|
2.1-тапсырма. Тілдік құрылымдармен таныс.
Өзің де мысал келтір.
...
болуды армандадым.
...
жауап беретін едім.
...
құстай сезіндім
...
жақындай бастадым.
...
сұрай бастадым, ... оқи бастадым, ... жаза
бастадым.
3-тапсырма .Мәтінді түсініп
оқы. Тілдік құрылымдар бар
сөйлемдерді оқы.
Мұғалім оқушыларға нақты уақыт
белгілеп, іштей оқып түсінулерін тапсырады. берілген 2 минут уақыт
болғанда, оқушыларды тоқтатып, олардың не түсінгенін
сұрайды. Сұрақтар:1.Мәтін не туралы? 2. Тоқтар
ағаның ұшқыш болу арманы неден басталады? 3. Ғарышкердің есінде
қалған ең тамаша сәті қай кез еді? 4. Тоқтар Әубәкіровтің арманы
қашан орындала бастады? 5. Ғарышкер ғарышқа қашан және қай жерден
ұшты?
«Сен білесің бе?
«айдары
Тоқтар Әубәкіров 1988
жылы тұңғыш рет әуеде ұшаққа 2 рет жанармай құйдырып, ұшу
сапарын тоқтатпай батыл әрекет етеді. 1989 жылы 1-ші болып
авиатасушы крейсердің алаңқайшасына «МиГ-29К» реактивті ұшағын
қондырды. Сондай-ақ ол реактивті ұшақтың 50-ден аса жаңа түрін
сынақтан өткізді. Оған осы батылдығы үшін 1988 жылы Кеңес Одағының
Батыры атағын берді. Ал 1995 жылы Қазақстан Республикасының
Халық Қаһарманы атағын алды.
-Мәтін бойынша 4сұрақ құрап
жазайық.
5. Сұрақтарға жауап
бер.
Батыл әрекет жасаған кезің
болды ма?
Ғарышкерлер жаттығу кезінде
неліктен айналады?
|
Айтылым.
Жазылым Оқушылар
1-тапсырмадағы тілдік құрылымдармен танысып,.
өз мысалын ойлап айтады Әнші болуды
армандадым. Биші болуды
армандадым. Дәрігер болуды
армандадым.
... кеңес беретін едім, ...
сыйлық беретін едім, .. әкеліп беретін едім, ... оқып беретін едім,
... айтып беретін едім.
Өзімді жас
баладай
сезіндім. Өзімді нағыз
батырдай
сезіндім. Өзімді үлкен
кісідей
сезіндім.
Оқылым.Айтылым Мәтінді берілген 2 минут уақыт
ішінде не түсінгенін айтады. Таныс емес сөздерді тауып, мағынасын
талқылай отырып анықтайды.Тілдік құрылымдар бар сөйлемдерді
оқиды.
4-тапсырмадағы сұрақтарға
мәтіннен жауап тауып айтады.
Оқылым.Жазылым «Сен білесің бе?
«айдары тұңғыш рет – бірінші рет әуеде
– аспанда ұшу сапарын тоқтатпай – жерге
қондырмай. Осы сөздердің мағынасын ашып,
мәтінді оқиды.
Мәтін бойынша 4сұрақ құрап
жазады.
«Есте
сақтайық!» айдарымен (батыр және батыл)
сөздерінің мәндес екенін
түсінеді.
Кері
байланыс
Оқушылар өз жұмыс-тарына
қаншалықты риза болғандықтарын көңіл-күй бас бармақ арқылы
көрсетеді
|
Дескриптор
-берілген сөйлемдерді
толықтырады
-өз мысалын
айтады.
-етістіктің шақ формаларын
дұрыс қолдана алады
Дескриптор
- мәтіннен
не түсінгенін
айтады.
-сұрақтарға жауап
береді;
-мәтіннен нақты
ақпаратты тауып оқиды.
− сөйлемнің құрылымын
сақтайды
-тілдік нормаларды
сақтайды
Дескриптор:
- мәтіннің мазмұны
бойынша сұрақ құрап жазады. -сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтап жазады; -бас әріп пен тыныс белгілерін
дұрыс қолданады; -сөздерді лексика-грамматикалық нормаға сай
жазады.
|
16
бет
17
бет
|
Сабақтың
соңы
3 минут
|
Үй тапсырмасы: Жаңа
сөздерді жаттау. 17 бет 4 тапсырма.
Көп нүктенің орнына керекті
сөздердің бірін қойып жазу:
1. Тоқтар Әубәкіровке Елбасы
өз қолынан .... сыйлықтарын ұсынды.2. Жаттығу кезінде ғарышкерге
көп ... керек.3. Жүргізуші ғарышкерлерді ... үшін сахнаға
шақырды.4. «Өз арманына жеткің келсе, ... бол», дейді Тоқтар
аға. Керекті
сөздер:батыл, марапаттау,
марапат, айналу Рефлексия(Ө)
«Бағдаршам» арқылы оқушылар сабақтағы өз
жұмысына баға береді Бағалау.Мұғалім формативті бағалауы
бойынша қорытынды балын қояды.
|