Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік 9-сынып, қазақ тілі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
№1 «Мырзакент» МГ |
||||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
||||||
Бөлім: |
Жаһандану мәселелері. Стилистика |
||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Биржекеева Алия Токсанбаевна |
||||||
Күні: |
30.09.2022ж. |
||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: 20 |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақстанның үшінші жаңғыруы: жаһандық бәсекеге қабілеттілік |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу |
||||||
Сабақтың мақсаты |
Мәтіннің құрылымын сақтай отырып, графикалық мәтінді салыстыру, пікірлерін білдіру, ойын анықтап жазуға түрткі жасау, сөйлеу стилін тиімді қолдану |
||||||
Сабақтың барысы |
|||||||
Сабақтың кезеңі/ /уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
||
Ұйымдастыру 1мин
Өткен білімді еске түсіру 2мин
Жаңа білім 1 мин 5 мин 2мин 2мин Бекіту Кері байланыс |
«Flippity» тәсілімен топтастыру «Мәңгілік ел-мұратым. Стилистика» бөлімі бойынша ауызша сұрақтар қою «Ой қозғау» әдісі арқылы топқа мына сұрақтар қойылады: Берілген суреттерді не байланыстырады? Осы суреттер қандай идея береді?
Сабақтың тақырыбы, мақсаты айтылады.
Мағынаны тану. 1-оқылым мәтінін бөліп оқу. 2-PISA үлгісіндегі оқу сауаттылығы сұрақтарына жауап беру.
І.ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ. Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Wordwall» тәсіл Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді. Жаһандану деген не? Жолдауда көрсетілген мәселелердің жаһандануға қатысын қалай түсіндіресіңдер? .Біздің елімізде жаһанданудың белгілері бар ма? Қандай? Жаһандану жағдайында ұлттық тәрбиеміз өзгере ме?
ІІ. ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ
3-тапсырма. Аудиожазбадан (03. Мр3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарыңды білдіріңдер. ТЫҢДАЛЫМНАН КЕЙІН. Тапсырма. Берілген сұрақтарға жауап беру. Тыңдалымның мақсаты қандай? Мәтіннің негізгі ойын білдіретін қандай ақпараттар берілген? Тыңдалымда көтерілген мәселе қаншалықты өзекті? Мәтінде маңызды мәселе ретінде неге көңіл бөлінген?
ӘТН. Стиль дегеніміз – өмірдің белгілі бір саласында қолданынылып, тарихи қалыптасқан тілдік құралдар жүйесі. Тіл қолданысына қарай стиль мынадай топтарға ажыратылады: 1. Сөйлеу стилі 2. Кітаби-жазба стиль Сөйлеу стилі. Сөйлеу тілі адамдардың бір-бірімен күнделікті қатынасында пайдаланылады. Сөйлеу тілі диалогтен құралады. Диалог репликалар (диалог үстінде қарсылық білдіру, құптау мәнінде айтылатын қысқаша жауап) тізбегінен тұрады да, қысқа тұжырымды болып келеді. Сөйлеу тілінің ерекше бір түрі – монолог. Монолог – бір кісінің сөзі, ол күрделі ойға құрылып, әртүрлі тәсілмен жеткізіледі.
Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысыңдар. Үш тілді меңгеру, білу – жаһанданған әлемге жолдама алу. • Кез келген мемлекеттің өзегі – оның бірегей мемлекеттік тілі. • Үш тілділікті дамыту – қажеттілік. Қазірдің өзінде қазақстандықтардың 20%-ы ағылшын тілін меңгерді.
4-тапсырма. Елбасының қанатты сөздерін негізге ала отырып, «Жаһандану дәуіріндегі үштілділік» тақырыбында «Қамшы тастау» ойыны арқылы сұхбаттасу. Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданыңдар.
5-тапсырма. Үлгіні негізге алып, үй тапсырмасын «WhatsApp» желісінде талқыланған диалогті жалғастырыңдар. Стилін анықтаңдар. Желіде сауатты жазу қаншалықты маңызды?
6-тапсырма. Жазылым. Оқылым мәтініндегі сызбаларда көрсетілген мәліметтің ішінен өздерің үшін маңыздысын таңдап алып, өз позицияларыңды дәлелдеп, пікірлеріңді жазыңдар. Сөз саны – 80. Бұл жазбаларың қай жанрға жатады? Дәлелдеңдер. Қорытынды. Қазақстанның үшінші жаңғыруы жайлы не білдік? Сөйлеу стилінің ерекшеліктері неде? Үйге тапсырма: 7-тапсырма. Елбасының Жолдауынан алынған үзіндіде айтылған ойға қатысты өз ұсыныстарыңды жазыңдар. Сөз саны 100-120. Кері байланыс «WhatsApp» чатқа сабақтан алған әсерін білдіреді. Бағалау Бағалау парақшасы Топты бағалау |
Оқушылар 4 топқа топтасады. Сұрақтарға ауызша жауап береді. Оқушылардың пікірі «ПОПС» формуласы бойынша тыңдалады. Менің ойымша.. Себебі Мен оған мынадай факті келтіремін.. Қорытындылай келе... Мәтінді кезектесіп, мәнерлеп оқиды Тест сұрақтарына «Plickers» тәсілімен жауап береді. Оқушыларға тақырыпқа қатысты сұрақ қойылады. «Wordwall» тәсіл Оқушылар сұраққа қатысты ойын білдіреді. Тыңдалым мақсатын анықтайды; Мәтіннің негізгі ойын білдіретін ақпараттарды талдайды; Мәтіндегі көтерілген мәселенің өзектілігін анықтайды; Мәтіндегі көңіл бөлінген маңызды мәселені көрсетеді; Фактілерді анықтайды, дәлелдейді; Қорытынды ой айтады. Оқушылар тыңдалым мәтінін тыңдайды. Аудиожазбадан (03. Мр3) Жолдау туралы журналистер мен қоғам қайраткерлерінің пікірін тыңдап, негізгі ойды анықтаңдар. Мәтінде айтылған ойға өз көзқарастарын білдіреді. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырма орындайды. Тұңғыш Елбасының қанатты сөздерімен танысады, сұхбаттасады.
Сөйлеу стиліне тән репликаларды қолданады.
«WhatsApp» желісінде пікірлеседі. Сауатты жазуға дағдыланады.
Оқылым мәтіні бойынша өз пікірлерін жазады. Padlet тақтасына жүктеп, бір-бірінің жұмысын бағалап, кері байланыс береді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Күнделіктеріне жазып алады Сабақ бойынша кері байланыс береді. |
Сұрақтарға ау Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |