Қазақ.тілі_8 -сынып ҚМЖ Наурыз тойы

Тақырып бойынша 30 материал табылды

Қазақ.тілі_8 -сынып ҚМЖ Наурыз тойы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мезімді жоспар

Сабақ:

Қазақ тілі мен әдебиеті

Мектеп: Алматы қ. ХББ Назарбаев Зияткерлік мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Байдильдинова Д.К.


Сынып: 8 Т2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Бөлім

Наурыз және әлем халықтарының оны қарсы алу ерекшеліктері

Сабақтың тақырыбы

Наурыз тойы

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

ТБ1.5.Демеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану

Сабақтың мақсаттары

Демеулік шылаулардың қызметін білу, ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолдану

Бағалау критерийлері

Демеулік шылауларды ауызша және жазбаша жұмыстарда орынды қолданады

Дескриптор

Демеулік шылау түрлерін орынды қолданады; өз ойын әсерлі жеткізеді; рөлдік ойындарда белсенділік танытады

Тілдік мақсаттар

Наурыз, салт-дәстүр, абзал, нұр шашу сөздерін меңгерту

Пәнаралық байланыс

Тарих

Құндылықтар

«Мәңгілік ел» жалпықоғамдық құндылығы:

  • Мәдениет

НЗМ құндылығы:

  • Тілге құрмет;

  • Ынтымақтастық;

  • Мәдениет;

  • Өмір бойы білім алу;

  • Құндылықтарға құрмет

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жұптаса, топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу,өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Дифференциация

Барлық оқушылар: мәтінді оқиды;

Оқушылардың көпшілігі: демеулік шылаулардың қызметін біледі;

Кейбір оқушылар: ауызша жұмыстарда орынды қолданады

Осыған дейін алған білім

Наурыз мейрамы

Дереккөздер

https://massaget.kz/kyizdarga/shayra/17488/

Жоспарланатын уақыт

Жоспарланған іс-әрекеттер

Оқушының әрекеті

1. Сабақтың басы

5 минут





Сабақтың ортасы

8 минут

























20 минут

1. Ұйымдастыру:

- оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру;

- үй тапсырмасын тексеру;

- сабақ мақсатымен таныстыру;

- бағалау критерийлерін ұсыну.

Оқушыларды пазл арқылы топқа бөлу, суреттердің көмегімен сабақ тақырыбын болжау.


2. Кіріспе

Топта демеулік шылау түрлерін талқылап, қолданысын түсіндір:


Бағалау критерийлерімен таныстыру

Бағалау критерийі

Дескриптор

Ауызекі сөйлеуде демеулік шылау түрлерін қолданады

Демеулік шылау түрлерін орынды қолданады

Өз ойын әсерлі жеткізеді

Рөлдік ойындарда белсенділік танытады


3.Рөлдік ойындар (топтық жұмыс)

Наурызда көрініс табатын салт-дәстүрді көрсет.

(Оқушыларға қосымша ресурстар беруге болады)

Қалыптастырушы бағалау


















Ұсынылатын тақырыптар:

1.«Тұсау кесу»

2.«Қонақ күту»

3.«Бесікке салу»

4.«Бата беру»


Сабақтың соңы


7 минут





1.Рефлексия. Белгіге байланысты жауап бер.

!

...

?

.





2.Бағалау

3.Үйге тапсырма:

«Қазақ халқының тойлары» тақырыбы бойынша мәлімет жинақтау, әңгімелеу

Оқушылар өз ойларын бекітеді.







Қосымша ақпарат

Ажырату – сіз қалай көбірек қолдау берудіжоспарлайсыз?

Басқаларына қарағанда анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау –

Оқушылардың оқуын қалай тексермексіз?

Пәнаралық байланыстар

Денсаулық және қауіпсіздік тексеріс

АКТ байланыстары

Құндылықтар байланыстары

Топтар бір-біріне қолдау көрсетеді.

аз болуы мүмкін. Анағұрлым қабілетті оқушыларға қарасөздің мазмұнындағы нақыл сөздерді теріп жазуды тапсырамын.


Меңгеруді бақылау

Сұрақ және жауап

Өзара кері байланыс, топтар бір-бірінің жауабын дескрипторлар арқылы бағалайды.

Топтарда жұмыс істеу дағдылары (құрмет көрсету, кезекпен сөйлеу және т.б.)


Қорытындылау

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жетімді болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқу атмосферасы қалай болды?

Меніңжұмысымжоспарлыболдыма?

Мен уақытымдыдұрысжоспарлайалдым ба?

Жоспарымақандайөзгертулеренгіздім және неге?

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағанадан өз сабағыңызға ең орынды келетін сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)?

1.

2.

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін, сынып туралы немесе оқушылар туралы нені білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2025
148
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі