|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Бөлім 7.3 Биосфера |
Мектеп: Абай атындағы №1 ОМГ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мерзімі: 29.01.2021 |
Мұғалім: Байзулина А.Ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 Ә |
Қатысқан оқушылардың саны: Қатыспаған оқушылардың саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстанның топырақ түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.4.4- Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды. Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде топырақ ресурстарын пайдалануға баға береді
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған сабақтың кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жағымды көңіл-күй орнату. 2. - Үй тапсырмасын тексеру «Кішкентай құпия» Сандарда жасырынған сөздерді анықтау , сипаттама беру(1 минут) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Д з т о к м г с ы а қ е в у ұ п ч р 1451417101213 (Докучаев) 34169181011(топырақ) 7146148 (гумус) 81518 (сұр) 810219 ( сазды) |
Сәлемедеседі
Оқушылар ойланып жауап береді. Докучаев Топырақ Гумус Сұр Сазды
|
|
презентация Слайд 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 3-6мин |
«Мюнстенберг» әдісі ючськазахстанавлыалылоаынныңыларжфылрларл почвыывцузлаываралтввидываоываорылвар Тақырыпты анықтау. Мақсатты тұжырымдау Сабақ тақырыбы мен бағалау критерийлерін талдау. Сабақтың негізгі терминдерімен таныстыру. |
Оқушылар мұқият тыңдайды. |
|
Слайд 2-3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7-12 мин
|
Тапсырма 1. Карта мен оқулықты пайдаланып, кестені толтыр:
|
Оқушылар карта мен оқулықты пайдаланып кестені толтырады. |
Формативті бағалау
Бағалау.
|
Слайд 4-5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13-14 мин. 15-18мин.
|
Мұғалімнің түсіндірмесі Тапсырма 2.( қолдану)
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Оқушылар тапсырманы оқулықты , картаны және интернет беттеріндегі ақпараттарды пайдалана отырып орындайды. |
Формативті бағалау
|
Слайд 6-7
Слайд 8-9
Слайд 10-11
Слайд 12 Слайд 13
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19-22 мин.
23-25 мин.
|
Тапсырма 3.
Мұғалімнің ауызша бағалауы
Оқу тапсырмасы ОМ орындау |
Оқушылар суреттердің көмегімен топырақты пайдаланудың 1 артықшылығы мен бір кемшілігін атайды
|
Рефлексия. «Бас бармақ»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның топырақ түрлері
Қазақстанның топырақ түрлері
|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Бөлім 7.3 Биосфера |
Мектеп: Абай атындағы №1 ОМГ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Мерзімі: 29.01.2021 |
Мұғалім: Байзулина А.Ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 Ә |
Қатысқан оқушылардың саны: Қатыспаған оқушылардың саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстанның топырақ түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
7.3.4.4- Қазақстанда топырақ түрлерінің таралуын анықтайды. Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде топырақ ресурстарын пайдалануға баға береді
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған сабақтың кезеңдері |
Педагогтың іс-әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 2 минут |
1. Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жағымды көңіл-күй орнату. 2. - Үй тапсырмасын тексеру «Кішкентай құпия» Сандарда жасырынған сөздерді анықтау , сипаттама беру(1 минут) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Д з т о к м г с ы а қ е в у ұ п ч р 1451417101213 (Докучаев) 34169181011(топырақ) 7146148 (гумус) 81518 (сұр) 810219 ( сазды) |
Сәлемедеседі
Оқушылар ойланып жауап береді. Докучаев Топырақ Гумус Сұр Сазды
|
|
презентация Слайд 1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы 3-6мин |
«Мюнстенберг» әдісі ючськазахстанавлыалылоаынныңыларжфылрларл почвыывцузлаываралтввидываоываорылвар Тақырыпты анықтау. Мақсатты тұжырымдау Сабақ тақырыбы мен бағалау критерийлерін талдау. Сабақтың негізгі терминдерімен таныстыру. |
Оқушылар мұқият тыңдайды. |
|
Слайд 2-3 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7-12 мин
|
Тапсырма 1. Карта мен оқулықты пайдаланып, кестені толтыр:
|
Оқушылар карта мен оқулықты пайдаланып кестені толтырады. |
Формативті бағалау
Бағалау.
|
Слайд 4-5 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
13-14 мин. 15-18мин.
|
Мұғалімнің түсіндірмесі Тапсырма 2.( қолдану)
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
|
Оқушылар тапсырманы оқулықты , картаны және интернет беттеріндегі ақпараттарды пайдалана отырып орындайды. |
Формативті бағалау
|
Слайд 6-7
Слайд 8-9
Слайд 10-11
Слайд 12 Слайд 13
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
19-22 мин.
23-25 мин.
|
Тапсырма 3.
Мұғалімнің ауызша бағалауы
Оқу тапсырмасы ОМ орындау |
Оқушылар суреттердің көмегімен топырақты пайдаланудың 1 артықшылығы мен бір кемшілігін атайды
|
Рефлексия. «Бас бармақ»
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















