Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №1 «Мырзакент» МГ

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Бөлім:

    Жаһандану мәселелері. Стилистика

    Педагогтің аты-жөні:

    Биржекеева Алия Токсанбаевна

    Күні:

    30.09.2022ж.

    Сынып:

    Қатысушылар саны: 20

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу;

    9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу

    Сабақтың мақсаты

    Мәтіннің құрылымын сақтай отырып, графикалық мәтінді салыстыру, пікірлерін білдіру, ойын анықтап жазуға түрткі жасау, сөйлеу стилін тиімді қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ /уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Ұйымдастыру

    1мин




    Өткен білімді еске түсіру

    2мин


    Жаңа білім

    1 мин











    5 мин






    2мин














    2мин





























































    Бекіту




    Кері байланыс

    «Flippity» тәсілімен топтастыру






    «Мәңгілік ел-мұратым. Стилистика» бөлімі бойынша ауызша сұрақтар қою



    «Ой қозғау» әдісі арқылы топқа мына сұрақтар қойылады:

    Берілген суреттерді не байланыстырады?

    Осы суреттер қандай идея береді?





    Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады.



    Мағынаны тану.

    1-оқылым мәтінін бөліп оқу.

    2-PISA үлгісіндегі оқу сауаттылығы сұрақтарына жауап беру.


    І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

    Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Wordwall» тәсіл Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді.

    Жаһандану деген не?

    Жолдауда көрсетілген мәселелердің жаһандануға қатысын қалай түсіндіресіңдер?

    .Біздің елімізде жаһанданудың белгілері бар ма? Қандай?

    Жаһандану жағдайында ұлттық тәрбиеміз өзгере ме?


    ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ


    3-тапсырма. Аудиожазбадан (03. Мр3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер.

    ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.

    Тапсырма. Берілген сұрақтарға жауап беру.

    Тыңдалымның мақсаты қандай?

    Мәтіннің негізгі ойын білдіретін қандай ақпараттар берілген?

    Тыңдалымда көтерілген мәселе қаншалықты өзекті?

    Мәтінде маңызды мәселе ретінде неге көңіл бөлінген?


    ӘТН.

    Стиль дегеніміз – өмірдің белгілі бір саласында қолданынылып, тарихи қалыптасқан тілдік құралдар жүйесі. Тіл қолданысына қарай стиль мынадай топтарға ажыратылады:

    1. Сөйлеу стилі

    2. Кітаби-жазба стиль

    Сөйлеу стилі. Сөйлеу тілі адамдардың бір-бірімен күнделікті қатынасында пайдаланылады. Сөйлеу тілі диалогтен құралады.

    Диалог репликалар (диалог үстінде қарсылық білдіру, құптау мәнінде айтылатын қысқаша жауап) тізбегінен тұрады да, қысқа тұжырымды болып келеді.

    Сөйлеу тілінің ерекше бір түрі – монолог. Монолог – бір кісінің сөзі, ол күрделі ойға құрылып, әртүрлі тәсілмен жеткізіледі.


    Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысыңдар.

    Үш тілді меңгеру, білу – жаһанданған әлемге жолдама алу.

    • Кез келген мемлекеттің өзегі – оның бірегей мемлекеттік тілі.

    • Үш тілділікті дамыту – қажеттілік. Қазірдің өзінде қазақстандықтардың 20%-ы ағылшын тілін меңгерді.


    4-тапсырма. Елбасының қанатты сөздерін негізге ала отырып, «Жаһандану дәуіріндегі үштілділік» тақырыбында «Қамшы тастау» ойыны арқылы сұхбаттасу. Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданыңдар.


    5-тапсырма. Үлгіні негізге алып, үй тапсырмасын «WhatsApp» желісінде талқыланған диалогті жалғастырыңдар. Стилін анықтаңдар. Желіде сауатты жазу қаншалықты маңызды?



    6-тапсырма. Жазылым.

    Оқылым мәтініндегі сызбаларда көрсетілген мәліметтің ішінен өздерің үшін маңыздысын таңдап алып, өз позицияларыңды дәлелдеп, пікірлеріңді жазыңдар. Сөз саны – 80. Бұл жазбаларың қай жанрға жатады? Дәлелдеңдер.


    Қорытынды.

    Қазақстанның үшінші жаңғыруы жайлы не білдік?

    Сөйлеу стилінің ерекшеліктері неде?



    Үйге тапсырма:

    7-тапсырма.

    Елбасының Жолдауынан алынған үзіндіде айтылған ойға қатысты өз ұсыныстарыңды жазыңдар. Сөз саны 100-120.


    Кері байланыс

    «WhatsApp» чатқа сабақтан алған әсерін білдіреді.



    Бағалау

    Бағалау парақшасы

    Топты бағалау

    Оқушылар 4 топқа топтасады.






    Сұрақтарға ауызша жауап береді.




    Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша тыңдалады.

    Менің ойымша..

    Себебі

    Мен оған мынадай факті келтіремін..

    Қорытындылай келе...






    Мәтінді кезектесіп, мәнерлеп оқиды

    Тест сұрақтарына «Plickers» тәсілімен жауап береді.




    Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Wordwall» тәсіл Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді. Тыңдалым мақсатын анықтайды;

    Мәтіннің негізгі ойын білдіретін ақпараттарды талдайды;

    Мәтіндегі көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды;

    Мәтіндегі көңіл бөлінген маңызды мәселені көрсетеді;

    Фактілерді анықтайды, дәлелдейді;

    Қорытынды ой айтады.


    Оқушылар тыңдалым мәтінін тыңдайды. Аудиожазбадан (03. Мр3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарын білдіреді.







    Грамматикалық тақырыпты меңгереді.













    Грамматикалық тапсырма орындайды.



    Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысады, сұхбаттасады.



    Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданады.





    «WhatsApp» желісінде пікірлеседі. Сауатты жазуға дағдыланады.




    Оқылым мәтіні бойынша өз пікірлерін жазады. Padlet тақтасына жүктеп, бір-бірінің жұмысын бағалап, кері байланыс береді.



    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.



    Күнделіктеріне жазып алады



    Сабақ бойынша кері байланыс береді.







    Сұрақтарға ау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Биржекеева Алия Токсанбаевна
    20 Ақпан 2023
    1374
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік 9-сынып, қазақ тілі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік 9-сынып, қазақ тілі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    9-сынып қазақ тілі пәні бойынша ҚМЖ. Арман-ПВ баспасымен жасалған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы

    №1 «Мырзакент» МГ

    Пәні:

    Қазақ тілі

    Бөлім:

    Жаһандану мәселелері. Стилистика

    Педагогтің аты-жөні:

    Биржекеева Алия Токсанбаевна

    Күні:

    30.09.2022ж.

    Сынып:

    Қатысушылар саны: 20

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу;

    9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу

    Сабақтың мақсаты

    Мәтіннің құрылымын сақтай отырып, графикалық мәтінді салыстыру, пікірлерін білдіру, ойын анықтап жазуға түрткі жасау, сөйлеу стилін тиімді қолдану

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ /уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Ұйымдастыру

    1мин




    Өткен білімді еске түсіру

    2мин


    Жаңа білім

    1 мин











    5 мин






    2мин














    2мин





























































    Бекіту




    Кері байланыс

    «Flippity» тәсілімен топтастыру






    «Мәңгілік ел-мұратым. Стилистика» бөлімі бойынша ауызша сұрақтар қою



    «Ой қозғау» әдісі арқылы топқа мына сұрақтар қойылады:

    Берілген суреттерді не байланыстырады?

    Осы суреттер қандай идея береді?





    Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады.



    Мағынаны тану.

    1-оқылым мәтінін бөліп оқу.

    2-PISA үлгісіндегі оқу сауаттылығы сұрақтарына жауап беру.


    І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ.

    Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Wordwall» тәсіл Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді.

    Жаһандану деген не?

    Жолдауда көрсетілген мәселелердің жаһандануға қатысын қалай түсіндіресіңдер?

    .Біздің елімізде жаһанданудың белгілері бар ма? Қандай?

    Жаһандану жағдайында ұлттық тәрбиеміз өзгере ме?


    ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ


    3-тапсырма. Аудиожазбадан (03. Мр3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер.

    ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН.

    Тапсырма. Берілген сұрақтарға жауап беру.

    Тыңдалымның мақсаты қандай?

    Мәтіннің негізгі ойын білдіретін қандай ақпараттар берілген?

    Тыңдалымда көтерілген мәселе қаншалықты өзекті?

    Мәтінде маңызды мәселе ретінде неге көңіл бөлінген?


    ӘТН.

    Стиль дегеніміз – өмірдің белгілі бір саласында қолданынылып, тарихи қалыптасқан тілдік құралдар жүйесі. Тіл қолданысына қарай стиль мынадай топтарға ажыратылады:

    1. Сөйлеу стилі

    2. Кітаби-жазба стиль

    Сөйлеу стилі. Сөйлеу тілі адамдардың бір-бірімен күнделікті қатынасында пайдаланылады. Сөйлеу тілі диалогтен құралады.

    Диалог репликалар (диалог үстінде қарсылық білдіру, құптау мәнінде айтылатын қысқаша жауап) тізбегінен тұрады да, қысқа тұжырымды болып келеді.

    Сөйлеу тілінің ерекше бір түрі – монолог. Монолог – бір кісінің сөзі, ол күрделі ойға құрылып, әртүрлі тәсілмен жеткізіледі.


    Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысыңдар.

    Үш тілді меңгеру, білу – жаһанданған әлемге жолдама алу.

    • Кез келген мемлекеттің өзегі – оның бірегей мемлекеттік тілі.

    • Үш тілділікті дамыту – қажеттілік. Қазірдің өзінде қазақстандықтардың 20%-ы ағылшын тілін меңгерді.


    4-тапсырма. Елбасының қанатты сөздерін негізге ала отырып, «Жаһандану дәуіріндегі үштілділік» тақырыбында «Қамшы тастау» ойыны арқылы сұхбаттасу. Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданыңдар.


    5-тапсырма. Үлгіні негізге алып, үй тапсырмасын «WhatsApp» желісінде талқыланған диалогті жалғастырыңдар. Стилін анықтаңдар. Желіде сауатты жазу қаншалықты маңызды?



    6-тапсырма. Жазылым.

    Оқылым мәтініндегі сызбаларда көрсетілген мәліметтің ішінен өздерің үшін маңыздысын таңдап алып, өз позицияларыңды дәлелдеп, пікірлеріңді жазыңдар. Сөз саны – 80. Бұл жазбаларың қай жанрға жатады? Дәлелдеңдер.


    Қорытынды.

    Қазақстанның үшінші жаңғыруы жайлы не білдік?

    Сөйлеу стилінің ерекшеліктері неде?



    Үйге тапсырма:

    7-тапсырма.

    Елбасының Жолдауынан алынған үзіндіде айтылған ойға қатысты өз ұсыныстарыңды жазыңдар. Сөз саны 100-120.


    Кері байланыс

    «WhatsApp» чатқа сабақтан алған әсерін білдіреді.



    Бағалау

    Бағалау парақшасы

    Топты бағалау

    Оқушылар 4 топқа топтасады.






    Сұрақтарға ауызша жауап береді.




    Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша тыңдалады.

    Менің ойымша..

    Себебі

    Мен оған мынадай факті келтіремін..

    Қорытындылай келе...






    Мәтінді кезектесіп, мәнерлеп оқиды

    Тест сұрақтарына «Plickers» тәсілімен жауап береді.




    Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Wordwall» тәсіл Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді. Тыңдалым мақсатын анықтайды;

    Мәтіннің негізгі ойын білдіретін ақпараттарды талдайды;

    Мәтіндегі көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды;

    Мәтіндегі көңіл бөлінген маңызды мәселені көрсетеді;

    Фактілерді анықтайды, дәлелдейді;

    Қорытынды ой айтады.


    Оқушылар тыңдалым мәтінін тыңдайды. Аудиожазбадан (03. Мр3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарын білдіреді.







    Грамматикалық тақырыпты меңгереді.













    Грамматикалық тапсырма орындайды.



    Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысады, сұхбаттасады.



    Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданады.





    «WhatsApp» желісінде пікірлеседі. Сауатты жазуға дағдыланады.




    Оқылым мәтіні бойынша өз пікірлерін жазады. Padlet тақтасына жүктеп, бір-бірінің жұмысын бағалап, кері байланыс береді.



    Оқушылар сұрақтарға жауап береді.



    Күнделіктеріне жазып алады



    Сабақ бойынша кері байланыс береді.







    Сұрақтарға ау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 10 сынып
    20.02.2023
    1374
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Биржекеева Алия Токсанбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации