Материалдар / Қазақстанның климаттық жағдайы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстанның климаттық жағдайы

Материал туралы қысқаша түсінік
9.3.2.2 Қазақстанның климаттық жағдайын талдайды
Авторы:
14 Қараша 2023
182
2 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

  • Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның климаттық жағдайы

Бөлімі:

Физикалық география

Педагогтің аты-жөні:

Базарбаев Т

Күні:

13.11.23ж

Сыныбы:9а,ә

9 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

  • Қазақстанның климаттық жағдайы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.3.2.2 Қазақстанның климаттық жағдайын талдайды

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Қазақстанның климаттық жағдайын анықтайды;

Көпшілік оқушылар: Қазақсан аумағындағы ауа температураларының, жауын-шашынның таралу ерекшеліктерін біледі.

Кейбір оқушылар: қазақстанның климаттық жағдайын талдайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(7 минут)



(8мин)

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2.«Миға шабуыл» әдісін пайдаланып сұрақ қояды:

Климат дегеніміз не?

Қандай климаттық белдеулерді білесің?

Қазақстанның климаты шұғыл континентті болуы неге байланысты?

Тиімділігі: өткен сабақтарды еске түсіреді

3.Жаңа тақырыпты хабарлайды:

Қазақстанның климаттық жағдайы

«Гүлмен тілек» әдісі. Оқушылар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.



Мақсаты: берілген сұрақтарға жауап береді.







Жаңа тақырыпты дәптерге жазады.

Мадақтау сөздер арқылы бағалау

Мұғалім жылдам әрі дұры жауап берген оқушыны мадақтайды.

Презентация


Сабақтың ортасы

(10 мин)

Жұптық тапсырма













(10 минут)

Жұптық жұмыс

«Жұпта талқыла» әдісі. Оқушыларға жұптық тапсырма береді.

Қазақстанның барлық аумағы үшін жылдың ең суық айы – қаңтар. Ең ыстық айы – шілде.

Тиімділігі: жұпта жұмыс жасайды, өзара көмектеседі.



«Картамен жұмыс» әдісі. Жауын-шашынның таралуы. Қазақстан климаты құрғақшылығымен ерекшеленеді. Жауын-шашынның жылдық орташа мөлшері 100-ден 1600 мм-ге ейін ауытқиды. Арал теңізі мен Балқаш көлінің солтүстігінде 100 мм тіптен одан да аз. Алтай тауларында 1600 мм-ге ейін жетеді.

Аумақтағы ылғалдылықтың жеткілікті немесе жеткіліксіз болу көрсеткіші – ылғалдану коэффициенті деп аталады. Ол мына формула бойынша есептеледі:

К=Ж/Б

К – ылғалдану коэффициенті

Ж – жауын-шашын мөлшері

Б - буланушылық

Тиімділігі: суретпен жұмыс жасайды.

Мақсаты: кестені толтырады

Елді мекен

Ендік

Қаңтардың темпертурасы

Шілденің температурасы

Амплитуда














Сурет бойынша талау жасайды.

Дескриптор:

Республикамыздың аласа таулы жазық өңірлеріндегі атмосфералық жауын-шашынның төмендеу бағытын және атмосфералық жауын-шашынның негізгі түрлерін анықтайды;

Дәл осы бағыттағы атмосфералық жауын-шашынның азаю себебін анықтайды;

Биік таулы аудандарда жауын-шашынның көп түсу себебін анықтайды;



Есептерді шығар:

Атырау, Жезқазған, Петропавл, Шымкент қалаларындағы ылғалдану коэффициентін анықта

Дескриптор: ендікті табады;

Қаңтардағы температураны табады;

Шіледегі темератураны табады;

Амплитуданы табады.







Презентация

































kk.wikiwpedia.org

Сабақтың соңы

(10 минут

«Кім жылдам» әдісі. Көп нүктенің орнына сөдер қойыңдар:

Атмосфералық циркуляция - ...

Ауа ағындарның пайда болу себебі ...

Суық фронттар ... ауа райын қалыптастырады

Циклондар ... ауа райын алып келеді.

Тиімділігі: алған мәліметтерін жинақтайды





Мақсаты: оқушылар жауап береді

Өзін-өзі бағалау

Презентация







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!