Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

    №40 орта мектеп

    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді жоспар

    Қазақстандағы ұжымдастыру 1-сабақ

    (сабақтың тақырыбы)

    Бөлім

    Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде


    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

    Абдуллаева Айжан Абилашимовна

    Күні

    19 қаңтар 2024 жыл

    Сынып: 8 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстандағы ұжымдастыру

    Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.4.1.2 күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;


    Сабақтың мақсаты

    күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;


    Тарихи концепт

    Тарихи ойлау дағдылары

    себеп және салдар

    Тарихи талдау және түсіндіру

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы













    5 минут


    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

    Оқушыларды түгендеу;

    Пәнаралық байланыс пен жауапкершілік құндылығы туралы айту;

    Топқа бөлу:

    «QR код» арқылы сынып оқушыларын 3 топқа бөлу.

    Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру мақсатында Genially платформасында «Жалған, ақиқат» ақпараттарды ұсыну

    Тақырыпқа шығу:

    «Brainstorming» әдісі

    Сабақ мақсатын оқушылармен бірге анықтау.

    Бағалау критерийлерімен таныстыру;

    Мұғаліммен амандасады;

    Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды;

    Жауапкершілік құндылығы туралы ой қосады.



    «QR код» арқылы сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді.

    Өткен тақырып бойынша Genially платформасында «Жалған, ақиқат» ақпараттарды табады;

    -Бұл монумент қандай оқиғаға байланысты қойылған?

    -Мүсінді неге осындай кейіпте бейнелеген? деген сұрақтарға жауап береді.

    Сабақ тақырыбы мен мақсатқа сәйкес ой қосады;

    Бағалау критерийлерімен танысады;

    Бағалау критерийлері:

    -күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды.

    Ойлау дағдысы:

    қолдану

    ҚБ

    Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;


    Слайд

    №1-2

    https://view.genial.ly/65a4e8840a116a001416a100/interactive-content-true-or-false-quiz



    Сабақтың ортасы

    3 мин



    Жаңа сабақты меңгерту



    7 минут


    Жаңа сабақты меңгеру

    «STOP кадр» әдісі

    Бейнематериал көріп, сұрақтарға жауап береді:



    1-тапсырма.

    Ж.Ж.

    «Интеллект картасы» әдісі

    Тірек-сызба бойынша ауылды кеңестендіру саясатын талдайды.


    Дескриптор:

    -Ауылды кеңестендіру саясатының мақсатын анықтайды;

    -Ауылды кеңестендіру саясатының жүргізілу барысын жазады;

    -Ауылды кеңестендіру саясатына қазақ зиялыларының пікірін жазады.

    Сұрақтар:

    -Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру дегеніміз не?

    -Қазақстанда ол қалай ұйымдастырылды?


    1-тапсырма.

    Ж.Ж

    Оқушылардың болжамды жауабы:

    -қазақ ауылдарында «Кіші Қазан ұымдастыру, көшпелілерді отырықшыландыру;

    - Ауылды кеңестендіру асыра сілтеумен, әділетсіз, байларды жер аудару арқылы жүргізілді.

    -Ә.Бөкейхан, А.Байтұрсынов, М.Дулатов қазақтардың дәстүрлі мал шаруашылығы дала жағдайларына қолайлы екендігін айтты.

    Оқушылар жаңа материалды өздігімен меңгереді

    ЕБҚ тапсырманы жұппен бірлесе орындайды.

    «Жарайсың, керемет» т.б.



    Бағалау балы

    -Ауылды кеңестендіру саясатының мақсатын анықтайды-1б

    -Ауылды кеңестендіру саясатының жүргізілу барысын жазады-1б

    - Ауылды кеңестендіру саясатына қазақ зиялыларының пікірін жазады-1б

    Жалпы-3 б



    Бағалау шкаласы арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды

    Кері байланыс




    https://www.youtube.com/watch?v=MO2Z_NNOuIg



    үлестірмелі қағаз



    Бағалау шкаласы

    Жаңа сабақты түсінгенін тексеру



    (6 мин. топта,

    3 мин.әр топ қорғайды)

    15 минут

    Т.Ж

    2-тапсырма.


    1-топ: «DEAL» кестесі

    күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды.

    Дескриптор:

    - күштеп ұжымдастырудың себебін анықтайды;

    -ұжымдастырудың салдарын түсіндіреді;

    - ұжымдастырудың зардабын талдайды;

    -демографиялық өзгерістің болуына болжам жасайды.


    2-топ:«Жылқы сұлбасы» күштеп отырықшыландыру саясатының себептері мен салдарын талдайды.

    Дескриптор:

    -Мәселені анықтайды;

    -2 себебін жазады;

    -2 салдарын анықтайды;

    -Қорытынды жасайды.


    3-топ: «Картаны сөйлет» әдісі

    Картаны қолдана отырып, Қазақстанда ұжымдастыруға қарсы болған көтерілістер орын алған аймақтарды талдайды.

    Дескриптор:

    -Картадан көтеріліс болған 3 аймақты табады;

    -Кескін картада белгілейді;

    -Көтеріліс нәтижесін талдайды


    Т.Ж

    2-тапсырма.

















    -1929 жылы Сырдария, Қостанай, Жетісу аймағында т.б;

    -картада белгілейді;

    -372 бой көрсету, 80 мың адам қатысқан, 5 мың адам жазаланды, сотталды, ГУЛАГ лагерьлеріне қамалды, 883-і атылды.

    ЕБҚ оқушы тапсырманы топтағы оқушылармен бірлесе орындайды.

    Бағалау балы

    - күштеп ұжымдастырудың себебін анықтайды-1б;

    -ұжымдастырудың салдарын түсіндіреді-1б;

    - ұжымдастырудың зардабын талдайды-1б;

    -демографиялық өзгерістің болуына болжам жасайды-1б


    Жалпы-4 б


    Мәселені анықтайды-1б

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Абдуллаева Айжан Абилашимовна
    26 Қаңтар 2024
    364
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстандағы ұжымдастыру

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстандағы ұжымдастыру

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қазақстандағы ұжымдастыру туралы ҚМЖ. Сабақта топтыө, жұптық, жеке жұмыстар көрсетілген. АКТ қолдану көрсетілген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі

    №40 орта мектеп

    (білім беру ұйымының атауы)

    Қысқа мерзімді жоспар

    Қазақстандағы ұжымдастыру 1-сабақ

    (сабақтың тақырыбы)

    Бөлім

    Қазақстан тоталитарлық жүйе кезеңінде


    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты

    Абдуллаева Айжан Абилашимовна

    Күні

    19 қаңтар 2024 жыл

    Сынып: 8 «А»

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстандағы ұжымдастыру

    Зерттеу сұрағы: Неліктен ұжымдастыру саясаты «ұлы нәубетке» әкеліп соқтырды?


    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    8.4.1.2 күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;


    Сабақтың мақсаты

    күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдау;


    Тарихи концепт

    Тарихи ойлау дағдылары

    себеп және салдар

    Тарихи талдау және түсіндіру

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы













    5 минут


    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру;

    Оқушыларды түгендеу;

    Пәнаралық байланыс пен жауапкершілік құндылығы туралы айту;

    Топқа бөлу:

    «QR код» арқылы сынып оқушыларын 3 топқа бөлу.

    Өткен тақырып бойынша білімдерін тексеру мақсатында Genially платформасында «Жалған, ақиқат» ақпараттарды ұсыну

    Тақырыпқа шығу:

    «Brainstorming» әдісі

    Сабақ мақсатын оқушылармен бірге анықтау.

    Бағалау критерийлерімен таныстыру;

    Мұғаліммен амандасады;

    Білім алушылар жеке мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету жолдарын анықтайды;

    Жауапкершілік құндылығы туралы ой қосады.



    «QR код» арқылы сынып оқушылары 3 топқа бөлінеді.

    Өткен тақырып бойынша Genially платформасында «Жалған, ақиқат» ақпараттарды табады;

    -Бұл монумент қандай оқиғаға байланысты қойылған?

    -Мүсінді неге осындай кейіпте бейнелеген? деген сұрақтарға жауап береді.

    Сабақ тақырыбы мен мақсатқа сәйкес ой қосады;

    Бағалау критерийлерімен танысады;

    Бағалау критерийлері:

    -күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды.

    Ойлау дағдысы:

    қолдану

    ҚБ

    Оқушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.;


    Слайд

    №1-2

    https://view.genial.ly/65a4e8840a116a001416a100/interactive-content-true-or-false-quiz



    Сабақтың ортасы

    3 мин



    Жаңа сабақты меңгерту



    7 минут


    Жаңа сабақты меңгеру

    «STOP кадр» әдісі

    Бейнематериал көріп, сұрақтарға жауап береді:



    1-тапсырма.

    Ж.Ж.

    «Интеллект картасы» әдісі

    Тірек-сызба бойынша ауылды кеңестендіру саясатын талдайды.


    Дескриптор:

    -Ауылды кеңестендіру саясатының мақсатын анықтайды;

    -Ауылды кеңестендіру саясатының жүргізілу барысын жазады;

    -Ауылды кеңестендіру саясатына қазақ зиялыларының пікірін жазады.

    Сұрақтар:

    -Ауыл шаруашылығын ұжымдастыру дегеніміз не?

    -Қазақстанда ол қалай ұйымдастырылды?


    1-тапсырма.

    Ж.Ж

    Оқушылардың болжамды жауабы:

    -қазақ ауылдарында «Кіші Қазан ұымдастыру, көшпелілерді отырықшыландыру;

    - Ауылды кеңестендіру асыра сілтеумен, әділетсіз, байларды жер аудару арқылы жүргізілді.

    -Ә.Бөкейхан, А.Байтұрсынов, М.Дулатов қазақтардың дәстүрлі мал шаруашылығы дала жағдайларына қолайлы екендігін айтты.

    Оқушылар жаңа материалды өздігімен меңгереді

    ЕБҚ тапсырманы жұппен бірлесе орындайды.

    «Жарайсың, керемет» т.б.



    Бағалау балы

    -Ауылды кеңестендіру саясатының мақсатын анықтайды-1б

    -Ауылды кеңестендіру саясатының жүргізілу барысын жазады-1б

    - Ауылды кеңестендіру саясатына қазақ зиялыларының пікірін жазады-1б

    Жалпы-3 б



    Бағалау шкаласы арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды

    Кері байланыс




    https://www.youtube.com/watch?v=MO2Z_NNOuIg



    үлестірмелі қағаз



    Бағалау шкаласы

    Жаңа сабақты түсінгенін тексеру



    (6 мин. топта,

    3 мин.әр топ қорғайды)

    15 минут

    Т.Ж

    2-тапсырма.


    1-топ: «DEAL» кестесі

    күштеп ұжымдастыру саясатының ауыл шаруашылығына тигізген зардаптарын талдайды.

    Дескриптор:

    - күштеп ұжымдастырудың себебін анықтайды;

    -ұжымдастырудың салдарын түсіндіреді;

    - ұжымдастырудың зардабын талдайды;

    -демографиялық өзгерістің болуына болжам жасайды.


    2-топ:«Жылқы сұлбасы» күштеп отырықшыландыру саясатының себептері мен салдарын талдайды.

    Дескриптор:

    -Мәселені анықтайды;

    -2 себебін жазады;

    -2 салдарын анықтайды;

    -Қорытынды жасайды.


    3-топ: «Картаны сөйлет» әдісі

    Картаны қолдана отырып, Қазақстанда ұжымдастыруға қарсы болған көтерілістер орын алған аймақтарды талдайды.

    Дескриптор:

    -Картадан көтеріліс болған 3 аймақты табады;

    -Кескін картада белгілейді;

    -Көтеріліс нәтижесін талдайды


    Т.Ж

    2-тапсырма.

















    -1929 жылы Сырдария, Қостанай, Жетісу аймағында т.б;

    -картада белгілейді;

    -372 бой көрсету, 80 мың адам қатысқан, 5 мың адам жазаланды, сотталды, ГУЛАГ лагерьлеріне қамалды, 883-і атылды.

    ЕБҚ оқушы тапсырманы топтағы оқушылармен бірлесе орындайды.

    Бағалау балы

    - күштеп ұжымдастырудың себебін анықтайды-1б;

    -ұжымдастырудың салдарын түсіндіреді-1б;

    - ұжымдастырудың зардабын талдайды-1б;

    -демографиялық өзгерістің болуына болжам жасайды-1б


    Жалпы-4 б


    Мәселені анықтайды-1б

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Барлық пәндер Ашық сабақ 8 сынып
    26.01.2024
    364
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Абдуллаева Айжан Абилашимовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации