Ұйымдас-тыру
Өткен білімді еске
түсіру
7
минут
Жаңа тақырыпқа
қадам
3
минут
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру "Комплименттердің бұрқасыны»
Тақырыпқа
шығу
(«Миға шабуыл» әдісі арқылы
оқушы сабақтың тақырыбына шығады ) 6мин
Оқушыға сабақтың
тақырыбы және мақсатымен таныстыру
|
Оқушы өз ойларын ортаға
салады.
Оқушы жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
ҚБ
«Мадақтаусэндвичі»
|
Тақырыптық
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
5
минут
10
минут
5
минут
10
минут
|
Мәтінмен жұмыс
Ә.Бӛкейхановтың қоғамдық-саяси
ӛмірімен қандай тарихи оқиғалар
байланысты?
Қазіргі саяси қайраткерлердің
Ә.Бӛкейхановтың еңбегін қалай бағалауда?
ЕБҚоқушыға дереккөздің форматын
үлкейтіп, қолдау
«ПТМС-формуласы» әдісі
Қазақзиялыларыныңқоғамдық-саясиөмірдегіролін анықтап,
бағаберіңіз.
Оқушылар тақырып
таңдайды
А.Бірімжанов - ұлт
зиялысы...
Ә.Бӛкейханов -ұлт зиялысы...
М.Тынышпаев - ұлт зиялысы... Б.Қаратаев - ұлт
зиялысы...
ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген
тапсырманы орындайды
Қалыптастырушы бағалауға
арналған тапсырма
ХХ ғас. басында Ресей
саясатының Қазақстан эконо- микасына тигізген әсерін анықтап,
жағымды және жағымсыз өзгерістерін
жіктеңіз.
жағымды
|
Жағымсыз
|
|
|
Қорытынды
|
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде
қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау
жасайды
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс
жасайды
Оқушы өз жұмыстарының
қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша
сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторы:
өзгерістерін жіктейді
-Қазақстан
экономикасына
тигізген
жағымсыз өзгерістерін жіктейді
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ
«Мадақтау
сэндвичі»
ҚБ
«Өзін-өзі
бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар
Кесте
ҚБ парағы
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Кері
байланыс
Бүгінгі сабақтан мен не
білдім?
Сабақ барысында қандай
қиындыққа кездестің?
Сабақ барысында қандай сұрақ
туындады?
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды
|
А4, конспект
|