Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстанның тұңғыш ғарышкері 4-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымы: ҚМЖ |
|||||||
Пән: Қазақ тілі Т2 |
Бөлім: 7-бөлім «Ғарышқа саяхат» |
||||||
Педагогтің аты-жөні |
|
||||||
Күні |
|
||||||
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстанның тұңғыш ғарышкері |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
4.1.1.1 Анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.3.1.1 Мәтінді іштей түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Т. Әубәкіровтің сұхбатын оқиды. Тілдік құрылымдар ды қолдануды үйренеді. Көпшілігі : негізгі ақпараттарды анықтай алады;нақтылау мақсатында сұрақтар құрайды. Кейбірі:тілдік құрылымдарға өз мысалын ойлап айтады |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 8 минут |
Ұ) Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу.Оқушыларды түгендеу. Психологиялық ахуал орнату. *Уәж тудыру: -Көңіл-күйлеріңіз қандай?
Үй тапсырмасын тексеру. Мәтін бойынша 4-5 сұрақ қой. (Ұ) Сұрақтар қою арқылы сабақтың тақырыбын ашу: Бұл кім?Қазақстан ғарыш-керлерін атаңдар.Тоқтар Әубакиров кім? Ғарышкерлердің қайсысы ғарышқа тұңғыш Қазақстандық болып ұшты? -Қалай ойлайсыңдар, біздің бүгінгі тақырыбымыз қандай? *Оқушыларға сабақтың мақсат-міндеттерін түсіндіру |
Шаттық шеңбері . Қуан, шаттан! Қуанатын күн бүгін, Баршаңызға, қайырлы күн! Күліп шықты күн бүгін! Үй тапсырмасын 1-2 оқушы оқиды.
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын болжайды. Сабақтың мақсатымен танысады: Т. Әубәкіровтің сұхбатын оқисың.Тілдік құрылымдар-ды қолдануды үйренесің. |
Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!
|
слайд
Суреттер |
|||
Сабақтың ортасы (9-42 минут) |
1.Сөздікпен жұмыс: айналу – вращаться батыл – смелый марапат - награда марапаттау – награждать Осы сөздердің мағыналарын «Суретті сөздік» арқылы түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды; |
1.Тыңдалым,айтылым. Суретке қарап жаңа сөздермен танысады, жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды, мұғалім соңынан қайталайды.Оқушылар жаңа сөздермен сөз орамдарын, қарапайым сөйлем құрастырады. Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазады. |
«Бас бармақ»
|
Оқулық 15 б суретті сөздік слайд |
|||
|
|
|
|
|
|||
«С
|
2. .1-тапсырма. Дайын тілдік құрылымдар-мен таныс. Өз мысалыңды ойлап тап |
Айтылым .Қабілетті оқушылар 1-тапсырмадағы тілдік құрылымдармен танысып,. өз мысалын ойлап айтады |
|
|
|||
Оқылым.2-тапсырма Мәтінді оқу, мазмұнын түсіну. Тілдік құрылымдар бар сөйлемдерді оқы. Мен аспаннан ең алғаш ұшақты көрген күннен бастап ұшқыш болуды армандадым. Менен сол кезде: «Нені жақсы көресің?» – деп біреу сұраса: «Ұшақты жақсы көремін», - деп жауап беретін едім. Аспан әлеміне қызықтым. Мен Ресей еліндегі Армавир жоғары әскери ұшқыштар училищесін (1969) бітірген соң арманыма жақындай бастадым. Алдымен ұшқыш, одан кейін звено командирі болып қызмет атқардым. 1975-1976 жылдары Мәскеудегі авиация институтында оқыдым. 1990 жылы мен ғарышқа ұшу туралы ұсыныс алдым. Сөйтіп мен ғарышқа 1991 жылы 2 қазанда Байқоңыр қаласындағы Ю.А.Гагарин атындағы Ғарышкерлерді дайындайтын орталықтан «Союз ТМ-13» кемесімен ұштым. Мен осылай ғарышкер атандым. Ғарышкемемен жер шарын айналып шығу ғылым үшін өте маңызды. Жас ұландарды ғарышкер болуға шақырамын. |
|
2.1-тапсырма. Тілдік құрылымдармен таныс. Өзің де мысал келтір. ... болуды армандадым. ... жауап беретін едім. ... құстай сезіндім ... жақындай бастадым. ... сұрай бастадым, ... оқи бастадым, ... жаза бастадым. 3-тапсырма .Мәтінді түсініп оқы. Тілдік құрылымдар бар сөйлемдерді оқы. Мұғалім оқушыларға нақты уақыт белгілеп, іштей оқып түсінулерін тапсырады. берілген 2 минут уақыт болғанда, оқушыларды тоқтатып, олардың не түсінгенін сұрайды. Сұрақтар:1.Мәтін не туралы? 2. Тоқтар ағаның ұшқыш болу арманы неден басталады? 3. Ғарышкердің есінде қалған ең тамаша сәті қай кез еді? 4. Тоқтар Әубәкіровтің арманы қашан орындала бастады? 5. Ғарышкер ғарышқа қашан және қай жерден ұшты? «Сен білесің бе? «айдары Тоқтар Әубәкіров 1988 жылы тұңғыш рет әуеде ұшаққа 2 рет жанармай құйдырып, ұшу сапарын тоқтатпай батыл әрекет етеді. 1989 жылы 1-ші болып авиатасушы крейсердің алаңқайшасына «МиГ-29К» реактивті ұшағын қондырды. Сондай-ақ ол реактивті ұшақтың 50-ден аса жаңа түрін сынақтан өткізді. Оған осы батылдығы үшін 1988 жылы Кеңес Одағының Батыры атағын берді. Ал 1995 жылы Қазақстан Республикасының Халық Қаһарманы атағын алды. -Мәтін бойынша 4сұрақ құрап жазайық. 5. Сұрақтарға жауап бер. Батыл әрекет жасаған кезің болды ма? Ғарышкерлер жаттығу кезінде неліктен айналады? |
Айтылым. Жазылым Оқушылар 1-тапсырмадағы тілдік құрылымдармен танысып,. өз мысалын ойлап айтады Әнші болуды армандадым. Биші болуды армандадым. Дәрігер болуды армандадым. ... кеңес беретін едім, ... сыйлық беретін едім, .. әкеліп беретін едім, ... оқып беретін едім, ... айтып беретін едім. Өзімді жас баладай сезіндім. Өзімді нағыз батырдай сезіндім. Өзімді үлкен кісідей сезіндім. Оқылым.Айтылым Мәтінді берілген 2 минут уақыт ішінде не түсінгенін айтады. Таныс емес сөздерді тауып, мағынасын талқылай отырып анықтайды.Тілдік құрылымдар бар сөйлемдерді оқиды. 4-тапсырмадағы сұрақтарға мәтіннен жауап тауып айтады. Оқылым.Жазылым «Сен білесің бе? «айдары тұңғыш рет – бірінші рет әуеде – аспанда ұшу сапарын тоқтатпай – жерге қондырмай. Осы сөздердің мағынасын ашып, мәтінді оқиды. Мәтін бойынша 4сұрақ құрап жазады. «Есте сақтайық!» айдарымен (батыр және батыл) сөздерінің мәндес екенін түсінеді. Кері байланыс Оқушылар өз жұмыс-тарына қаншалықты риза болғандықтарын көңіл-күй бас бармақ арқылы көрсетеді |
Дескриптор -берілген сөйлемдерді толықтырады -өз мысалын айтады. -етістіктің шақ формаларын дұрыс қолдана алады
Дескриптор - мәтіннен не түсінгенін айтады. -сұрақтарға жауап береді; -мәтіннен нақты ақпаратты тауып оқиды. − сөйлемнің құрылымын сақтайды -тілдік нормаларды сақтайды
Дескриптор: - мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ құрап жазады. -сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жазады; -бас әріп пен тыныс белгілерін дұрыс қолданады; -сөздерді лексика-грамматикалық нормаға сай жазады. |
16 бет 17 бет |
Сабақтың соңы 3 минут |
Үй тапсырмасы: Жаңа сөздерді жаттау. 17 бет 4 тапсырма. Көп нүктенің орнына керекті сөздердің бірін қойып жазу: 1. Тоқтар Әубәкіровке Елбасы өз қолынан .... сыйлықтарын ұсынды.2. Жаттығу кезінде ғарышкерге көп ... керек.3. Жүргізуші ғарышкерлерді ... үшін сахнаға шақырды.4. «Өз арманына жеткің келсе, ... бол», дейді Тоқтар аға. Керекті сөздер:батыл, марапаттау, марапат, айналу Рефлексия(Ө) «Бағдаршам» арқылы оқушылар сабақтағы өз жұмысына баға береді Бағалау.Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды. |