Сабақтың ортасы
минут
15
минут
20
минут
әр топ
5
минут
15
минут
|
«Болжамдау» әдісі
арқылы сабақтың тақырыбын
ашу.
Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау
критерийлерімен таныстыру. Жаңа сабақ тақырыбы:
«Қазақтардың дәстүрлі
дүниетанымы»
Слайд арқылы жаңа тақырыпқа қысқаша
мәлімет береді.
Тақтада көрсетілген термин сөздерді
оқиды
Топтық жұмысқа тапсырма
береді.
I-топ
Кесте
толтыру.
Тәңірге табынушылық, бақсылық және ата- бабалар
рухына табыну туралы кестені толтырып,
баяндаңыз
II-топ
Ассоциация
құру
Қазақ халқының салт-дәстүрлері
мен әдет-ғұрыптық
ережелері.
III-топ.
Тұжырымдамалық карта
Қазақстан аумағындағы тарихи –этнографиялық
үдерістердің эволюциясы мен сабақтастығы және рухани өнегелік
құндылықтарын анықтаңыз.
2 тапсырма Жеке жұмыс
Сәйкестендіру
Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен
салт-дәстүрлерін
берілген жауаппен
сәйкестендіру
№
|
Ұғымдар
|
Мағынасы
|
1
|
Ғұрып
|
Адамзат қоғамындағы аса
күрделі де маңызды әлеуметтік-мәдени сана.Адамның рухани жетілуі
және оның Жаратушықұдайға сенімі.
|
2
|
Дәстүр
|
Адамның ақыл-ой, мәдеи және
сезім ұстанымдарының, дүниетанымының
жиынтығы.
|
3
|
Әдет
|
Нышандық мәні бар бірқатар
қалыптасқан іс-әрекеттер қатары.
|
4
|
Діл
|
Адам,топ немесе қоғам
қабылдаған мінез-құлықтың қалыптасқан
бейнесі.
|
5
|
Дін
|
Ұрпақтан-ұрпаққа берілетін
және қоғамдық қатынастарды реттейтін түсініктер мен ғұрыптар
жиынтығы.
|
3 - тапсырма:
Пікірталас.
Үкімет.
«Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымы
бүгінгі жахандану заманында қажет»
Оппозиция.
«Қазақ халқының дәстүрлі дүниетанымы бүгінгі
жахандану заманында қажет емес»
Парламентария
Тыңдаушылар өз ойларын
білдіреді
|
Студенттер
тыңдайды
Дәптермен жұмыс:
Термин сөздерді дәптерге жазып
алады.
Топтық жұмыс:
- Canva модельге бөлініп
берген материал бойынша кесте тұжырымдамалық карта, арқылы
тапсырмалар орындайды:
Тәңірге табынушылық
сенімінің негізін
,
бақсылықтың ерекшелігін
және
Ата-баба рухына табыну белгілерін
анықтап кесте толытрады
Ұлттық әдет-ғұрып ұғымының түрлерін
атайды - Қазақтардың дәстүрлі
қонақжайлылық қасиетіне түсінік
береді
Қазақстан аумағындағы тарихи –этнографиялық
үдерістердің эволюциясын талдап, Көшпелілер өміріндегі материалдық
мәдениеттің сабақтастығын және рухани құндылықтарын тжырымдамалық
карта арқылы түсіндіреді.
Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрлерін
дұрыс сәйкестендіреді
Ұсынылған
пікірді жақтау не жақтамау себептерін түсіндіретін дәйектер
келтіріп ,өз позициясын
қорғайды
|
Тез әрі
нақты жауап берген студенттердің атын
атау.
Мұғалім
жауаптарды тыңдап, кері байланыс жасап, жауаптарды
толықтырады
30
бал
(3
асық)
Дескриптор
- Тәңірге табынушылық
сенімінің негізін
анықтайды
- Бақсылықтың ерекшелігін
анықтайды
-Ата-баба рухына табыну белгілерін
анықтайды-
Дескриптор
:
-Ұлттық әдет-ғұрып ұғымын анықтап,
түрлерін атайды - Қазақтардың дәстүрлі
қонақжайлылық қасиетіне түсінік
береді
- Дала тұрғындарының дәстүрлі әдет
-ғұрыптарының ерекшеліктерін
ажыратады
Дескриптор
- Қазақстан аумағындағы тарихи –этнографиялық
үдерістердің эволюциясын талдайды
-Көшпелілер өміріндегі материалдық мәдениеттің
сабақтастығын түсіндіреді
-Рухани құндылықтарын
анықтайды
Дескриптор :
-Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрлерін
дұрыс сәйкестендіреді
-Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт-дәстүрлерін
дұрыс сәйкестендіруде ішінара қателер
жібереді
Тез әрі нақты жауап берген
студенттерге 20
бал
(1
асық)
Дескриптор
:
Ұсынылған
пікірді жақтау не жақтамау себептерін түсіндіретін дәйектер
келтіреді .
Өз позициясын
қорғайды.
Өз позицияларын
жақсы қорғағандарға
30 бал
(3асық)
|
Презентация
Қазақстан тарихы
Авторы;
Джандосова З.А
10- сынып
«Мектеп»
Баспасы
204-209 бет
Қосымша мәліметтер
жазылған кеспе қағаздар
|