Ортасы
(20
минут)
(оқу тапсырмаларын
орындау)
|
Тыңдалым/айтылым
тапсырмасы
Тыңдалым
алды.
Қазақтың батыр қыздары
кімдер?
Олар соғыста қандай
ерлік көрсетті?
Олардың ерлігін ел
қалай құрметтейді?
Тыңдалым
кезі. Мәтін тақырыбы,
сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды
анықтаңыз.
Тыңдалым соңы. «Бір
тамшы ой» әдісі. Мәтіннен алған ақпаратты іріктеп,оқшау сөздерді
қолдана отырып, қорытынды ой
айтыңыз.
Дескриптор:
-
Сұраққа жауап
береді;
-
Мәтіндегі негізгі
ойды анықтайды;
-
Қорытынды ой
айтады;
-
Оқшау сөзді
қолданады;
-
Өз ойын жүйелі
жеткізеді.
|
Сұраққа жауап береді.
Мәтіндегі негізгі ойды табады. Қорытынды ойды
айтады.
|
5
балл.
Дескриптор арқылы
бағаланады.
|
https://www.youtube.com/watch?v=GyWn4YKeKfw
|
|
2-тапсырма.
Төмендегі сөйлемдерге оқшау сөздерді қосып жазып, құрамын
өзгертіңдер.
Хиуаз Доспанова -
«Халық Қаһарманы » мәртебелі атағына ие болғандардың
бірі.
«Қазақтын қанатты
қызы » атанған тұңғыш
әскери ұшқыш - Хиуаз
Доспанова.
X.Доспанованын
жастық шағының 5 жылы
қанқұйлы соғыс
майданында, аспандағы жау
ұшақтарымен шайқаста
өтті.
Дескриптор:
-
Берілген сөйлемнің
құрамын өзгертеді;
-
Оқшау сөздерді
орынды қолданады.
3-тапсырма. Берілген оқшау сөздердің
кейбірін қатыстырып, жеңіс, соғыс туралы 5-6 сөйлемнен тұратын
мәтін құрап жазыңдар.
Керекті
сөздер: жеңіс, сірә, батырлар ,
әрине, алақай, біріншіден, өкініштісі , сөз жоқ, бағымызға қарай,
тәйірі, кім біледі, шіркін, ақырында,
бір
жағынан. олай болса,
жеңімпаз елдің ұрпақтары.
Дескриптор:
-
5-6 сөйлемнен
тұратын мәтін құрайды;
-
Тақырыпты
ашады;
-
Берілген сөздерді
қолданады;
|
Оқшау сөздер бойынша
тапсырмалар орындайды. Сөйлемдерде оқшау сөздерді дұрыс
қолданады.
|
5
балл
Дескриптор арқылы
бағаланады.
|
|