1-тапсырма. Оқылым мәтінімен жұмыс.
Мәтінді оқып, мәтінде көтерілген мәселені «Графикалық органайзер»
әдісімен талдайды.
Дескриптор:
-
көтерілген мәселені талдайды -
1
-
тұтас мәтінді графиктік
мәтінге айналдырады -1
-
негізгі ойды анықтайды
-1
Оқушылар салған сурет,
кестелерін сыныптың ватсап желісіндегі жұмыс чатына жібереді. Ал
мен оны падлет тақтасы арқылы басқа оқушыларға және сабаққа
қатысушыларға көрсетіп отырамын.
Ал мәтіндегі негізгі ойды «Бір
сөйлем» әдісімен бір сөйлеммен
анықтайды.
Пысықтауыш – сөйлемде етістіктен
жасалған баяндауыштың сапасын, мекенін, мезгілін, себебін, мақсатын
сипаттайтын тұрлаусыз мүше. Сұрақтары: қайда? қайдан? қалай
қарай? қашан? қашаннан бері? қалай? қалайша? қайтіп? неліктен? не
үшін? неге? не мақсатпен? қаншалықты?
Пысықтауышқа тән
белгілер:
1) сөйлемнің негізін құрауға
қатыспайды ( тұрлаусыз мүше);
2) үстеуден, көсемшеден және
жанама септік тұлғалы зат есімнен
жасалады;
3) бағыныңқы сыңар ретінде өз
басыңқысымен қабыса, жанаса
байланысады;
4) пысықтайтын сөзінің алдында
тұрады;
5) өзі тіркескен сөзімен
пысықтауыштық қатынаста болады.
2-тапсырма.
Берілген
сөздер мен сөз тіркестерінен пысықтауыш болатын сөйлемдер
құрастыру, пысықтауыштарды құрамына қарай
талдау.
Дескриптор:
3-тапсырма
(ауызша). Кестеде берілген сөздер
анықтауыш және пысықтауыш болатындай сөз тіркестерін құрап,
айырмашылықтарын түсіндіру.
Дескриптор:
Гугл тест
тапсырмасы.
Бүгінгі
сабақта өтілген пысықтауыш туралы алған білімдерін тексеру үшін
сабақ соңында гугл формада оқушыларға 6 сұрақтан тұратын тест
тапсырмасын орындатамын. Сілтемесін топтың ватсап желісіндегі жұмыс
чатына жіберемін.
|