-4 б


Мәселені анықтайды-1б

900 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!