Материалдар / Қазақстанның киелі жерлері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстанның киелі жерлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға Қазақстанның киелі жерлерімен таныстыру, тарихымен таныстыру.Отанын сүюге, бірлікке, ел тарихын білуге, еліміздің қасиетті жерлерін қастерлеуге, отанымыздың байлығын қорғауға, елімізді өркендетуге білімді ұрпақ болуға тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
6820
16 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: "Киелі жер"

Сабақтың мақсаты:

1.Білімділік: Оқушыларға Қазақстанның киелі жерлерімен таныстыру, тарихымен таныстыру.Отанын сүюге, бірлікке, ел тарихын білуге, еліміздің қасиетті жерлерін қастерлеуге, отанымыздың байлығын қорғауға, елімізді өркендетуге білімді ұрпақ болуға тәрбиелеу.

2. Дамытушылық:  Оқушының сөйлеу тілін дамыту арқылы сөздік қорларын молайту, ой-өрісін кеңейту.

3.Тәрбиелілік:  Жас ұрпақтың патриоттық сезімін жандандыра түсіп, елін, жерін сүйіп, құрметтеуге жетелеу.

Көрнекіліктер: тақырыпқа сай суреттер,мақал-мәтел,жұмбақтар

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі

І. Ұйымдастыру кезеңі.

- Сәлеметсіздерме балалар!(отырыңдар )

-Сабағымызды бастамас бұрын көңіл күйімізді көтеріп алайық.

Психологиялық дайындық. Әр оқушы шеңберде тұрып, бір-біріне жылы тілектерін білдіреді.

II.Жаңа сабақ. .Сұрақтар қойып, жауап алу.

1. Қазақстанның қасиетті жерлері дегенді қалай түсінесіңдер?

2. Оларға нелер жатады деп ойлайсыңдар?Неліктен?

3. Осы жерлердің қайсына барып көрдіңдер?Көргендерің барма?

Сонымен,бүгінгі сабағымыз неге байланысты деп ойлайсыңдар? Жарайды, бүгінгі сабағымыз өз еліміздің Қазақстанның қасиетті,киелі жерлерімен байланысты. Сабаққа белсене қатысайық!

Қазақстан дейтін, менің бар елім,

Жатыр алып жарты дүние әлемін,

Бұл даланы анам жаспен суарған

Бұл далада атам қолға ту алған,

Бұл далаға жылап келіп уанғам

Бұл даланы көріп алғаш қуанғам,

Бұл далада өскен жанда жоқ арман.

Ұлы Дала киелі жерлерге толы. Ол жерлерді қадірлеп-қастерлеу — ғасырлар бойы ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан дәстүріміз. Киелі атаулының тамырына балта шабуға барын салған кеңес өкіметі кезінде де қазақтың ақыны:

«Ал менің әлі сапарым қанша алдымда, Күш құяр жанға жолымда сәуле — бар ма, шам? Әлі де біраз жолым болмайтын секілді-ау, Оғыланды тауда бір түнеп қуат алмасам», — деп жырлады (Ф. Оңғарсынова, «Оғыланды».)

III.Топпен жұмыс

Енді балалар тақырыпқа байланысты ойымызды ортаға салайық.Қазір алдыларыңа А4 парақшасын таратамын, қасиетті жерлерді сызба түрінде топпен жазып шығыңдар.(5минут уақыт беріледі)

IV.Мәтінмен жұмыс(мәтінді оқып беру,балалардан мағынасын сұрау)

Қазақстан Республикасы – Еуразияның дәл ортаңғы бөлігінде орналасқан ел. Қазақстан жері кең байтақ. Оның өте әдемі жерлері көп. Олар - Көкшетау,Алатау бөктерлері, Шарын шатқалы және Балқаш көлі. Бұл жерлер- қазақ халқының мақтанышы.Шет елден келген қонақтарға осы жерлерді көрсетеді. Көрікті жерлерде көк аспанмен таласқан әсем таулар, тап– таза бұлақтар мен өзендер, ну ормандар,сан алуан өсімдіктер бар. Қазіргі кезде барша қазақстандықтардың алдында тұрған күрделі мәселелердің бірі - табиғат ананы қорғау , оның байлығын ұқыпты пайдаланып , кейінгі ұрпаққа қалдыру .

Қазақстан қайда орналасқан?

Оның жері қандай?

Табиғаты қандай?

V.Өзге тілдің бәрін біл.(сөздерді үш тілде айту)

Отан –

Көл-

Өзен-

Табиғат-

Өсімдік-

Жануар-

Балалар осы айтқан сөздеріңнің барлығы біздің елімізге қатысы барма? Міне, балалар бұл сөздердің барлығы біздің елімізге қатысы бар екен.Әсем табиғатымыз, жануарлармыз бен өсімдіктеріміз.өзендер мен көлдеріміз,қазба байлықтарымызда қасиетті жерлерге жатады.

VI.Топпен жұмыс

Топтарға Қазақстанның қасиетті жерлері жайлы мәлімет және суреттері таратылады. Мәліметті оқып,ортаға әр топтан 2 оқушы шығады, түсінгендерін айтып өтеді.

VII. Сергіту сәті

Соз қолыңды оң жаққа,

Соз қолыңды сол жаққа.

Қолды айналдыр бұлғамай,

Шеңбер жасап тұрғанда

Хормен:

Мен өз отанымды сүйемін!

Я люблю свою Родину!

I love my motherland!

VIII. Ойын: «Мен елімнің азаматымын»

Әр оқушыларға суреттер беріледі. (Әр елдің қасиетті жерлерінің ,өзен-көлдерінің т.б.) Оқушылар тек қазақ еліне тиесілі суреттерді бір жерге жинайды. Неге сол суретті таңдағандарын дәлелдейді. Ойын соңында балалар смайлдармен мадақталады.

Хор: «Көк тудың желбірегені» (Қолдарына жалаушалар алып сермейді)

Қорытынды. Байтақ дала жерім менің Арта берсін даңқың сенің Көк байрағың желбіресін Егеменді елім менің дей отырып, балалар осымен сабағымыз аяқталды.



















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!