|
Бөлім |
Өнер |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтың бас ақыны «Бала Абай» Мұхтар Әуезов. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сұрақ қояд және жауап береді |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Өнерлі бала өрге жүзер |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру «Ой қозғау» әдісі Түсініп оқы. Берілген үлгі бойынша жауап бер Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Дауыстап ойлан» әдісі Мәтінді оқы. Мәтіннің авторы туралы әңгімеле. Абайдың аналарының аттарын тауып жаз. ЕББҚ Мәтін кім туралы? Талқылау сұрақтары: Мәтіннен не түсіндің? |
Тапсырманы тексертеді
Үлгі бойынша жауап жазады Мәтінді оқып, негізгі ойын анықтайды |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -мәтіннің негізгі ойын анықтайды-1б -мәтіннің авторы туралы әңгімелейді-1б -әжесінің атын жазады-1б -шешесінің атын жазады-1б |
Таратпа қалам Оқулық 51,52-бет |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Із кесуші» әдісі Суретке зер сал. Сұраққа жауап беріп, тапсырманы орында ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Кестені толтырады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -суреттегі кейіпкерлерді анықтайды-1б -диалог құрастырады-1б |
Таратпа қалам Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Сипатта» әдісі Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беріп, сөзжұмбақты шеш. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
Сөзжұмбақты шешеді |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -сұрақтарға жауап жазады-1б -жауабын мәтіннен табады-1б -сөзжұмбақты шешеді-1б -пікірін тұжырымдайды-1б |
Дәптер қалам |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.
Үйге тапсырма «Абай жолын» кім жазған? |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақтың бас ақыны «Бала Абай» Мұхтар Әуезов.
Қазақтың бас ақыны «Бала Абай» Мұхтар Әуезов.
|
Бөлім |
Өнер |
||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 3 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қазақтың бас ақыны «Бала Абай» Мұхтар Әуезов. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.4.1 өлең, мысал, нақыл сөз, аңыз, бата, әңгіменің жанрлық ерекшеліктерін анықтау 3.2.2.1 қолдануға (практикалық), бағалауға негізделген сұрақтар қою және жауап беру |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сұрақ қояд және жауап береді |
||||
|
Құндылықтар |
Жақсылыққа, игілікке бой түзеуге,абыройлы болуға,ар-ұждан,намыс,жауапкершілік,мейірімділік,қамқорлық, пен әділдік қасиеттерін жоғары ұстауға баулу және құқықтық мәдениетін қалыптастыру. Жасампаздық пен жаңашылдық.Өнерлі бала өрге жүзер |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Қал қалай?» ойыны 1.Қалдарың қалай? 2.Жүріс қалай? 3.Жүгіріс қалай? 4.Алғанда қалай?(алдыға қарай алақан жаю) 5.Бергенде қалай? (алдыға қарай алақанды төмен қарату) 6.Түнгі ұйқы қалай? (екі алақанын біріктіріп бір бетіне апарады) 7.Ойнағанда қалай? 8.Ұрысқанда қалай? 9.Көңіл –күй қалай? |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
1.Осылай (басбармақтарын көрсетеді) 2.Осылай (бір орындарында жүреді) 3.Осылай (бір орындарында жүгіреді) 4.Осылай (екі қолдарымен алуды көрсетеді) 5.Осылай (екі қолдарымен беруді көрсетеді) 6.Осылай (екі алақандарын қосып, беттеріне қойып ұйықтаған болады) 7.Осылай (қолдарын шапалақтайды) 8.Осылай (басбармақтарын төмен қаратады) 9.Осылай (езулерін екі қолмен күліп көрсетеді) |
|
|
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру «Ой қозғау» әдісі Түсініп оқы. Берілген үлгі бойынша жауап бер Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау
1-тапсырма Ұжымдық жұмыс «Дауыстап ойлан» әдісі Мәтінді оқы. Мәтіннің авторы туралы әңгімеле. Абайдың аналарының аттарын тауып жаз. ЕББҚ Мәтін кім туралы? Талқылау сұрақтары: Мәтіннен не түсіндің? |
Тапсырманы тексертеді
Үлгі бойынша жауап жазады Мәтінді оқып, негізгі ойын анықтайды |
Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Жұлдызшалар Дескриптор: -мәтіннің негізгі ойын анықтайды-1б -мәтіннің авторы туралы әңгімелейді-1б -әжесінің атын жазады-1б -шешесінің атын жазады-1б |
Таратпа қалам Оқулық 51,52-бет |
|
|
8 мин Сергіту сәті 2 минут |
2- тапсырма Жұптық жұмыс «Із кесуші» әдісі Суретке зер сал. Сұраққа жауап беріп, тапсырманы орында ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? «Кадр» ойыны Әртүрлі түсте жасалған қимыл –қозғалысты бейнелейтін суреттерді кезек – кезек көрсету. |
Кестені толтырады Көрсетілген суреттегі қимыл –қозғалысты жасайды |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: -суреттегі кейіпкерлерді анықтайды-1б -диалог құрастырады-1б |
Таратпа қалам Әртүрлі түстегі суреттер |
|
|
10 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Сипатта» әдісі Мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап беріп, сөзжұмбақты шеш. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: Тапсырмадан не үйрендің? |
Сөзжұмбақты шешеді |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -сұрақтарға жауап жазады-1б -жауабын мәтіннен табады-1б -сөзжұмбақты шешеді-1б -пікірін тұжырымдайды-1б |
Дәптер қалам |
|
|
Сабақтың соңы Рефлек сия 7 мин |
«Білім банкасы» әдісі Бүгінгі сабақта не үйрендің? Сен үшін не қиын болды? Саған қандай тапсырма қызықты болды? Сұрақтардың жауабын стикерге жаз.Жауабыңды оқы және білім банкасына сал.
Үйге тапсырма «Абай жолын» кім жазған? |
Оқушы мұғалім қойған сұраққа жауап береді
|
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Тапын! |
Банка стикер
|
|
шағым қалдыра аласыз













