Қазақ.тілі_8 -сынып ҚМЖ Наурыз - достық мерекесі

Тақырып бойынша 13 материал табылды

Қазақ.тілі_8 -сынып ҚМЖ Наурыз - достық мерекесі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мезімді жоспар

Сабақ:

Қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп: Алматы қ. ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Байдильдинова Д.К.


Сынып: 8 Т2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім

Наурыз және әлем халықтарының оны қарсы алу ерекшеліктері

Сабақтың тақырыбы

Наурыз - достық мерекесі

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

8.Т5.Тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау

Сабақтың мақсаттары

Тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтау

Бағалау критерийлері

Мәтіннің негізгі ойын түсінеді

Дескриптор

Тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтайды; мәтін мазмұнын әсерлі жеткізеді; автордың ойын өз ойымен салыстырады

Тілдік мақсаттар

Наурыз мейрамына байланысты жаңа сөздерді меңгеру

Пәнаралық байланыс

Тарих

Құндылықтар

«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:

  • Мәдениет

НЗМ құндылығы:

  • Тілге құрмет;

  • Ынтымақтастық;

  • Мәдениет;

  • Өмір бойы білім алу;

  • Құндылықтарға құрмет

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жұптаса, топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Дифференциация

Барлық оқушылар: мәтінді тыңдайды;

Оқушылардың көпшілігі: тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтайды;

Кейбір оқушылар: өз ойын сенімді жеткізеді

Осыған дейін алған білім

Наурыз мейрамы

Дереккөздер


Жоспарланатын уақыт

Жоспарланған іс-әрекеттер

Оқушының әрекеті

1. Сабақтың басы

5 минут




Сабақтың ортасы

8 минут








12 минут
















10 минут

1. Ұйымдастыру:

- оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру;

- үй тапсырмасын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

- бағалау критерийлерін ұсыну.

Оқушыларды топқа бөлу


2. Тыңдалымалды тапсырма

Елімізге тән құндылықтарды сызбаға орналастыр.

3. Тыңдалым

1.Мәтінді тыңда (Наурыз туралы мультфильм)

2.Автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықта (жұпта)

3.Мазмұнын әсерлі жеткіз (топта)

4.Автордың ойын өз ойымен салыстырады (жеке)


Бағалау критерийі

Дескриптор

Мәтіннің негізгі ойын түсінеді

Тірек сөздер, автор көзқарасы мен көңіл күйі арқылы негізгі ойды анықтайды

Мәтін мазмұнын әсерлі жеткізеді

Автордың ойын өз ойымен салыстырады

4.Тыңдалымнан кейінгі тапсырма

«Ыстық орындық» әдісі

1 оқушы орындықта отырады, қалғандары тыңдалым бойынша сұрақ қояды.

Қалыптастырушы бағалау

Оқушыларды топқа бөлу
































Тапсырманы оқушылар кезекпен орындайды

Сабақтың соңы


5 минут





1.Рефлексия «Менің бағам»


1.Мен қандай ақпарат адым?

2.Мен қалай жауап бердім?

3.Мен неден қиналдым?

4.Әлі немен жұмыс жасау керек?


2.Бағалау

3.Үйге тапсырма:

Шығыс халқы наурызды қалай тойлайды? - ақпарат оқу, әңгімелеу (жазбаша)

Оқушылар өз ойларын бекітеді.















Қосымша ақпарат

Ажырату – сіз қалай көбірек қолдау берудіжоспарлайсыз?

Басқаларына қарағанда анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау –

Оқушылардың оқуын қалай тексермексіз?

Пәнаралық байланыстар

Денсаулық және қауіпсіздік тексеріс

АКТ байланыстары

Құндылықтар байланыстары

Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді.

аз болуы мүмкін. Анағұрлым қабілетті оқушыларға қарасөздің мазмұнындағы нақыл сөздерді теріп жазуды тапсырамын.


Меңгеруді бақылау

Сұрақ және жауап

Өзара кері байланыс, топтар бір-бірінің жауабын дескрипторлар арқылы бағалайды.

Топтарда жұмыс істеу дағдылары (құрмет көрсету, кезекпен сөйлеу және т.б.)


Қорытындылау

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жетімді болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқу атмосферасы қалай болды?

Меніңжұмысымжоспарлыболдыма?

Мен уақытымдыдұрысжоспарлайалдым ба?

Жоспарымақандайөзгертулеренгіздім және неге?

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанадан өз сабағыңызға ең орынды келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)?

1.

2.

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар туралы нені білдім?


















Оқылым

Қиял мен шындық туралы


Қиял-сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының субьективтік образдарын қайтадан жаңартып, өңдеп, бейнелеуде көрінетін, тек адамға ғана тән психикалық процесс.Адамда қиял пайда болған кезде ми қабығында бұрын жасалған уақытша байланыстар түрлі комбинацияларға түседі де, жаңа нәрселердің бейнесі туып отырады.Уақытша байланыстарды қайта жасап, өңдеу процесінде екінші сигнал жүйесі шешуші рөл атқарады.

Адамдардың қиялына тән кейбір ерекшеліктерді төмендегіше топтастырады:

- әр адамның қиял ерекшеліктері оның жеке қызығулары мен қасиеттеріне, алдына қойған мақсатына байланысты болып келеді. Бұл арада суды аңсап шөлдеген жолаушының қиялы мен екі-үш күннен кейін емтихан тапсыратын студентті салыстыруға болады.

- қиялдың мазмұны мен формасы адамның жас және дара ерекшеліктеріне де, білім тәжірибесіне де байланысты. Мысалы, көргені де, түйгені де көп, өмір тәжірибесі мол, әр тарапты білімі бар ересек адамның қиялы мен енді ғана өмірге аяқ басайын деп тұрған жеткіншектің қиялын бір өлшемге салуға болмайды.

- қиял адамның өскен ортасына, этностық ерекшеліктеріне байланысты көрініп отырады.

«Жаратылыстың құшағында,-деп жазады М.Жұмабаев, - меруерт себілген көк шатырдың астында, хош иісті жасыл кілем үстінде, күнмен бірге күліп, түнмен бірге түнеп, желмен бірге жүгіріп, алдындағы малымен бірге өріп, сары сайран далада тұрып өсетін қазақ баласының қиялы жүйрік, өткір, терең болуы тиіс». Қиял актив және пассив болып екіге бөлінеді.Актив қиялға – арман, пассив қиялға – түс жатады.Ал шындық асыл тас секілді.Оны көркемдеп,күш салмасақ та, жарқырап,жайнап тұрады. Бірақ оны жұрттың көзіне көрінетін, ашық жерге қоя білу асыл тасты тағу секілді үлкен өнер.



Қиял мен шындық туралы

Қиял-сыртқы дүние заттары мен құбылыстарының субьективтік образдарын қайтадан жаңартып, өңдеп, бейнелеуде көрінетін, тек адамға ғана тән психикалық процесс.Адамда қиял пайда болған кезде ми қабығында бұрын жасалған уақытша байланыстар түрлі комбинацияларға түседі де, жаңа нәрселердің бейнесі туып отырады.Уақытша байланыстарды қайта жасап, өңдеу процесінде екінші сигнал жүйесі шешуші рөл атқарады.

Адамдардың қиялына тән кейбір ерекшеліктерді төмендегіше топтастырады:

- әр адамның қиял ерекшеліктері оның жеке қызығулары мен қасиеттеріне, алдына қойған мақсатына байланысты болып келеді. Бұл арада суды аңсап шөлдеген жолаушының қиялы мен екі-үш күннен кейін емтихан тапсыратын студентті салыстыруға болады.

- қиялдың мазмұны мен формасы адамның жас және дара ерекшеліктеріне де, білім тәжірибесіне де байланысты. Мысалы, көргені де, түйгені де көп, өмір тәжірибесі мол, әр тарапты білімі бар ересек адамның қиялы мен енді ғана өмірге аяқ басайын деп тұрған жеткіншектің қиялын бір өлшемге салуға болмайды.

- қиял адамның өскен ортасына, этностық ерекшеліктеріне байланысты көрініп отырады.

«Жаратылыстың құшағында,-деп жазады М.Жұмабаев, - меруерт себілген көк шатырдың астында, хош иісті жасыл кілем үстінде, күнмен бірге күліп, түнмен бірге түнеп, желмен бірге жүгіріп, алдындағы малымен бірге өріп, сары сайран далада тұрып өсетін қазақ баласының қиялы жүйрік, өткір, терең болуы тиіс». Қиял актив және пассив болып екіге бөлінеді.Актив қиялға – арман, пассив қиялға – түс жатады.Ал шындық асыл тас секілді.Оны көркемдеп,күш салмасақ та, жарқырап,жайнап тұрады. Бірақ оны жұрттың көзіне көрінетін, ашық жерге қоя білу асыл тасты тағу секілді үлкен өнер.




Жазылым тапсырмасы


А. П. Чехов «Үйде» деген әңгімесінде: Шылым шегіп әдеттенген жеті жасар балаға ешбір сөз әсер етпей қойған. Бірде әкесі оның қиялына әсер етуді ойлайды. Ол баласына мынадай әңгіме айтады: «Кәрі патшаның патшалыққа мұрагер болатын жалғыз ғана ұлы болыпты,— өзі дәл сен сияқты кішкентай бала екен. Өзі жақсы бала екен. Еш уақытта өкпелемейді, ерте жатады, столдағы нәрселерге тимейді екен... өзі ақылды болыпты... Оның бір ғана кемшілігі — шылым тартады екен... Патшаның баласы шылымнан көкірек ауру болып жиырма жасында өліпті. Қаусаған ауру шал ешбір қолғанатсыз қалыпты. Мемлекетті басқарып, сарайды қорғайтын ешкім болмапты. Жау келіп, шалды өлтіріп, сарайды қиратып тастапты, сонымен, енді бақша да, шие де, құстар да, қоқыраулар да қалмаған...». Эмоциялы әсерге толы осы әрекеттің оған күшті әсер еткендігі сонша, бала «қараңғы терезеге ойланып сәл қарап отырып, селк етті де, мұңайған дауыспен: — Мен енді шылым тартпаймын...— деді» ... 




Қойылатын орны

Түрі

Қызметі


Сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілері

Нүкте (.)

Сұрақ белгісі (?)

Леп белгісі (!)

Көп нүкте (. . . )


Даралаушы қызмет
атқарады

Сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілері

Үтір (, )

Қос нүкте (:)

Жақша ()

Тырнақша («»)

Сызықша (-)


Ерекшелеуші қызмет атқарады

Құрмалас сөйлемге қойылатын тыныс белгілері

Үтір (, )

Қос нүкте (:)

Нүктелі үтір (;)

Үтір сызықша (, - )


Ойдың ара жігін ажырату қызметін атқарады


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2025
90
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі