Қазақстан тарихы
1 тоқсан
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
М.Мырзаш |
|
Күні: |
05.09.2022 ж |
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы Зерттеу сұрағы: Не себепті А.Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.1.1 – қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру; |
|
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи талдау мен түсіндіру Маңыздылық |
|
Сабақтыңмақсаты |
РесейелініңҚазақстанэкономикасынатигізгенжағымдыжәнежағымсызөзгерістерінжіктейді; |
|
Бағалау критерийі |
ХХ ғас. басындағы қазақ қоғамының әлеуметтік-экономикалық жағдайын талдау барысында дәйекті қорытынды жасайды |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру "Комплименттердің бұрқасыны» Тақырыпқа шығу («Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушы сабақтың тақырыбына шығады ) 6мин Оқушыға сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ «Мадақтаусэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс Ә.Бӛкейхановтың қоғамдық-саяси ӛмірімен қандай тарихи оқиғалар байланысты? Қазіргі саяси қайраткерлердің Ә.Бӛкейхановтың еңбегін қалай бағалауда? ЕБҚоқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау «ПТМС-формуласы» әдісі Қазақзиялыларыныңқоғамдық-саясиөмірдегіролін анықтап, бағаберіңіз. Оқушылар тақырып таңдайды А.Бірімжанов - ұлт зиялысы... Ә.Бӛкейханов -ұлт зиялысы... М.Тынышпаев - ұлт зиялысы... Б.Қаратаев - ұлт зиялысы... ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма ХХ ғас. басында Ресей саясатының Қазақстан эконо- микасына тигізген әсерін анықтап, жағымды және жағымсыз өзгерістерін жіктеңіз.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескрипторы:
өзгерістерін жіктейді -Қазақстан экономикасына тигізген жағымсыз өзгерістерін жіктейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
ҚБ парағы |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||
|
Үй тапсырмасы |
Қазақ зиялыларына қатысты мәлімет- терді пайдаланып, хронологиялық тізім жасау |
|||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы
Қазақстан тарихы
1 тоқсан
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
8.1А ХХ ғасырдың басындағы Қазақстан |
|
Педагогтің Т.А.Ә. |
М.Мырзаш |
|
Күні: |
05.09.2022 ж |
|
Сынып:8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтыңтақырыбы |
Қазақстанның ХХ ғасырдың басындағы әлеуметтік-экономикалық жағдайы Зерттеу сұрағы: Не себепті А.Байтұрсынов: «Қазақ ұлтының өмір сүруінің өзі проблемаға айналды», - деп санады? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
8.3.1.1 – қазақ зиялыларының Ресей империясының Мемлекеттік Думасындағы қызметіне баға беру; |
|
*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт |
Тарихи талдау мен түсіндіру Маңыздылық |
|
Сабақтыңмақсаты |
РесейелініңҚазақстанэкономикасынатигізгенжағымдыжәнежағымсызөзгерістерінжіктейді; |
|
Бағалау критерийі |
ХХ ғас. басындағы қазақ қоғамының әлеуметтік-экономикалық жағдайын талдау барысында дәйекті қорытынды жасайды |
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру "Комплименттердің бұрқасыны» Тақырыпқа шығу («Миға шабуыл» әдісі арқылы оқушы сабақтың тақырыбына шығады ) 6мин Оқушыға сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ «Мадақтаусэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс Ә.Бӛкейхановтың қоғамдық-саяси ӛмірімен қандай тарихи оқиғалар байланысты? Қазіргі саяси қайраткерлердің Ә.Бӛкейхановтың еңбегін қалай бағалауда? ЕБҚоқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау «ПТМС-формуласы» әдісі Қазақзиялыларыныңқоғамдық-саясиөмірдегіролін анықтап, бағаберіңіз. Оқушылар тақырып таңдайды А.Бірімжанов - ұлт зиялысы... Ә.Бӛкейханов -ұлт зиялысы... М.Тынышпаев - ұлт зиялысы... Б.Қаратаев - ұлт зиялысы... ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма ХХ ғас. басында Ресей саясатының Қазақстан эконо- микасына тигізген әсерін анықтап, жағымды және жағымсыз өзгерістерін жіктеңіз.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды
|
Оқушы ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Оқушы өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушы бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады. Дескрипторы:
өзгерістерін жіктейді -Қазақстан экономикасына тигізген жағымсыз өзгерістерін жіктейді |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау» |
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
ҚБ парағы |
||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||||||
|
Үй тапсырмасы |
Қазақ зиялыларына қатысты мәлімет- терді пайдаланып, хронологиялық тізім жасау |
|||||||||
шағым қалдыра аласыз













